Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

Viestien lukumäärä : 458

Höpötysloota - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 1:37 pm

X'''''''D Vitsi mä nauroin. Onneks Sam ei laula. Tää vois olla vähä anti Sam, koska no se on Bellatrixin näkönen ja kovin synkkä.

Mää voin ainakin kököttää tässä (toden näköisesti kököttäisin ihan ilmankin) ja mussutan muuten hyvää sukaakakkua. 83 omnomnom... Halpaa ja hyvää ja kun on vispattua kermaa päällä niin omnomnomnom.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninji
Admin
Ninji

Viestien lukumäärä : 45

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 1:38 pm

Mä olisin paljon enemmän huolissani Samista jos kuka tahansa toinen noista meidän kuolonsyöjistä ois eksyny sen tielle. Avery on pullansa ja teensä ansainnu :,D En meinannu millään malttaa eilen mennä nukkumaan kun seurasin myös tuota peliä. Niin kivaa luettavaa se oli.
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 2:33 pm

No ainaki poikani herättää erilaisia mielipiteitä! xD
Ei varmaan koskaan oo kuullu noin monelta yhtä aikaa et seuraavat jotain peliä jossa mä oon osallisena xD

Ja voi Remus- parkaa pikkujoulupelissä! Tuhma Ninji mikä kysymys xDD

Pahoittelut Pinch, etten oo vielä vastannut, mutsi päätti et tänään on siivouspäivä ja ku on koko loman laiskotellu nii ei parannu sanoo vastaankaan x)
Vastailen tässä kunhan kerkeän, mutta ensin hakeen ruokaa x)

Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

Viestien lukumäärä : 124

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 4:06 pm

Voi jeesus te ootte kerenny höpöttelee täällä jo vaikka mitä eikä tällainen hidas pysy enää perässä! :D Ja jestas ton pikkujoulupelin kanssa! Vakoilen sitä kuin viimeistä päivää - ja tosiaan, säälin kyllä vähän itsekin Remusta... :P Noh, onneksi Harry on ainakin alaikäinen niin se ei saa pelailla tollasia pullonpyörityspelejä tai litkiä tuli viskiä... ;) Dumbledorea taas en osaisi edes kuvitella siihen hommaan..! :D

Hmm, voisin tänään itsekin yrittää vastailla tuohon Neville/Harry-peliin. Ollut tässä hieman kiireitä, mutta mutta... jotenkin kauheen jännää pelailla keski-ikäisellä Harrylla..
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 6:49 pm

Lainaus :
En meinannu millään malttaa eilen mennä nukkumaan kun seurasin myös tuota peliä. Niin kivaa luettavaa se oli.

Joo munki täytyy kiittää loistavast pelist! :'D Koska myöhästyin bussist koska kuski oli ilkee ja laitto oven kiinni sen jälkee ku olin puol kilsaa juossu siihe! No sit kirosin aikani ja sit aloin lukee kännykäst teidän pelii.. hihihi...

Ja kiva kuulla että kiltapeliki kiinnostaa! xD Se alkaa nyt melkee vast lähtee kunnol käyntii! Saadaa se varmaa päätökseesä ens jouluun :'D
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 7:44 pm

:D haha, no onhan se joulu tänänkin vuonna :P
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 8:50 pm

Mulla menikin suunnitelmat vähän erilailla kun luulin. :D Mun piti jäädä tänne koko illaksi yksin, mutta sitten tänne tulikin ihmisiä etkoilemaan ja ne lähti nyt vasta. Mutta nyt on hyvää aikaa pelailla ja kaikkea loppuilta. :D Ja huomenna aamulla puoli yhdeksäksi luennolle...
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 10:00 pm

Täs tulee suoritus paineita :'D En mä oo tottunu siihe et joku oikeesti myöntää lukevansa jotain mun pelejä (paitsi tietty toi mukava ropetus kaveri). Tosin itsekin stalkkaan lähes kaikkia pelejä enemmän tai vähemmän. Toi pikkujoulu peli on nyt alkamassa sangen mielenkiintoiseksi. 83 Kuinkaniinlisämausteitatuose,ettäAlexanderonmunpäiväunienikohdejaseonLupininkuvissa?

Ahhhh.... Arvatkaa kuka innostu kirjottamaan englanniksi syvällistä pohdintaa? Heh... ehdoton raja 312 sanaa. Mä menin viidensadan paremmalle puolelle ennen kuin havahduin. Hups... Flow tila on kiva Very Happy Muutenkin oon outo kirjottaja. Mä voin kirjottaa lähes mistä vain noin vain. Tän takia olen ihan älyttömän nopea vastaaja koska hyppään helposti hahmoni housuihin ja ihan fiiliksissä aina kun mulle vastataan.

Ompas sekasta sössötystä... Ehkä mä palaan takasin tähän enkun esseeseen.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 10:26 pm

Kyllä mäkin yleensä seuraan ainakin suurinta osaa peleistä mitä täällä on menossa! :D Eli mä oon kyllä aika varmasti yksi varma lukija melkein mille vaan pelille.

Mun piti olla reipas tässä illalla ja vastailla kaikkiin peleihin, mutta nyt kyllä taitaa uni viedä voiton ennen kuin ehdin vastata tuohon Nevillen ja Harryn peliin. Pari lasia viiniä tuossa alkuillasta saa aina tällaisen väsymyksen aikaan... Ehkä muutenkin parempi mennä vaan nukkumaan, kun teksti on ihan sekavaa ja huomenna täytyisi vielä jaksaa kuunnella ranskaa. :D
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 10:39 pm

Mulle tulee ainoostaan suorituspaineita toisen luoman hahmon kanssa. Yleensä itse luomia rohkenen pompotella miten vain ja mitenpäin vain ja kirjoittaminen sujuu suht nopeasti ilman "raiskauksen" pelkoa.
Itselläni on ollut jo pitkään mielessä naispuolinen hahmo. En ole pitkiin aikoihin pelannut sellaisella, joten olisi kiva kokeilla kuinka sellainenkin lähtisi taas kulkemaan... Usein tosin, itse tuppaan luoda hieman kliseisiä naishahmoista. Miespuolisista taas tulee usein mielenkiintoisempia... :/ noh, katsotaan mitä keksin.
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin

Viestien lukumäärä : 163

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 10:47 pm

Heh, kieltämättä mun piti keksiä joku J.K:n näkemyksen kaltanen, mutta silti myös omaani muistuttava Remus, joten valitettavasti David Thewlis ei nyt sitte kelvannu Remuksen kuviin vaikka pari kertaa onki käyny mielessä heebon vaihtaminen kuviin.
Mutta ehkä parempi nuin. Smile

Hitsi...Ärsyttää kun ois ollu inspistä vaan ei yksinkertasesti oo ehtiny tänään olla aktiivinen täällä ja nytkin on vähä sellane tilanne et nukkumaan pitäis painella. Huomenna täytyy lähtä mutsin seuraks mun opiskelukaupunkiin 'shoppaileen' kirpputoreilla ja saa nähä jos sais aikaseks tilata piilolinssejä vahvuuksilla kun alkaa hiljalleen mennä hermot noihin silmälaseihin, jotka hajoo kohta käsiin vaan ei siltikään oo rahaa uusia hankkia.

Tunnustan kyll kans seuraavani toistenkin pelejä kun vain aikaa ja energiaa riittää. Harmittaa kun on menny vähä ohi noi Rabastan/Letty- pelit, mutta kyll mie vielä ne läpi luen ja pääsen tilanteesta ajantasalle. Toi paritus on yksinkertasesti... No... Vähä sama ku Avery Rose Bakeryssä x'D

Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyTo Maalis 08, 2012 10:58 pm

Lainaus :
Harmittaa kun on menny vähä ohi noi Rabastan/Letty- pelit, mutta kyll mie vielä ne läpi luen ja pääsen tilanteesta ajantasalle. Toi paritus on yksinkertasesti... No... Vähä sama ku Avery Rose Bakeryssä x'D

Aaarght! :'DD No joo okei. Siitä vaa. Mä taas odotan tänne jotain toista paritusta! Meinasin jo viime gaalas lähtä palkitsee vuoden paritust mut sit tääl ollu ketää muit ku Raba ja Letty eikä ois ollu mitää järkee siin kategorias! xD
Joten nyt vipinää niihin puntteihin!!!! :'DD

ps. Leticia on niiiiiiiin vainaa tuol killan pikkujoulupelis.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 5:52 am

Mäkin olen seuraillut sillälailla sivusilmällä noita Letician ja Rabastanin välisiä pelejä ja ne on kyllä niin kivoja! :D Niitä on niin hauska seurata, ehkä juuri siksi kun se on niin epätodennäköistä. :D
Haluaisin Chaokselle jotain naisseikkailuja, mutta kun täällä on niin vähän naishahmoja, että ei niistä kukaan oikein taida kelpuuttaa Chaosta! :D Niillä on liian korkeat standardit...

Ja voi Leticia-parka tosiaan... Mulla olisi ollut hyvä kysymys jos Leticia olisi valinnut totuuden, mutta nyt en kyllä keksi mitään tehtävää. Toivottavasti joku muu keksii jonku hyvän. :D

Ps. Vähän reilun neljän tunnin yöunilla ei tämä tyttö kyllä pysty olemaan kovin toimintakykyinen tänään... Haluan takaisin nukkumaan!
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 8:09 am

Chaos voi tulla vikittelemään Samia kikkarapäällä ja... virkamies huumorilla mikä jättää neidin sanattomaksi (koska se ei tajua). xD

WUHUU! Kehtasin tänään mennä kysymään enkun kuuntelun tuloksia ja ne meni hyvin n.n Oon kuunnellu muiden abien pohdintoja niin kaikkien mielestä se oli aika sukasti mennyt ja sit mä sain yli 70 pistettä. Maikalta tänään arasti kyselin että oisko mulla mahiksia M:ään ja se vaan tokas: "Sulta mä odotan kyllä nyt Etä." Minä normaalisti seiskan oppilas olin siinä vähä monttu auki. Ilmesesti mun opiskelu on kannattanut. Nim.merkillä aina kun on koneella niin lukee enkkujuttuja ja tekee vanhoja ylppäreitä.

Mua ropetuttaa kauheesti kun näin jännää unta ja heräsin kirkuen kauhusta.
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 9:37 am

Vääh! En koskaa oo aatellu et joku lukee noit Raban ja Lettyn pelei.. :DD Mut kiitoksia! haha.. Nyt kyl tuli suorituspaineit. xD
Täytyy yrittää ehtii vastaa toho yhtee pelii viel nyt sit tän parituksen tiimoilt.. Sit painelen Turkusee ja sielt yöl Stadii. Kolme Michael Monroen keikkaa vuorokauden sisää :'DD Ahahaha. Hyvä bändi muuten, kantsii tutustuu.

Mut nii siis naisedustust tarvis kyl enenmmän! Very Happy Itse en valitettavast enää ala hahmoi mistää kaivelee ku niit on jo viis.. Ja kuinkahan monta kertaa oon käskeny porukkaa potkii mua etten tekis uutta hahmoo. xD Haha.. No aika näyttää. Yleensä aina ku puhun täst potkimisest ni viikko ja mul on uus hahmo.
Mut ei täl kertaa!
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 10:20 am

Hmm, täytyy kattoo jos inspistä mulla riittää niin voisinpa ehkä yrittää jotain naikkosta tänne luodakin, mutta se kolme hahmoa olisi kyllä minullekin ehdoton maksimi.. Haluan myös draamaa ja jännitystä! Albuksella nyt tuskin on kovin paljoa mitään ihmissuhdeseikkailuja ja Harrylla en hirveästi mitään suhteenpoikasia uskalla luoda - ja muutenkin, se on vielä niin natiainen ja nuori verrattuna muihin. Harmi ettei täällä ole enempää opiskelijahahmoja :P
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 11:07 am

Samantha Slayer kirjoitti:
Chaos voi tulla vikittelemään Samia kikkarapäällä ja... virkamies huumorilla mikä jättää neidin sanattomaksi (koska se ei tajua). xD

Haha, mä en todellakaan tiedä millainen olisi Samin ja Chaoksen parisuhde! :D Voisi olla aika kaoottista... :D Mutta jotain pientä niiden välille kyllä voisi hyvinkin kehittää joskus. Täytyy miettiä! :D

Munkin on jo jonkin aikaa tehnyt mieli alkaa kirjoittamaan jotain naishahmoa, mutta en ole oikein saanut mitään ideaa. Ei ole edes mitään ajatusta nimestä, ja ilman nimeä en pääse kehittämään sitä hahmoa yhtään mihinkään. Mun hahmonluontiprosessissa kaikki lähtee siitä nimestä. :D
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 3:04 pm

Chaos ja Sam.... Sam ja Chaos... Miksi mä aattelen vaan koko ajan Sam ja Kaaos. :'D Nojaa... Pitäähän ropeissakin olla exiä XD

Mun hahmot alkaa aina mitä ihmeellisimmistä asioista. Sam itse asiassa alkoi teemukista. ... Nyt kun sanoin sen näin niin se kuulostaa ihan urpolta, mutta mulla on söpö pieni punainen teekuppi ja lautanen ja aloin miettimään mimmoinen hahmo siitä voisi juoda ja no siitä se vähä niin kuin lähti ja sit tulee kuvat ja sitten nimi ja tässä välissä on muodostunut kaikki muu. Ninji tietää, että kun kuvat on kasassa niin näpytän hahmon kahdessa, korkeintaan kolmessa, tunnissa ja julkaisen sen :'D

Minä en osaa pelata miehillä. Naiset on kivempia ♥ Kyllä mä niitä taas lisää teen.

EDIT// ja käykääs kattoo meikän seuran hakuu ;3 t. sam
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 3:16 pm

Oi voivoivoi, nyt teit Rockter pahan virheen Lettyllä x'DD Pistit tytön valihteen tehtävän ja Leon on seuraavana vuorossa! 8'DD
Mitäköhän sitä kehittelis... xDD

Heh, jännä ku itellä ei oo näitten hahmojen parittaminen koskaan käynyt edes mielessä vaikka Remus on ainoa, jolle jollain tapaa on jo 'kohtalo määrätty' mutta eihän sekään estä kehittelemästä herralle hetkellisiä parisuhteita.
Täällä tapahtuu vaa niin paljo muutaki ettei oo tullu ees ajatelleeksi x') Ja toisaalta...Mun pojille ois aika vaikee löytää ketään vähänkään pysyvämpään, vaikka tietty niitä hetken mielijohteitakin on olemassa x)

Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 3:47 pm

Väääh! Istun junas ja joku kamala mummo käytävän toisel puolel tuijottaa mua koko ajan! Katon sitä aina ku tajuun et se tekee niin ja sit se kääntää katseensa pois mut hetken pääst se taas tuijottaa!! T___T mut siis nii tulin sanoo et MV; mä tiesin kyl et Leon on seuraavana vuorossa ku kirjotin Lettyn valitsee tehtävän xD kaivoin sille haudan jo valmiiks ja samoin itelleni.. xD ja sit tulin kans sanoo et kannatan Chaos/Sam-suhdetta 8D ne olis söpöi. Sori et kaikko teksti yhtee pötköö ku ei toi rivivaihto tunnu pelittävän kännys.. :'D
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 3:49 pm

Sitten voit olla hyvä ja käyä lukeen mun vastauksen ;'DD

Jooh, oisha ne kieltämät söpö pari. Tollasii enkeleitä molemmat Very Happy
Ja pinch, aattele ny niitä etuja! Ilmasii leivonnaisia! Aattele Chaoksen vatsan parasta! xD
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 3:51 pm

Aika kaaos siitä voisi kyllä tulla... Mutta mitä enemmän asiaa ajattelen, niin joku pieni säätö Samin ja Chaoksen välillä voisi kyllä olla hauska! :D Ne on molemmat ehkä vähän turhan eläväisiä siihen, että pystyisi muodostamaan mitään kunnon parisuhdetta toistensa kanssa. Chaos tarvitsee pysyvämpään parisuhteeseen jonkun, joka vahtii jatkuvasti ja pitää kunnolla tossun alla. XD Nii ja Chaoksen vatsan kannalta olis parasta kunnon juoksulenkki! :D

Ala irvistelemään sille mummolle! :D
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 3:55 pm

Voi Leticiaa Very Happy Hyvä että Leon tossa oli välissä antamassa tehtävän. Siriuksella olis tosin ollu jotain saman suuntasta varmasti mielessä!
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 4:11 pm

Mullahan on myös näiden paritusten suhteen se ongelma, että esimerkiksi juuri Harryn tulevaisuus on jo tiedossa, enkä voi/edes halua muuttaa sitä kovin paljoa. Toisaalta, en minä kuitenkaan näkisi ollenkaan mahdottomana että Harry voisi vaikka pienesti ihastua/muuta sellaista söpöä, mutta mutta... harmi ettei täällä tosiaan ole niitä oppilashahmoja enempää! :D pitäisi varmaan myös luoda se oma hahmo mille voisi sitä draamaa kehittää... :P

Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 EmptyPe Maalis 09, 2012 4:46 pm

Voi Chaos parkaa :'D Sen korvat sois ja makeeta ei enää ikinä tekis mieli kun se pääsis Samista eroon.

Indico on varmaan niit hahmoja, jotka voi hässiä muiden kanssa, muttei tasan tuu rakastumaan (tai huonolla tuurilla se o lääpällään johonkin Averyn tyyppiseen ja riutuu onnetonta rakkauttaan kylmän kuoren takana xD)

Junassa parasta on muiden stalkkaaminen. Kun olin vielä toisessa koulussa vietin junassa aina yli kolme tuntia per matka (joita oli kaksi siis viikossa) niin mä aina stakkeroin muita. Kaikkein paras oli mies, joka salakuljetti papukaijaa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 19 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: