Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

Höpötysloota - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyPe Joulu 16, 2011 1:50 pm

Öh... Lähin viattomasti aamulla töihin ja tuumasin et; "ei voi mitää, likka aikoo pitää likkojen bileet kämpillään, mun kaverit on jonku ihme 'tukiryhmän' pikkujouluis enkä viitti sinne ängetä, joten saa tottuu siihen et oon tän illan kämpillä.'
No sitte päivällä tuli viestii etten saa tulla sen kämpille tänään ku se haluu olla _YKSIN_. No kysäsin et mitäs se sit olettaa että teen yksin koko vitun illan ajan tai misä koko illan ees vietän ja vastaus on;
"No emt, mut meet pois! Sähä sanoit et voit mennä sen kaveris tykö jos musta tuntuu siltä ja ny sill kaveril o pikkujoulut joihi et vaa kehtaa mennä!"

Jotenka... Olen vielä työpaikalla Pirkkalassa. Puhelimesta loppuu pian akku - pitää käyä kattoo löytäiskö sellasta Duracellin paristoilla toimivaa juttuu jolla sais kännyn ladattuu - ja pitäis keksii yöhön saakka jtn tekemistä.
Sen jälkee en sit tiiä meenkö likan kämpille vai käynkö vaa hakee kamani sieltä ja meen sen kaverin tykö yöks.
Ei herranjestas...Tässä tulee biseksuaalille vähä sellane olo, et mitä jos vaihtaski vaa samaan sukupuoleen, ois paljo yksinkertasempaa!? -.-'

Mitäköhä pirua mäki tän illan ny sit teen ku ei Treelläkää tänää mitää tapahdu. Ei siin, jos ens viikol ei ois töitä nii lähtis kotii vaan ku on nii ei pysty viel lähtee...
Onneks oon periny isältä kyvyn lähtä vaa menee ikävistä tilanteista, mutta seki o paljo mukavampaa ku o oma auto jolla mennä minne haluu ja päästellä vähä, vaa ny tää oma auto on yli 400 kilsan päässä.
Ehkä varastan bussin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

Viestien lukumäärä : 124

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyPe Joulu 16, 2011 5:40 pm

Ah, viikonloppu <3 Se ei tosin tule olemaan mitenkään erityisen rentouttava, koska itsekin oon ollut laiskalla päällä, enkä siivonnut hetkeen... Nyt tän viikonlopun pyhitänkin siis ainoastaan vaan siivoomiselle. Ei tänne muuten kehtaa ketään ees pyytääkään! Very Happy

Ja tosiaan, olen iloinen että pääsin pelaamaan Harrylla. Pitkään olin tätä paikkaa stalkkaillut, mutta nyt päätin viimein toteuttaa itseäni. Minulla on aina ollut Harryyn pitkä viha-rakkaus-suhde, mutta siltikin hän on aina ollut suosikkihahmoni. Odotankin innolla että pääsen syventymään jäpikkään vähän paremmin. :>
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyPe Joulu 16, 2011 5:47 pm

Tervetuloa Heta (ja Harry) munkin puolesta! :) Kiva saada uusia pelaajia ja enemmän oppilashahmojakin. Siitä on ties kuinka kauan kun olen viimeksi päässyt pelaamaan Nevillellä... Eli voit olla varma että saat musta vielä peliseuraa tässä lähiaikoina. ;)

Meillä on nyt jo melko siistiä. Olen kolmesta asti kontannut lattialla ja siivonnut ja nyt alkaa vihdoin näyttää siltä että ehkä tästä vielä selviää. :D
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyPe Joulu 16, 2011 8:13 pm

Hohoo, Parry Rotter! : DD
Hienoa että jolla kulla riittää inspistä Harryllä pelaamiseen! En oo tainnu koskaan törmätä Potter- ropeen, jossa joku ois pelannu Harryllä x')

Ja kyllä, pääsin takaisin sisälle, tyttöystävä päästi kirosanojen saattelemana ja huomenna odottaa uusi häätö.! xD Kivoja hengitysvaikeuksiaki tuli tuossa matkan varrella ku tuntu että kroppa jäätyy alta...
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyPe Joulu 16, 2011 11:16 pm

Tervetuloa, Heta! Höpötysloota - Sivu 11 3476116646 Mahtavaa saada Harrykin tänne. (Jospa mäkin alkaisin saada jotain otetta Dracoon vaikka arkkivihollisensa kautta...) Ja hienoa ylipäätään saada kehiin uusi, tuore näkemys Harrystä.

Mikä johtaa asiaan:

MV, tuossa vuosina 2003-2008 tai jotain oli aikakausi jolloin pelaaja nimeltä Zigi haki Harry Potteriksi vaikka kuinka moneen Potter-roolipeliin ja pääsikin, koska oli jokseenkin ainoa. Eli jos Zigi ei hakenut Harryn hahmoa, ei tuntunut hakevan kukaan muukaan.

Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyLa Joulu 17, 2011 1:37 pm

Kiitoksia kaikille! Smile En yleensä ole tottunut ottamaan näin keskeistä hahmoa itselleni pelattavaksi, joten odotankin mielenkiinnolla Harrylla pelaamista Smile Se onkin aika erikoinen juttu ettei Harrylla kovinkaan moni yleensä pelaa (Pelkäävätköhän monet sarjan päähahmon raiskaamista?), joten taidankin olla yksi niistä harvoista. Aluksi pelkäsin ettei visioni Harrysta olisi tarpeeksi oikeanlainen, mutta yllätyin kuinka helppoa Harry-visioni kirjoittaminen olikaan. En ole kuitenkaan vielä täysin tyytyväinen hahmokuvaukseeni, mutta eiköhän sekin muotoudu oikeaan muotoonsa kunhan pääsen Harrylla pelaamaan Smile Ja Neville, haluan ehdottomasti pelata pelin kanssasi! Smile
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyLa Joulu 17, 2011 1:49 pm

Jeps, ilmoita vaan jos tulee joku idea mieleen että mitä voitaisiin pelailla. :) Olisi pitkästä aikaa tosiaan ihan hauska päästä pelaamaan Nevillen kanssa.
Luulen että suurinta osaa häiritsee niinkin keskeisen hahmon kuin Harryn kanssa se, että lähestulkoon kaikki on jo valmista. Huomasin vähän samaa ongelmaa Nevillen kanssa, kun aika paljon on jo valmiiksi ajateltu ja täytyy tietyllä tavalla sijoittaa kaikki omat ajatukset siihen valmiiseen muottiin.
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyLa Joulu 17, 2011 7:16 pm

Heh. Mullakin on Draco/Hermione ja Draco/Neville -pelit alustavasti sovittuna ja aikeissa, ja olisi hienoa päästä Draco/Harry -peliäkin kehittämään. (Ja fanficcarit, tuo / -merkki ei nyt tarkoita mitään rakkaussuhdetta vaan ihan vaan yhteistä pelitopiccia.) Mutta mihinkään ei ole oikein tarkkaa ideaa mielen perukoilla ainakaan mulla, mikä on hieman turhauttavaa, koska mielelläni syventyisin tähänkin herraan jo vaihteeksi... Pelien kehittelyn yksi ongelmani lienee se etten ole itsekään vielä täysin varma millainen Draconi oikeasti on, kun visioin canonin antaman kuvan olevan vain pintaa ja osittain esittämistä. Eli suurin ongelmani lienee se, että näkemykseni todellisesta Dracosta pyrkii olemaan radikaalisti canonin antamaa kuvaa erilaisempi joskin mielestäni mahdollinen.

Mutta siis se, että sitä on aika hankalaa soveltaa canon-tapahtumien keskelle, kun haluaisi luoda sille kuitenkin edes vähän monitahoisempia suhteita muihin canon-hahmohin kuin vain pinnallinen kaveri / vihamies.

Välillä mietin pitäiskö vaan luovuttaa Draco jollekulle jota kiinnostaa pitää se ihan pojimmiltaankin kirjan kuvaamana pinnallisena paskiaisena.

Pahuksen Rowling kun loi niin potentiaalisen ja kiehtovan hahmon, mutta teki siitä ilmeisesti aidosti niin inhottavan persoonan. Höpötysloota - Sivu 11 2077966078
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptySu Joulu 18, 2011 1:07 pm

Tervetuloa munki puolestani Very Happy On se hienoa saada mukaan itse Potter vihdoinkin kun.. no kaikki melkeen pyörii herran ympärillä ja tuo meidän Voldemort ois muuten pian vallannu koko paikan kuolonsyöjiensä kera.

Ja tietysti koska kummipoikani <3 Sirius ei ole enää yhtään niin yksinäinen. Vaikka onhan sillä tuo Remus ollut täällä jo jonkin aikaa, mutta ..ei se riitä! :,D
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptySu Joulu 18, 2011 5:35 pm

Alanpa muuten olemaan pikku hiljaa tyytyväinen Harryn esittelyyn, oon täydennellyt ja muokkaillut nyt sitä jonkin verran. Smile ja täytyy sanoa että inspistä riittää Harrylla pelaamiseen, olen aivan innoissani tästä paikasta! Smile

Ahnam, tehtiin tänään lämpimiä voileipiä pitkästä aikaa. Nyt voi hyvin mielin ja vatsa pulleana keskittyä roolipelaamiseen ja Harryyn Razz
Indico Zolnerowitch
Agentti/Kilta
Indico Zolnerowitch

Viestien lukumäärä : 223

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptySu Joulu 18, 2011 5:43 pm

Tervetuloa minunkin puolestani Smile

Voi apua... mä annan yhden elämän viisauden: Älkää ikinä juoko itseänne humalaan shampanjalla vaikka tarjoajana olisi kuinka komea mies tahansa. Seuraavan päivän krapula ei ole sen arvoinen! :'D Eiliset bileet oli melkoset meikän osalta ja huomenna ois ah... ruotsia. Arvatkaa kuka meneekin uusintoihin...

Ja nyt kun eräs puhui lämpimistä voileivistä niin mun alko tehdä kauheasti niit mieli Very Happy Eikä mulla ole leipää

Viimeinen muokkaaja, Indico Zolnerowitch pvm Su Joulu 18, 2011 5:54 pm, muokattu 1 kertaa
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptySu Joulu 18, 2011 5:54 pm

Joululoma on niin kiva. Olen siis vanhempien luona viettämässä joulua nyt. Ja täällä on jääkaappi aina täynnä! Ainoa ikävä juttu on että täällä on hitaampi netti... Täytyy yrittää selvitä. :D
En ole oikein jouluihminen, mutta glögi on kyllä hyvää!
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptySu Joulu 18, 2011 6:20 pm

Meillä niitä lämpimii voileipiä tuli ihan liikaa, varsinkin kun kaksistaan täällä oman ukon kanssa majaillaan. Noh, onneksi meillä on sentään neljä kissaa, jotka myös tahtovat päästä osingoille.

Itse en ole ennen ollut kovin suuri joulunjuhlija, mutta nyt tänä vuonna minulla on mennyt nuppi sekaisin joulun kanssa. En ole yleensä laitellut mitään joulukoristeita tai muutakaan, mutta tänä vuonna niitä tulikin sitten laitettua senkin edestä.

Viimeinen muokkaaja, Harry Potter pvm Ma Joulu 19, 2011 9:05 am, muokattu 1 kertaa
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptySu Joulu 18, 2011 7:34 pm

Pakko tulla hehkuttamaan. Katson youtubesta videoita kun Jesse Spencer soittaa viulua (ja laulaa). Adorable! (https://www.youtube.com/watch?v=nuCqzvZnhcU&feature=related)

Tajusin just että mullahan on ihan hirveästi pelejä menossa. Jotenkin päässyt kerääntymään. Tuntuu että melkein jokaisella pelialueella on viimeisin viesti käyttäjältä Chaos Denbright tai Neville Longbottom... :D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyMa Joulu 19, 2011 9:40 pm

Siinähän meille olisi ollut pikkujouluihin ohjelmaa. Kai Chaos otti viulunsa mukaan Very Happy.
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyMa Joulu 19, 2011 11:33 pm

Ohhoh, kyllä tuossa viulunsoitossa jäisi Euroviisunamu Alexander Rybakikin toiseksi Very Happy Mahtavan kuuloista!
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyTi Joulu 20, 2011 8:13 am

Haha, Chaos ei taida kyllä olla ihan viulunsoittajatyyppiä... Mutta kyllä mä ajattelin että se sen kitaran kaivaa esille jossain vaiheessa! :D

//edit. Olen löytänyt uuden rakkauden. Konjakkijuusto! Tosi hyvää, kannattaa maistaa jos tulee mahdollisuus. :) Pakko tulla kertomaan kun tää on niin hyvää!
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyTi Joulu 20, 2011 4:43 pm

Domdomdoo! Onpas ollut kiireiset loman ensipäivät! Tultu juostua tuhatta ja sataa ympäriinsä ja tänään leivoin tryffeleitä, nekkuja, valkosuklaakeksejä ja paahdoin pähkinöitä. Ja eilen väänsin sellasia suklaavaahtokarkkijutskia. Ja mitään en itse saa! Nääääh! Okei tein siis ihmisille joululahjaksi kaikkia herkkuja kun totesin että tulee halvemmaksi suhteessa ja sit oon hurahtanu leivontaa.. :'D Ja tämä kiva!

Nyt painelen tästä vastailemaan peleihin, josko saisin kaikkiin tänään vastauksen niin voisin norkoilla pari päivää taas hyväl omal tunnol.. xD

DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyKe Joulu 21, 2011 11:20 am

Pakko tuplapostaa, anteeksi siitä! Mutta nyt on ihan pakko tuoda kaikkien tietoisuuteen: HOBITIN TRAILERI. Olen kuollut.<3 Nauttikaa tekin!
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyKe Joulu 21, 2011 12:15 pm

JOO! Katsoin ton trailerin jo aikaisemmin tänään. En malta odottaa! Olen muuten jo vuosia sitten päättänyt, että jos joskus rakennutan omaa taloa, siihen tulee pyöreä ovi. Tai ainakin ikkunat.
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyKe Joulu 21, 2011 1:03 pm

Voi Pinch, oot mun idoli<3 Mäki toisaalt haluaisin. Very Happy Ois überii. Mut haluun talon merenrannalle ja semmosen vähä itämaistyylisen mut eeehkä saan mahdutettuu pyöreen oven siihe.. xD Ois loisto.

Mä haluaisin LotR-aiheisen tatuoinnin ja pitäs vissii ottaa se nyt sit ennen Hobittii.. Joku pien jutska tohon korvan taakse. Ois aika jees. LotR on niin älyiso osa mun elämää et ei toistakaa. Very Happy
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyKe Joulu 21, 2011 1:46 pm

Oijoi, itse näin vasta ensimmäistä kertaa tuon trailerin. Aivan mahtava! Hobitit ovat aina olleet suosikkihahmojani Tolkien maailmasta. Smile Tulipa taas hinku lukea Sormusten herraa. Tai vähintäänkin katsoa ne elokuvat.

Pyöreä ovi kuulostaa hauskalta. Olen aina kuolaillut noita hobittitaloja. Ne on jotenkin vaan niin tunnelmaa täynnä.

DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyKe Joulu 21, 2011 4:48 pm

No joo! Very Happy Mulla on täl hetkel Sormusten herra-kirja kesken ja oon menos Rautapihaa just. Mut nyt iski kyl kans hinku kattoo ne leffat.. Taas! Vast vähä aika sit pidin kunnon maratonin ja katoin extroinee jonku 30 tuntii LotRii La-Ma välil.. Mut ääh vois kattoo taas. Sit tammikuus, nyt ne on jossain 300 kilsan pääs must. : <

No joo joku hobitin kolo ois kiva! Voisin väkertää sit joskus ku oon rikas (lol) ni puutarhaan semmosen hobitin kolo.. "mökin". Semmosen.. Aitan! Very Happy Ois aivan ihana!
Ninji
Admin
Ninji

Viestien lukumäärä : 45

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyKe Joulu 21, 2011 5:17 pm

^ kannatan!

Koska sitten voit palkata mut Samiks sinne hoitamaan sun puutarhaas. Lupaan hankkia karvaset jalat. Puutarhurin taidot ja hobitin koko jo löytyy.. sen lisäks mä ryyppään ja juhlin kuin hobitti joten musta ois paljon iloa 8D

Mutjoo. Katsoin minäkin tuon trailerin, mutta se paljoa sanonut mitään. Siitä on ikuisuus kun mä sen kirjan luin ja muistan ainoastaan sen kun olin vatsataudissa ja no.. se kirja sai myös kokea mun tautini ja oli sen jälkeen palautuskelvoton. Kirjasto ei onneks kaipaillu sitä koskaan.
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 EmptyKe Joulu 21, 2011 6:30 pm

OMG!!! Höpötysloota - Sivu 11 2113965524

Hajoan! Miks vasta ens vuonna? Vähänks ois ollu upeeta päästä vaik nyt jouluna kattoon toi leffateatteriin!? No anyway, synti ja häpeähän se olisi tuo jättää väliin jos on vähänki vannoutuneempi LOTR-fani. PJ jyrää, sillä on aina sydän mukana noissa Keski-Maa -jutuissa ja näemmä saanutt kasaan kaikki alkuperäist näyttelijätkin, vaik välillä tais olla epävarmaa saadaanko Ian Holm takaisin rooliin. Ja ilmeisesti musiikkiscorekin on Howardin hengentuotosta / tuotu LotR-leffoista. Ihanaa! Kaikki LotR/hobitti-nanna ei olekaan vielä ohi. Go, P.J. & co.!! Höpötysloota - Sivu 11 3726602647
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 11 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: