|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 14, 2013 4:35 pm | |
| Hmm.. Mul on olemas pohjapiirrokset melkee kaikkien mun hahmojen asunnoist mut en vaan oo koskaa iskeny niit tänne. Pitäisköhän.. En mä kyl tiedä missä päin Lontoota noi oikeest asuis. Leticia asuu "Kävelymatkan päässä taikaministeriöstä ja siinä välissä on puisto". Gabi taas asuu kans suht keskustan alueella jossaa kerrostaloasunnos. Lucas taas asuu kävelymatkan päässä Viistokujasta. En tiedä sen enempää eikä kyl jaksa kiinnostaakaa. Rodo nyt asuu Lestrange-kartanos jossaa Lontoon rajamail. Ja Volde on Volde. xD Ja Will on joku pummi kuka asu missää. Mut noit pohjapiirroksii vois ehkä joskus iskee tonne noitten esittelyihi. Toisaalt koen et se saattaa myös rajottaa vastapelaajan mielikuvitust vähä jos kaikki on selitetty viivantarkast. Et katellaa. Saa pyytää jos joskus pelaatte mun kaa ja koette tarvitsevanne. En tiedä jaksanko iskee niit tonne. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 14, 2013 4:41 pm | |
| Munkin varmaan täytyis alkaa miettii noita pohjapiirrustuksia, mutta en oo saanu vielä pienintäkään kuvaa aikaiseksi Johnin asunnosta. |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 14, 2013 4:47 pm | |
| No eipä ne nyt mitään pakollisia olekaan. Mä en ole koskaa aikasemmin tehny mitää pohjapiirrost ennen ku Lettylle vast ja senki syystä että pelattii Ninjin kans nii paljo pelei Lettyn kotona ja alko tuntuu et molemmat pelaa ihan eri talos ku visiot oli niin erilaiset ni oli sit parempi vaa piirtää. Aika kenhoi paint-räpellyksiähän noi nyt on.. | |
| | | Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 14, 2013 5:03 pm | |
| Mä en koe vastapelaajan mielikuvituksen rajoittumista ongelmana, koska ei sitä oikeessakaan elämässä ole mielikuvitukselle tilaa toisten ihmisten asunnoissa vieraillessa. ;D Tietty saattaa toki sekin merkata miten action-painotteista peliä siellä talossa harrastaa että kuinka paljon vapaan mielikuvituksen mahdollisuus toimisi pelin hyväksi...mutta mä koen että mitä pidemälle suunniteltu hahmo sitä mukavempaa siitä on kirjoittaa. Mä oon vaan alkanu kyllästyyn hirveän epämääräisiin ympäristöihin ja paikka-astelemiin, kun sillä tavalla realismi hukkuu helposti kauas pois ja pitkällä tähtäimellä varsinkin voi tulla ongelmia kun on monia epämääräisiä asetelmia pitkin hahmon elämää. Mutta mulla nyt on tietysti myös se että kun mä kirjoitan englanniksi näistä hahmoistani ja en ehdoin tahdoin halua pilata brittilukijoideni lukuelämystä tarinalla joka vilisee kirkuvia virheitä epämääräisen yhtälön takia. Ihan tarpeeks niitä virheitä tulee ilmankin kun ei koskaan ole briteissä käynyt ja joutuu luottaan internettiin. =D Ja tietsyti, pienen taustatyön tekeminen on musta hauskaa ja hahmoille realististen paikkojen asettaminen tuo mielestäni niiden elämän luomiseen ihan uutta syvyyttä, enemmän elämän makua. Ja se on kivaa. Vaikee selittää. Mutta tää kumminki on mun juttuni. Edelleenkin koskien lähinnä niitä hahmojani joista aion kirjoittaa oikein enemmänkin, kuten just Kingit ja todennäköisesti Connorin perhe. | |
| | | Bellatrix Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 126 Join date : 09.04.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 15, 2013 11:27 am | |
| Mulla taas Luciuksen koti on oletettavasti alusta loppuun Malfoyden kartano. Bellatrixin koteja on sitten Lestrangejen kartano, ja Malfoyden kartano mut Bella nyt harvoin kotonaan on. :DD
Ja käväsin myös äänestämässä tuolla. : ) | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 15, 2013 12:36 pm | |
| Tuhersin eilen alakerranpohjapiirrustuksen. Tosin en tiä...Mä väänsin tota tuntitolkulla lyijykynällä ja nyt se on suttuinen ja pyyhittyjä viivoja täynnä kun mä en näköjään osaa hahmotella kevein viivoin. Niin voi olla että skannaan ton ja yritän photosohopilla jäljentää siistimmäksi versioksi...Jos ei onnaa niin saatte luvan pärjätä tolla suttuversiolla. Mutta tosiaan, ylä kerta vielä. =P Ja nyt kun piirsin tota niin tuli pieniä muutoksia yksityiskohtiin kun huomasin unohtaneeni mainita yhtä jos toistakin. No, tuskin kukaan mitään hirveen selkeetä kuvaa ehtii kumminkaa muodostaa ennen ku näkee pohjapiirroksen. =P | |
| | | Giana Mayorette Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 193 Join date : 30.11.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 15, 2013 12:58 pm | |
| Mä sain äskön aikaan Gianan ja Wallyn yläkerran ja alakerran pohjapiirroksen. Se on ehkä vähän sekava, mutta mielestäni kuitenkin antaa selkeän osviitan heidän asunnostaan. En tiedä tuleeko parempaa aikaa... Mutta käykää Wallylta tai Gianalta tsekkaan, siellä se on niiden kansiois. | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 15, 2013 6:02 pm | |
| Harry nyt asuu Dursleylla, kuten kaikki sen varmasti tietää, mutta Dumbledoren asutuksia olen joskus pähkäillyt. En tiedä, onko missään mitään virallista tietoa olemassa, mutta itse olen asian kaavaillut niin, että Dumbledore asuisi vuodesta suurimman osan ajasta Tylypahkassa. Kesäisin kesäloman aikaan olen kuitenkin ajatellut Dumbledoren matkaavan jonnekin kauas kaikesta kiireestä ja stressistä. Matkustelevan ja näkevän maailmaa, ja osan lomastaan viettäen myös rauhallisesti ns. "piilossa", eikä hänellä olisi muuta virallista kotia kuin Tylypahka. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 15, 2013 8:50 pm | |
| Mä sain aikaiseksi ton Johnin taloesittelyn kirjoituksen osalta valmiiksi ainakin näillä näkymin. Täytyisi alkaa vielä sitä pohjapiirrustusta piirtää kun on kunnolla aikaa. |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 15, 2013 10:30 pm | |
| Katso vaikka tuolta, niin näet sen pohjapiirroksen, jonka hätäsesti tein ja sitten Google-Earthin antaman kuvan, Heidän asuntonsa ulkoisesta olemuksesta, jota hieman säpäilin Giana-Wally tyyliin | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 15, 2013 11:17 pm | |
| Huh! Sain aikaan pohjapiirrokset! En tiedä miten ne yleensä tehdään mutta mä piirsin alakerrasta ja yläkerrasta erikseen omille papereilleen. Ja koska en piirtänyt niihin irtaimistoa liiemmin, lisäsin tekstipuoleen yksityiskohtia sisustuksesta + selvitystä niistä pohjapiirrosten suttauksista. Niistä piirroksista pitäisi saada ihan hyvä peruskuva niiden asunnon asetelmasta, mutta jos jokin näyttää hämärältä tai kiinnostaa tarkemmat koot ja sisustus niin kandee silmäillä myös niitä tekstiselvityuksiä. Vielä pitäis jaksaa miettiä makuuhuoneiden sisustus, ja koetankin saada ne aikaan tässä v.lopun aikana. =P | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 16, 2013 8:31 am | |
| Tajusin vasta äsken, että mun kannattaa tehdä ne pohjapiirrokset koneella, koska mulla ei oikein onnistu se, että piirtäisin käsin ja laittaisin koneelle. |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 16, 2013 9:32 am | |
| Mulla taas ei onnistuisi koneella piirtäminen ilman hermoromahdusta... =P Toivottavasti noi käsin suttaukset kumminki on muillekin yhtä selkeitä kuin mulle. Huuomasin juuri unohtaneeni piirtää loftille johtavat muutaman portaan, mutta mainitsin siitä tekstiosuudessa. Jos jaksan, korjaan asian joskus kuvaankin. Mitä mieltä ootte, pitäiskö mun piirtää kuviin myös irtaimisto? Mä kun aattelin niin ettei se visuaalinen kuva niiden suhteen porautuis niin valokuvamaisesti ihmisten mieleen ku jos niiden paikat tosiaan joskus vaihtuis...mutta että tekstipuolesta saisi mielikuviteltua sen oletusarvoisen tilanteen...Mutten mä tiä. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 16, 2013 9:48 am | |
| Jos mä teen pohjapiirroksen, ni mulla on pakko laittaa huonekalut paikalleen. En tiä miks, mutta pakk | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 16, 2013 11:16 am | |
| Mun on kyllä pakko myöntää, että tuo talon suunnitteleminen oli ehdottomasti hyvä idea. |
| | | Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 16, 2013 9:09 pm | |
| Tässä viime vuoden palkintogaalan palkinnoista kuvat: Seiskan sivuilla. Palkinnot on nyt saatu valmiiksi ja lähetetty ja toimitettu voittajille! Jee! Ensi gaalaa odotellessa taas! | |
| | | Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Maalis 17, 2013 2:54 pm | |
| Onneksiolkoon vielä voittajille, nättejä kuvia! .)
Alko itekin tehä mieli piirtää ihmisiä. Vaikka musta se on kyllä vaikeeta, varsinkin asennot ja mittasuhteet. Vois koittaa kattoa niihin mallia valokuvista. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Maalis 20, 2013 12:14 pm | |
| Kuinka mä saan vanhempia yksityisviestejäni näkyviin? Mulla ei näy kuin muutaman viikon ajalta saapuneita ja lähetettyjä mikä on outoa, koska alhaalla lukee sivu 1/1 mikä vihjaisi että niitä sivuja voisi olla enemmänkin. Mä en kyl ala jos suurin osa mun yksäreistä on tuhottu bittiavaruuteen. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Maalis 20, 2013 2:08 pm | |
| Hei Nibs. En ole siis ainoa... Mulla jopa näkyy sillain, että kaveri ois lähettäny monta viestiä peräkkäin, vaikka mun viestejä kuuluis näkyä siellä välissä.. Ihan outoo. | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Maalis 20, 2013 11:05 pm | |
| - Stephen Hunter King kirjoitti:
- Kuinka mä saan vanhempia yksityisviestejäni näkyviin? Mulla ei näy kuin muutaman viikon ajalta saapuneita ja lähetettyjä mikä on outoa, koska alhaalla lukee sivu 1/1 mikä vihjaisi että niitä sivuja voisi olla enemmänkin. Mä en kyl ala jos suurin osa mun yksäreistä on tuhottu bittiavaruuteen.
Tää on nyt ehkä joku universaali juttu, mut jos sivun alakulmas lukee "1/1" ni se tarkoittaa "Sivu yksi, yhdestä sivusta" eli suomeksi; sivuja ei ole enempää. Eli parempi nyt vaan alkaa elämään sen kanssa että osa yksäreistä on hävinnyt bittiavaruuteen, koska se on kaikista todennäköisin vaihtoehto. Itse en näin äkkiseltään ainakaan keksi mitään muuta ratkaisua. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Maalis 20, 2013 11:27 pm | |
| Joo. No ei se sinällää mua haittaa muuten,, mutta tykkään vaan lukeee niit omia ki viestei, pelisuunnitelmien takis. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Maalis 20, 2013 11:39 pm | |
| - DrRockter kirjoitti:
- Stephen Hunter King kirjoitti:
- Kuinka mä saan vanhempia yksityisviestejäni näkyviin? Mulla ei näy kuin muutaman viikon ajalta saapuneita ja lähetettyjä mikä on outoa, koska alhaalla lukee sivu 1/1 mikä vihjaisi että niitä sivuja voisi olla enemmänkin. Mä en kyl ala jos suurin osa mun yksäreistä on tuhottu bittiavaruuteen.
Tää on nyt ehkä joku universaali juttu, mut jos sivun alakulmas lukee "1/1" ni se tarkoittaa "Sivu yksi, yhdestä sivusta" eli suomeksi; sivuja ei ole enempää. Eli parempi nyt vaan alkaa elämään sen kanssa että osa yksäreistä on hävinnyt bittiavaruuteen, koska se on kaikista todennäköisin vaihtoehto. Itse en näin äkkiseltään ainakaan keksi mitään muuta ratkaisua. Niin, kyllähän mä sen tiedän, mutta aattelin että jos se olis joku bugi koska toi "1/1" meinaa että se osaisi näyttää enemmänkin kuin yhden sivun ja niitähän siis pitäisi olla. Paska juttu, koska niissä yksäreissä tosiaan oli pelisuunnitelmia ja muita peleihin liittyvää infoa joita oli kiva ja joskus tarvettakin tarkistella myöhemmin. No, tiedänpähän tästä eteenpäin ottaa kaiken talteen... | |
| | | Wallace Mayorette Pyhä Mungo
Viestien lukumäärä : 64 Join date : 28.11.2012 Paikkakunta : Uleåborg
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 21, 2013 5:41 pm | |
| Wallyn ja Gianan kodista tein vähän selkeämmän... tuolla | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 21, 2013 6:16 pm | |
| Aikani kuluksi muokkailin profiilikuvan, jossa taustalla on teini-Giana ja edustalla Giana lapsena huomaa kyllä että sitä on muokkailtu paljon, mutta tunnistaapahan likan kuitenki | |
| | | Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 21, 2013 6:19 pm | |
| Joo, nyt on paljon selkeämpi. Takkakin on nätisti tehty. Mun laatikoista ei ees tajua niitä takoiksi ellei lue tekstikuvausta ko. huoneesta. Mutta mä nyt toivon muutenki että pelitoverit jaksais lukaista ne, kun en muutenkaa irtaimistoa kuviin piirtäny. Ai niin, ja pitäis ne makuuhuoneiden sisustus suunnitella. Hmm...No, taas on viikonloppu edessä, jospa sitä nyt ehtis. Trisja, millä sä teit noi pohjapiirrokset? PS. Hauska lattia niiden eteisessä! Ja oikein nätti on uusi avatarkin. =P | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |