Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 03, 2013 4:28 pm

Mä en ainakaan oo miettiny viel mitää. Very Happy En noist kahest sit tiedä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 03, 2013 9:00 pm

Ei me olla viel mitään mietitty, joten mun puolest ainakin sopis hyvin pelata yhes kaikki neljä. .D
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyTi Kesä 04, 2013 9:55 am

Huomenna on viiimeinen pääsykoe turun ja salon amk yksiköihin opiskelemaan vähä taloutta. Sit on muutto rumba aluillaan kun sanon moikat tälle kamalalle kämpälle. (Kuka ÄÄLIÖ korvaa oven tiivisteet kengännauhalla? Vastau: entinen tee-se-itse asukas. Ei ihme, että ääni vähän on vuotanut!) Nyt vaan alotan verisen taiston vuokranantajani kanssa takuurahoista ja muista. Kyseinen herra kun on paljastunut melkoiseksi kusettajaksi. Onneksi mulla oli älliä kuvata koko kämppä läpi kun tänne muutin niin voi kattoa leimallisista kuvista, että onkos mikään kulunu liikaa. ARGH!

On siis sanomatta selmää, että pelaamiseen en oo ehtiny juurikaan keskittyä Very Happy Siis mä juoksen kun päätön kana paikasta A paikkaan B ja koetan opettaa Cocolle, että muurahaiset on hyvä proteiinin lähde, mutta ne ampparit ei niinkään. Lisäksi meillä on raakaa yskinolemisen kouluttamista. Huoh....

Mutta mä pistän tähän teille söpön kuvan cocosta, niin ette oo mulle vihasia kun katoilen <3
Kuukauden haaste on kyllä tosi houkutteleva!

Höpötysloota - Sivu 38 72302_10200112601751872_179655669_n
"mamman pitää keskittyä muhun kun oon hankala teini pieni ja söpö"
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyTi Kesä 04, 2013 2:43 pm

Lainaus :
Ei me olla viel mitään mietitty, joten mun puolest ainakin sopis hyvin pelata yhes kaikki neljä. .D

Joo tämä sopii jos se Andromedalle sopii Very Happy

Hei ihmiset! Eikö kukaan muu nyt oikeasti ole kiinnostunut miitistä kuin minä, Ninji, Pinch ja Hopeakettu? Jos olette niin menkää ilmoittelemaan itsestänne! Tässä jo mietitään Ninjin kanssa että perutaan koko miittiajatus, koska meitä on vaan neljä, joista kaks on adminei ja kaks on "ehkä" Very Happy Ei kovin lupaavalta vaikuta! Joten ilmaiskaa halunne jos haluatte. Jos ette halua niin.. no sitten ei tällä kertaa. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyTi Kesä 04, 2013 7:25 pm

Kyllä minulle sopii peli neljällä. En tosin ole ehtinyt lueskella muiden hahmoja läpi ja miettiä ideoita tälle porukalle, joten sama pätee minulle kuin muillekin. Mitään erityistä ei ole mietitty.

Olen näillä näkymin loppuviikon poissa kuvioista. Flunssa yrittää uusia ja on pari projektia, jotka pitää viikonloppuun mennessä saada valmiiksi. Sen jälkeen voin paremmin katsoa kuvauksia, ottaa kantaa muiden peli-ideoihin ja kehittää jotain omia ehdotuksia.

Coco on muuten tosi söpö. Eihän noita nappisilmiä oikein voi olla ihailematta! (Täällä ruudun takana muuten toinen koiran- ja pirttipöydän omistaja. Koirani tosin on 40-kiloinen noutaja, eikä mahdu penkille istumaan.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyTi Kesä 04, 2013 7:36 pm

DrRockter kirjoitti:
Lainaus :
Ei me olla viel mitään mietitty, joten mun puolest ainakin sopis hyvin pelata yhes kaikki neljä. .D

Joo tämä sopii jos se Andromedalle sopii Very Happy

Hei ihmiset! Eikö kukaan muu nyt oikeasti ole kiinnostunut miitistä kuin minä, Ninji, Pinch ja Hopeakettu? Jos olette niin menkää ilmoittelemaan itsestänne! Tässä jo mietitään Ninjin kanssa että perutaan koko miittiajatus, koska meitä on vaan neljä, joista kaks on adminei ja kaks on "ehkä" Very Happy Ei kovin lupaavalta vaikuta! Joten ilmaiskaa halunne jos haluatte. Jos ette halua niin.. no sitten ei tällä kertaa. xD


Ite en osaa varmasti vielä sanua siitä miitistä, ois toki kiva tulla, mutten osaa vielä sanua varmasti, joten kuulunen siihen 'ehkä' sakkiin minäkin.


Hmmmmmh... mua huvittais pelata jotain väkivaltasta - ehkä seksuaalisessa mielessäkin - (voi olla että oon lukenu tänää liikaa ficcejä FinFanFunista) ja mulla on noita poikia melkeen mihin rooliin tahansa. Kiinnostaisko ketään muuta?
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyKe Kesä 05, 2013 8:45 am

No hei! Andromeda, Hopeakettu ja Pinch; meen alottaa tonne suunnittelupuolelle topicin ni mietitään siellä mitä pelataan! Ettei täytetä tätä pelisuunnitteluilla. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptySu Kesä 09, 2013 11:10 am

MV: Joku väkivaltainen peli kuulostais kyl mielenkiintoselta, mutta kun tohon meidän nykyiseenkään en oo tullu vastanneeks vähään aikaan, nii ei mun varmaan kannata enempää uusia hamstrata.. ^^, Mut jos kattois jotain sit kun ollaan se saatu pelattua? Ehdotit muistaakseni Kelmeissä Averya seuraksi, ni vois olla hauskaa jos se vaikka aiheuttais pikku-Reylle jotain traumoja. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptySu Kesä 09, 2013 1:54 pm

Heh, tuo viime vuoden gaala oli kyllä jotain niin timanttista. Very Happy Cool
Lueskelin sitä muistelun merkeissä tossa ja naureskelin vedet silmissä etenki tuossa lopussa Lestrangejen veljesten valokuvapaljastuksille. :'D

Ja niinku mä Rockterille taisinki jo joskus kauan sitte Mesessä tai jossain sanoa, niin tuo tarinakerronta-tyyli oli nappivalinta gaalaksi - etenkin kun sen vetäjinä on jotkut hahmoista itse. Sopii kuin nenä päähän roolipelihahmojen gaalaksi ja oli kaikin puolin värikäs ja mielenkiintoinen! =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 10, 2013 9:50 am

Hopeakettu: Kannattaa varoa tota MV:tä ja sen poikii. >8( Ihme sekoboltsi. ;D

Ja musta on hienoo että ihmiset tykkäs gaalasta noin hirveesti. Very Happy Paitsi että tietysti se nostaa taas meidän paineita järjestää seuraavasta gaalasta vielä parempi. Pitäis varmaan alkaa jo miettii ketkä juontaa ens gaalan.. xD

Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 10, 2013 10:22 am

Nah, mun mitään varoa tartte. Enköhän oo riittävän seko iteki. xD

Ja gaala oli tosiaan mustakin tosi hauska. Very Happy En tiiä millasii edelliset oli, mut tollanen hahmojen juontama ainakin oli tosi kiva. Ja se kun siinä oli kuvia myös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 10, 2013 1:14 pm

Hopeakettu: Noin mäki sanoin ku aloin pelaa MV:n kanssa ja sit se kiusas mun Gabin hermoromahduksen partaal. >8( Sit olin et apua. Ja oon vielki yhyy... xD

Tässä on Gaala2011 myös jos kiinnostaa, mutta se ei ole toteutettu ihan samalla tavalla kuin tuo viime vuotinen. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 10, 2013 1:39 pm

Uu, täytyypä käydä lukemassa se peli jossain vaiheessa. .3 Ja no Rey saa romahtaa ihan vapaasti mun puolesta. >.D
Rey: "Kiitti vaan.. T_T, "

Nyt en ehi Gaalaakaan kunnolla lukea, kun just risteilylle menossa, mutta kivalta tuo edellinenkin vaikuttaa. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyPe Kesä 14, 2013 3:50 pm

Pöh, sun ois Rockter pitäny tutustuu riskeihin ennen ku annoit poikas söppänä-Averyn hoteisiin, en tietääkseni maininnu sen esittelys et se ois tervejärkine? x'3
JA KYLLÄ SE ON SÖPPÄNÄ! <3 (ennen ku ehit väittää mitään muuta xD)
Takaisin alkuun Siirry alas
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyLa Kesä 15, 2013 8:01 am

Onko kellään muulla ongelmia aikakäsityksen kanssa näin kesäisin? Olen mielestäni käynyt täällä pari päivää sitten, mutta tässä onkin vierähtänyt reilu viikko. Enkä edes saanut palautettua kaikkia niitä kirjallisia töitä, jotka piti viime viikonloppuun mennessä äkkiä tehdä ja palauttaa...

Tässä nyt kuitenkin jokin todiste siitä, etten ole teitä unohtanut. Käyn kurkkimassa tuota meidän pelin suunnittelua seuraavalla tauollani (noin 40 minuutin päästä). Nyt jatkan taas raskasta ja ahdistavaa kandityön kirjoittamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 17, 2013 10:06 am

MV: En muista enää millane tilanne se oli. T_T kuitenkin jotenkin salakavalasti sait mut uskomaan et kaikki on ihan fine ja byhyyyy.. koskapelataalisää?

Joo mulla katoaa ainakin aikakäsitys kesäisin. Very Happy Eiköhän se ole ihan sallittua!
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 17, 2013 12:57 pm

x'DD Senki itsetuhone pervo x') Koska vain, tosin ens viikolla on hevarin joulu, joten Tuskassa vietän sit aikaa mut tällä viikolla/ens viikolla on arkipäivisin jokusen aikaa ainaki ja sen jälkee heinäkuussa...pitäis ainaki toistaseks olla aikaa pelailla x'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 17, 2013 3:53 pm

Mheheee.. xD Mut kiusaa ny Reytä eka ku hopeakettu nii haluu teurastaa hahmonsa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Hermione Granger
Rohkelikko
Hermione Granger


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 11.04.2012
Paikkakunta : Uleåborg

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 17, 2013 4:00 pm

Eiks pelien suunnittelut kuulu niille osotettuun osioon tai yksäreihin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 17, 2013 4:01 pm

Jooh, kiusaan jahka kerkiän x'3

Ja jooh, sinnehä ne, tässä onki lähinnä keskusteltu, ei niinkää suunniteltu mitää vai sitäkö meinasit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hermione Granger
Rohkelikko
Hermione Granger


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 11.04.2012
Paikkakunta : Uleåborg

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 17, 2013 4:10 pm

Jaa en tiä... En oo tajunnu teiän keskustelusta mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 17, 2013 4:31 pm

Eihän tässä mitään pelejä tosiaan olla suunniteltukaan! Siksi tuon kuolonsyöjäpelinkin vein suunnittelupuolelle silloin kun se alkoi mennä suunnitteluksi. 
En nyt ymmärtänyt mikä tässä oli niin kamalaa jos keskustellaan vanhoista peleistä ja heitetään läppää..
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyMa Kesä 17, 2013 6:26 pm

Jeps, mehän ollaan Reyn kanssa aina valmiina teurastettavaks. xD Niin ja tietenkin Voldun käskystä teurastetaan myös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyTi Kesä 18, 2013 11:20 am

Heittäkää joku munkin kanssa läppää, mulla on tylsää.

Tai sitten jos sitä nyt viimein ottaisi itseään niskasta kiinni ja vastailisi peleihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 EmptyTi Kesä 18, 2013 11:21 am

Heta: pitäs jossain vaihees mietiskellä niitä Volden ja Albuksen välisiä pelejä. Very Happy En tiedä kui läppää se on, mut tuli vaan mieleen! xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Sponsored content





Höpötysloota - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 38 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 38 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: