|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 4:53 pm | |
| Mulla on sama harmistuksen aihe kuin Hetallakin, nimittäin se oppilashahmojen vähyys. Eniten harmittaa se, että kukaan ei pelaa Lunalla. Neville ja Luna on jotenkin niin hauskoja yhdessä. :D Tietysti Lunalla pelaaminen vaatii varmaan ihan hirveästi, kun täytyy jatkuvasti kehittää jotain sekopäistä. :D | |
| | | Harry Potter Poika joka elää
Viestien lukumäärä : 124 Join date : 16.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 5:08 pm | |
| Luna on aika jees hahmo, ollut yksi suosikeistani jo pitkään. :) En usko että itse osaisin pelata Lunalla. Sen verran vaativa hahmo. Mutta tosiaan, lisää oppilashahmoja kiitos! :P ja opettajia. MacGarmiwa olisi varmaan hauska pelattava...
Junassa on hauska seurailla muita. Itse tosin olen jonkin sortin mummomagneetti, sillä jos matkustan yksin junassa, saan olla täysin varma että hetken päästä siinä on pari mummelia turisemassa minulle. Onneksi kaikki tosin ovat olleet mukavia... mutta nykyisin se on alkanut jo häiritsemään. :D | |
| | | Leon Elroy Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 183 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 5:18 pm | |
| Hmm... Mulla on täällä oloni aikana pari kertaa käyny Luna mielessä mutta siinä on vaan se mutta, että jos joudun pelaan naishahmolla niin jäädyn täysin - enkä oo varma tahonko nähä sen seurauksia jos teen sen enkä onnistukaan sitte pelaan sillä, koska se ois sit kahta suurempi pettymys :/ Toisaalta Punurmioki ois hauska mutta... Jälleen sama ongelma xD Ootteko nähny tämän? xD Miks must tuntuu et haluun tollasen muijan itelleni? Mistä niit saa ostaa!? 8'D Mutta jooh... Itellä on käyny mielessä seki jos tekis taas yhen hahmon lisää. Johan noita on, mutta kaikki on sen verran erilaisia, että niillä kuitenkin tulee pelattua (paitsi Piuksella joka on vissiin vähä liian rauhalinen ja asiallinen, että osaisin normifiiliksissä pelata sillä) ja tiedän kuitenkin suurin piirtein kuinka monta hahmoa mun kärsii ottaa niin, että kaikilla pelaaminen onnistuu. Se vaa et minkä pikkuperkeleen sitä tekis... Se vois olla tietty jotain Tylypahkan oppilas- tai henkilökuntaa niin tulis vähä lisäjoukkoi sinneki päi xD | |
| | | Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 5:25 pm | |
| Multa ei hei tänään varmaan irtoa mitään vastauksia peleihin, ihan vaan varoituksen sana jos joku vastauksia odottelee. Parin tunnin päiväunista huolimatta olen silti ihan rättipoikki ja järkevää tekstiä ei oikein saa aikaan. Huomenna ehkä sitten. Mulla ei oikein mikään onnistu ilman kunnon yöunia, olen niitä ihmisiä jotka varsinkin talvella tarvitsee sellaiset mukavat 9 tuntia unta yössä... En tajua miten joku voi olla toimintakykyinen jollain 5-6 tunnin yöunilla. :D
Loistava toi video! :D Muistuttaa vähän mua itseäni, vaikka en mä ihan noin paljoa suttaa yleensä. Mutta syön kyllä aina väärällä hetkellä. :D | |
| | | Fairfax Avery Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 11.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 7:35 pm | |
| Voi pöh, kävin saunassa ja sinä aikana Avery pelotti kaikki pois x'D No pidän sitte jtn omaa kivaa tääl ja vastailen peleihin! x'DD
Täälä ei taia viel olla sellasta höpötyslootaa johon hahmot sais kirjotella? En oo koskaa kirjottanu sellaseen vaiks sellasii joissain ropeis on olluki, mut täälä sellane vois olla aika hauska...? xDD Koska Averyl ois ny paljo sanottavaa xDD
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 7:38 pm | |
| Vähän sama juttu täällä yöunien kanssa... Ja päiväunet sitten päivällä jos kerkeää. :P Itse kun kuulun niihin ihmisiin jotka voisivat nukkua vaikka kellon ympäri jos sellaiseen vain mahdollisuus olisi. Ja varsinkin nyt kun olen raskaana, unen tarve on suurempi.
Hei, ehdottomasti nyt pystyyn hahmojen oma höpötysloota! Muutamissa roolipeleissä joissa olen ollut, on sellainen ollut, ja ne on usein aika hauskoja :)
Mä itse tuskin tulen tänään vastaamaan peliini, koska aika on nyt vähän kortilla, mutta huomenna uusi yritys :P toisaalta, olisi ihan kiva aloittaa toinenkin peli tuon toisen rinnalle. Mutta katsotaan :) | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 8:04 pm | |
| Hei tosi paljon onnea Heta! :) Joko on raskaus pitkällä? (Pakko ei ole enempää tarinoida jos et halua, olen vaan utelias. :) ) Mulla on unentarve kaksinkertainen normaaliin verrattuna vaikka nukunkin ihan vaan yhden ihmisen edestä! Samoin ruokahalu... :D
Hahmojen oma höpötysloota voisi olla aika hauska. :D | |
| | | Indico Zolnerowitch Agentti/Kilta
Viestien lukumäärä : 223 Join date : 06.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 8:08 pm | |
| O.O wau... Onnea odottavalle. Mä olen vasta alkanut toipumaan mun unettomuus kaudesta, joka pahimmillaan johti siihen että en nukkunut viikolla kuin ehkä kymmenen tuntia. Oon selvinnyt aina aika pienillä määrillä, mutta tykkään nukkumisesta. HAHMOJEN OMA HÖPÖTYSLOOTA EHOTTOMASTI! :'D Mä vain suorastaan kuvitella miten paaaaaajon juttua Bethillä on kaikille. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 09, 2012 8:25 pm | |
| Nooh, eipä mulla mitään rajoitteita raskaudesta puhumisen suhteen ole, joten ihan rohkeasti siitä saa udella. :) kyllä tässä jo jonkin aikaa siis ollaan oltu jo pullat uunissa, vk 13+5 siis mennään. :)
Minä olen kyllä semmoinen unikeko ettei mitään rajaa... Nukahdan jo pelkästään television katseluunkin välillä :P | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 10:46 am | |
| Katoinpa sitten Ghostriderin - kiitos tallentavan digiboxin - ja että... Ois hauska johonki ropeen tehä Daniel Frederiksen esittämän Wallowin tyyppinen hahmo. Ghostriderissa se on iteasias langennu enkeli, joka piilottelee vesielementissä, mutta siis... Siitä ois hauska kehitellä joku esim. ihmistä muistuttava vedenelävä tai jtn... Keksisköhän Potterista jonkin 'porsaanrei'än', lajin tai vastaavan, jolla saisin tehtyä tuosta hahmon itelleni... x) | |
| | | Samantha Slayer Kuolonsyöjän painajainen
Viestien lukumäärä : 458 Join date : 07.03.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 2:03 pm | |
| Leffoista on kivaa napata vaikutteita Mä en nyt taas muista mistä leffasta Indico sai innoitteensa... Mut mun lempi leffat on niit vanhoi hollywoodin leffoja, joissa on Audrey Hepburn tai Marilyn Monroe. Katoin muuten viime yönnä Muppet elokuvan ja voi sitä nostalgian määrää. Tää päivä on ollut aika kiva, vaikka ei oo ees kauaa kulunu. Mamma ja Pappa vei mut kauppaan ja sitten mä sain uusia kivoja vaatteita meiän tutulta. Tosin käytettyjähän ne on, mutta ei se mua haittaa! Mun vaatteet on rohmuttu ties mistä ja mua aina naurattaa kun kaikki kehuu mua niin hyvin pukeutuvaksi. :'D Ite kun odotan sitä päivää kun kuuta nousevaa kun mä saan ihan duunin takia pukeutua bisnes tyyliin 83 kynahameita, kauluspaitoja, jakkuja hurrurururur... Oon myös leiponut tänään ja mua yhä harmittaa etten voi opiskella kokiksi Pitää vaan raapustaa se oma reseptikirja. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 2:13 pm | |
| Bisnestyyli on aika hieno selllaisilla jotka sen hallitsee. Minä kun kuulun niihin, joka taittaisi nilkkansa korkokengissä ja sotkisi hameensa heti ensimmäisen viiden minuutin sisällä. (olen oikeastaan aika kateellinen niille, jotka korkokengissä osaa kulkea... mulle kun turvallisempi vaihtoehto ilman sairaalareissua on tennarit.)
Ahaa! en siis olekaan ainoa, joka ottaa vaikuttetia elokuvista hahmojensa suhteen. :P Viimeisin oma luomani hahmo taisi olla yksi FBI-agentti, josta sain vaikutteita Prison Breakista, mutta en ole kyllä pelannut sillä enää pitkiin aikoihin ja se hahmo lähti kyllä sitten kehittymään omaankin suuntaansa... Onneksi. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 2:17 pm | |
| OIoioih... Arvaa vain kuinka mä aloin itkeä ku mu lääkäri kielsi multa yli seittämän sentin korot arkikäytössä. (Mun jalkani tosiaan on kokoa 35-36). Koska mun jalat on näin pienet niin mun paino oli lähes kokonaan päkijällä/varpaissa ja ei mitenkään kunnolla jakautunut. Tässä kohtaa ulvoin miksei mun jaka voi olla kokoa 39 - tosin mun jalat näyttää yhä söpöiltä balleriinoissa ja barbie kengistä jotka voin ostaa lastenosastolta :'D Mut joo.. Mä vetelen aika hyvin bisnestyylissä ja rakastan korkokenkiä (kenkiä mulla on yhteensä 58 paria).
Leffoissa on joko ihan urpoja hahmoja tai sit loistavia. TV sarjat on kyllä kanssa mahtavia :'D How I met youre motherissa Barney on aivan LOISTAVA. Jos tekisin miehen niin se ois samanlainen. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 2:26 pm | |
| Lastenosasto on mullekin tuttu paikka. :D itse kun olen myös 158 cm hobittikokoa ja oma kengänkoko on myös 36. Olen oikeasti kateudesta vihreä niille lipputangoille jotka katselee mua pääalaspäin ja taputtavat myötätuntoisesta päähän, kun olen näin lyhyt! :P Balleriinat on kyllä kesällä kivat. Siksi odottelenkin taas kesää ku kuuta nousevaa että pääsisi taas kenkäostoksille, koska balleriinat nyt vain on rakkaus <3
Poikamies hahmot on kyllä aika hauskoja. Itselläni oli joskus sellainen kunnon naistennielijälimanuljaska ja sillä kyllä jaksoi takoa pelejä ja hauskaa oli. Hmm, itseäni kyllä jostain syystä kiehtoisi joku Petunian tapainen kyylä pelattavaksi... sellainenkin voisi olla hauska. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 3:58 pm | |
| Voi, tässähän alkaa tuntea itsensä ihan jättiläiseksi! :D Olen niin kateellinen kaikille pienijalkaisille. Ei mullakaan kovin iso jalka ole, yleensä käytän koon 37 tai 38 kenkiä, mutta silti. Haluaisin käyttää korkokenkiä, mutta varsinkin talvisin en kyllä millään pysyisi pystyssä millään korollisilla kengillä. Kaadun muutenkin niin helposti ja varsinkin kun asuu täällä keskellä portaita ja mäkiä, en selviäisi kyllä talvesta millään korollisilla talvikengillä. Mutta kesäisin pääsen onneksi käyttämään korkoja! Vaikka silloinkin on kyllä ongelmia, koska jos kävelen koroilla liian pitkään, selkä alkaa kiukuttelemaan ja sitten en pääse liikkumaan lainkaan... Siksi tykkään kaikista juhlista mihin voi pukeutua hienosti ja saa käyttää korkokenkiä ilman, että täytyy kävellä tai seisoa kovin kauaa. :D
Poikamieshahmoihin täytyy kommentoida, että mä yritän hirveästi välttää juuri tuollaista "naistennielijälimanuljaska"-juttua Chaoksella, koska sitten siitä tulee heti Housen Chase mieleen. Olen yrittänyt välttää kaikkia Chase-piirteitä mahdollisimman paljon, vaikka osittain sieltä se inspiraatio koko hahmoon lähti... :D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 4:04 pm | |
| Sitoutumis kammoset naisten nielijät on parasta ikinä :'D Vitsi mulla oli kerran semmonen hahmona ja se kumos naisia kuin keiloja jajaja... Sit siit tuli aika vihattu hahmo naisten keskuudessa. :'3 Kun mä vielä sain kävellä niillä mun nätillä kengillä niin mä harpoin tamperetta pitkin poikin yhden toista sentin buustilla. Oli mahtavaa olla 171cm pitkä. Sit mut palautettin maan tasolle. Kyllä mä yhä noit mun murui käytän, mutta kun ennen tosiaan ne meni myös arjessa, ei enää. Juhlissa on kivaa kun voi pynttäytyä rauhassa ja kukaan ei kato oudosti. Meiän mamma ain marmattaa kun sillä ei oo mitään juhlamekkoja ja mulla on... melkosesti. Kirpputovit ja vintage liikkeet on mun aarre aittoja ja kun ei tuo ompelukonekkaan mulla vaan pölyä kerää. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 4:12 pm | |
| Olis niin kivaa jos osaisi ommella! Olen ihan toivoton kaikenlaisten käsitöiden suhteen ja ompelukoneella onnistuisin vaan sotkemaan langat ja ompelemaan oman sormen kiinni siihen kankaaseen... Ai niin hei jos täällä on joku muukin House-fani mun lisäksi, niin käykää katsomassa täällä ja osallistukaa jos aika/kiinnostus riittää! http://houseunited.wikidot.com/start | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 7:34 pm | |
| | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 7:37 pm | |
| Niinpä on!
Syön lettuja. :) | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 7:43 pm | |
| Lettyjä x)
Mä katon Year Onea x)
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 7:47 pm | |
| Mä söin just patonki pitsaa ja hörpin nyt muumi limua ♥ Minä katson kanssa tässä sivussa Unforgettablea. Toi pääosan esittäjä on kyllä nätti nainen. Tykkään kovasti. :3 | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 7:54 pm | |
| Year Onea katson minäkin :P
Ja nyt alko tekemään mieli lettuja! | |
| | | Barty Crouch Jr. Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 30.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 10, 2012 9:32 pm | |
| Mä en uskalla edes kuvitella montako kymmenen sivun offailu-keskustelua täällä on joskus kun olen poissa muutaman viikon... o.O ;D Heta, onneksi olkoon tulevalle äidille! ^^ Mikä sen nimeks tulee, jos saa udella? Ja tuo Hahmojen höpötysloota voisi olla nasta idea. En ole missään veilä päässyt sellaista käytännössä kokeilemaan, mutta kuulostaa hauskalta! Ja mä rakasan tämän roolipelin edelleen palloksi, saan vieläkin välillä rakkauskohtauksia joskus miettiessäni tätä peliä. | |
| | | Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Maalis 11, 2012 2:52 pm | |
| Oon back! Jeejee! Ekana täytyy sanoa että näin Michael Monroe-bändin kolme kertaa vuorokauden sisään, valvoin putkeen 39 tuntia ja ai että viime yönä sänky ja suihku ja hammasharja oli jotain aivan saatanan ihanaa. Ei siitä sen enempää koska en tiedä kuinka paljon ihmisiä minä ja mun keikkailut kiinnostaa. xD Paitsi tietyst siinä mielessä että kattelin mun Gabrielia livenä noilla kolmella keikalla. On se maan seksikäs. Ah. Gabrielista mieleen! Tajusin tossa junassa tänään että sen kanssahan sais aivan loistavia pelejä Samille! Koska mun Gabby on ihan sika perso makealle niin se on varmaan taivaassa tuolla Samin kuppilassa. Joten Cardea nyt peliä miettimään! Hihiii.. Chaoksellekin uhka sitten mikäli aiotte parittaa niitä ;D Se voi olla mustis Gabbylle. Nihihi. Vakioasiakas. - Lainaus :
- Hei, ehdottomasti nyt pystyyn hahmojen oma höpötysloota! Muutamissa roolipeleissä joissa olen ollut, on sellainen ollut, ja ne on usein aika hauskoja
Oi tää ois hieno! Joku, jonka hahmo puhuu paljon, voi sellaisen aloitella! Munki hahmoil ois varmaa paljo sanottavaa jos päästäisin ne ääneen. Ja onnea vaavista Hetalle! (: Ja mul oli jotain ihan oikeaa asiaaki mut en nyt kuollaksenikaa muista mitä. O.o No ehkei se ollu tärkeetä. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Maalis 11, 2012 3:00 pm | |
| [quote="Leticia Mayer" Chaoksellekin uhka sitten mikäli aiotte parittaa niitä ;D Se voi olla mustis Gabbylle. Nihihi. Vakioasiakas.[/quote]
Paljastan nyt meidän suunnitelmat, mutta tarkoituksena on siis ihan vaan pelkkä sellainen kesäromanssi. :D Mutta jotain mustasukkaisuusdraamaa olisi kyllä hauska kehittää! :D
En varmaan ennen tiistaita ehdi vastailemaan mihinkään peleihin, ellei sitten huomenna satu tulemaan sopivaa väliä. Menen huomenna Ikeaan ostamaan lasagnevuokaa ja sieltä ei yleensä koskaan tule ulos sen pelkän lasagnevuoan kanssa... :D | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |