Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyPe Huhti 19, 2013 9:37 am

Tervetuloo Ninji vaa takas Finskaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyLa Huhti 20, 2013 5:23 pm

Huoh, voinpa sanoo että enpä ole hetkeen tavannut yhtä kiukkuista ja vaikeaa olentoa kuin 7 kuukautinen hampaitaan tekevä vauva. Siis MIKÄÄN ei ole hyvin, koko ajan kiukuttaa ja äidin tulee olla 24/7 jatkuva monitoimiviihdyttäjä/kokki/siivooja/what ever. Mutta ei sekään silti riitä.

Ja se kuka väittää, että äidit vaan lomailevat kotona, niin vetäsen sitä paistin pannulla suoraan päähän.

Voisinpa yrittää vastailla vaikka peleihin, nyt kun toukka on saatu unille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyLa Huhti 20, 2013 6:02 pm

Jee, uusi pelaaja! Tervetuloa Andromeda! :) Toivottavasti viihdyt ja sitä rataa. :D Ja jos tulee peli-ideoita mun hahmojen kanssa niin ota rohkeasti yhteyttä. Menee kyllä tonne kesään ennen kun voin mitään uutta aloittaa, mutta kuitenkin. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyLa Huhti 20, 2013 6:15 pm

terppatuloo minunkin laumani toivottaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyLa Huhti 20, 2013 7:09 pm

Jee! Kiva olla täällä vihdoinkin. Tuo Narcissan kuvaus on kiusannut minua maaliskuun alusta asti, kun jossain mielenhäiriössä täällä selasin ja huomasin, että naikkonen on vapaana pelattavana. Siitä asti on himottanut pelata Narcissalla, mutta aikaa ei ole ollut. Nyt sitten lähetin kuvausken tänne ja ihanan nopeasti se myös hyväksyttiin.

Mutta joo. Nevillen kanssa voisi varmaan kehkeytyä jotain peliä kesällä (silloin minullakin tulee olemaan ylimääräistä aikaa). Mietitään jotain. Ainakin Viistokuja voisi olla luonteva paikka molemmille liikkua.

Mutta nyt jatkan tämän foorumin tutkailua. Pitäähän sitä uuteen asuinympäristöönsä tutustua! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyLa Huhti 20, 2013 8:00 pm

Tervetuloa! :) Ja muuten, jos jotain peli-ideaa tulee Albuksen tai Harryn kanssa, niin kiskaise ehdottomasti hihasta. Olen kaikille ideoille avoin, vaikkakin itsellänikin menee vielä hetki ennen kuin kykenen aloittamaan uutta peliä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyTi Huhti 23, 2013 10:49 am

Täytyy tulla sanoo et menkää ihmiset kuuntelee aivan törkeen upee uus biisi Michael Monroelta. Ilmesty uuden levyn uus sinkku tos perjantaina ja lauantaina todistin livenä ja ei jumankauta että oli siistiä!

Ainiin ja piti siitäkin sanoa että multa vietiin mun rakas lyhäri tossa kaks viikkoo sitte mut sit tapeltii sen puolest ja nyt se palas elävien kirjoihin ja kuvaukset siirty vaan syksyyn ikuisuuden sijasta. < 3 ima happy again!
Takaisin alkuun Siirry alas
Dominique Paradis
Kuolonsyöjä
Dominique Paradis


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 01.02.2013

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyTi Huhti 23, 2013 6:06 pm

Koska olen törkeä ihminen, niin käytän meidän höpötyslootaa ilkeästi mainostustarkoituksiin! Mitään suursuosiota en odota, mutta haluan nyt kuitenkin teillekin laittaa linkin, kun osallistuin muutamalla kuvalla valokuvakilpailuun. Jos siis kuvat miellyttää niin antakaa ihmeessä ääni! :)
http://kuvakilpailu.nrj.fi/index.php/main/index#/photo/1843
http://kuvakilpailu.nrj.fi/index.php/main/index#/photo/1838
http://kuvakilpailu.nrj.fi/index.php/main/index#/photo/1833

Asiasta toiseen, matka Ranskaan lähestyy ja nyt alkaa jo jännittää! Kahden viikon päästä olenkin sitten jo Nizzan lämmössä. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyKe Huhti 24, 2013 7:44 pm

Ai hei, uusi pelaaja! Tervetuloa munkin puolesta! Smile

Höpötysloota - Sivu 37 1222569969
Takaisin alkuun Siirry alas
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott


Viestien lukumäärä : 505
Join date : 12.12.2011

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyTo Huhti 25, 2013 7:01 am

Huomioikaahan rakkaat tuo kesämiittimeininki tuolla! Very Happy Jos kiinnostusta löytyy missään muotoa niin menkää jutskaa sinne asioista ja äänestelemään missä ja milloin. Nähtävästi Turku on tällä hetkellä aika armottomasti voitolla joten Tampere kaipaa tasotusta.. ;D

Ainiin ja siihen yleispätevään topiciin voi mennä ilmasemaan halukkuuttaan osallistua!
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptySu Huhti 28, 2013 6:48 pm

Tuplapostaan tässä nyt, mutta aihe on vakava; isot herrat on päättäneet lopettaa TAMK:n kuvataidelinjan ja nyt on kaikkien noustava barrikadeille taiteen puolesta! Kipaiskaapa siis allekirjoittamaan addressi; Tamkin kuvataidelinjaa EI saa lopettaa!
Meikä ei ikinä allekirjoita mitään addresseja, mutta nyt tuli eteen niin iso juttu että menkäähän ihmiset tekin saamaan äänenne kuuluville vaikkei asia ehkä teitä henk. koht. koskettaisikaan. Kyseessä on kuitenkin Tampereen ja pitkällä tähtäimellä koko Suomen kulttuurivienti;

TAMKIN KUVATAITEEN KOULUTUSTA EI SAA LOPETTAA
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptySu Huhti 28, 2013 7:47 pm

Ok. Pomo. Mut nyt en voi. Lupaan sit koneelta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wallace Mayorette
Pyhä Mungo
Wallace Mayorette


Viestien lukumäärä : 64
Join date : 28.11.2012
Paikkakunta : Uleåborg

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyPe Toukokuu 03, 2013 12:58 pm

Pakko jakaa teiän kanssa mun viimeöinen uneni. Näin unta, että olin liittynyt jollekin Harry Potter aiheiselle roolipeli-sivustolle. En muista sitä nimee, mut se oli jotenkin humoristisen kutkuttava ja tosi hauska. No kuitenkin siellä sivustolla oli, täältä tutun Nibsin "Hunter king" ja minä aloin ehdottelemaan tuolle pelaajalle, että teen Hunterille kaksoissiskon. Voitte vain kuvitella minkälaista showta nuo "kaksoset" saivat unessani aikaan. Kauheeta kaaosta, yhtäkkiä olinkin sitten joutunut huoneeseen, jossa tuo parivaljakko hoiti, mitä kummallisemmalla tekniikalla vauvoja!" Kyllä VAUVOJA!

Harmi etten muista enempää tuosta unesta, vain sen että se oli TOSI kummallinen.


//Psst. Pomo! Allekirjoitin. Basketball //
Takaisin alkuun Siirry alas
Jacob King
Poliisi
Jacob King


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 02.01.2012

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyPe Toukokuu 03, 2013 2:15 pm

Ehh... =DD Et siis satu muistaan enää tarkemmin niitä vauvanhoitotekniikoita? xD
Mutta joo, varsin...mielenkiintoinen uni. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Wallace Mayorette
Pyhä Mungo
Wallace Mayorette


Viestien lukumäärä : 64
Join date : 28.11.2012
Paikkakunta : Uleåborg

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyPe Toukokuu 03, 2013 2:24 pm

Muistan vain vauvakohtauksesta pätkän, missä tuijotin yhtä vauvaa ja tuo tuijotti mua takasin ja alkoi itkemään, sitten otin sen vauvan syliin ja sit en muista sen enempää. XD Harmi, muistinvaan että hubaaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jacob King
Poliisi
Jacob King


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 02.01.2012

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyKe Toukokuu 08, 2013 3:35 pm

WHEEE!!! Cool Aarteeni!!

Declanin tokan levyn julkaisun ajoilta varaston pohjalle oli jäänyt paitoja, (joita malleja ei enää koskaan valmisteta). Osa niistä myydään sellaisenaan, mutta osan niistä Declan singeerasi käsin...ja sitten huhtikuussa heittivät nettihuutokauppaan. Sai tuosta kyllä maksaakin, viimeisten minuuttien aikana oli verinen taisto, mutta on sen arvoinen!

Höpötysloota - Sivu 37 3726602647
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyTo Toukokuu 16, 2013 12:56 pm

Sainpahan vastattua peleihin taas pitkästä aikaa. Jäikö jokin vastaamatta?

Seuraavista viikoista en mene takuuseen, valmistujaisjuhlien suunnitelut, ym. kesken, mutta koetan olla aktiivisempi täällä taas Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyTi Toukokuu 28, 2013 1:50 pm

Voi voi...Mielessäni alkaa houkuttaa uusi kallis harrastus...
Kun tässä oon yrittäny pohtia Hunterin joululahja(toive)listaa vuodelle 1991 (koska Neville kysyi sitä tuolla yhdessä pelissä)...ja siis googlettanu kasari -ja ysärileluja ja voi Luoja että tulee nostalgisia pommeja vastaan ja tekee pirusti mieli hankkia ne takas. Plus joitain mitä pienenä halusin mutten saanut.
Toisin sanoen alkaa keräämään vanhoja leluja joita ei enää valmisteta ainakaan samalla tyylillä joten niistä revitään kyllä hintaakin. Sit ois hyvä syy vihdoin raivata toi pöytätaso siistiks jotta sais kokoelman siihen esille ihailtavaksi. =P
Mun pitäis etsiä mun Sprite ja kokis yo-yot ja toivotttavasti en oo hävittäny mun virtuaalilemmikkiäni...Se oli jännä sillä että sen piti olla dalmatialaiskoira, muttei missään vaiheessa ollut. Se oli ensin vain valkoinen luppakorvainen koira ja sen jälkeen mäyräkoira ja sitten joku pystykorvainen rotu ja sen pidemälle en saanu pidettyä sitä hengissä... =DD
No, jos mä en enää löydä mun gigahauvaani niin hankin jostain virtuaalidinosauruksen kokoelmaan.

No niin, nyt kun mä aloin puhua tästä mä sorruin päätökseen että alan. Huoh. No, onneks mä kulutan yleisellä tasolla niin vähän että mulla on varaa keräilyyn... =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptySu Kesä 02, 2013 3:00 pm

Nyt kun tuli tämä uusi haaste, niin koskeeko se myös Kelmien puolen pelejä? Koskeeko yleisesti kaikki haasteet nykyään myös Kelmejä vai vain ne joissa mainitaan niin?

Ja nyt kun alko kesäloma ni voisin osallistua Reyllä yhteen tuollaiseen kolmen tai useamman peliin. Smile (mun puolesta sama onko täällä vai Kelmeissä) Haluaisiko jotkut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptySu Kesä 02, 2013 3:45 pm

Minä! Haluan ehdottomasti toisenkin pelin aluille! Haluan oikeasti päästä käsiksi Narcissan persoonaan paremmin, eikä se onnistu ilman pelejä. Onko ehdotuksia tarkemmista pelin lähtökohdista?

En ole ihan perillä siitä, miten täällä toimii peliseuran haku. Olen pari yksäriä laittanut menemään eri hahmoille ja tein tuonne esittelyn yhteyteen tuollaisen yleisen peliseuranhakuilmoituksen. Laitoin sinne myös mahdollisia pelin lähtökohtia, joita voi miettiä tarkemmin vastapelaajille sopiviksi. Saako niitä ideoitaan heittää yleisesti näkyviin tänne höpötyslootaan? Vai pitäisikö ne laittaa johonkin muualle?

Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptySu Kesä 02, 2013 4:12 pm

Seiskan pelien yhteenveto päivitetty ajantasalle! 152 peliä yhteensä! Hyvä sinä, hyvä me! Hyvä meidän joukkue! Wohoo!

Haasteita voi mun puolesta toteuttaa kummalla foorumilla tahansa, mutta sitten kannattaa ehdottomasti muistaa käydä linkittämässä peli-topic tuonne Seiskan haaste-topiciin että pisteet varmasti löytää sitten perille. Very Happy Joten jos kelmeihin halajaa, siitä vaan!

Ja Andromeda; Oikeastaan meillä seuranhaulle on useampiakin vaihtoehtoja. Hahmokohtasesti hahmojen omille boardeille voi laittaa ja sitten jos on jotain tiettyä mielessä niin voi laittaa myös tuonne pelien suunnittelu-puolelle. Tai yksärit (nyt muuten hävettää jos olet mun hahmoille laittanut yksäriä, meen heti tän jälkee kattoo) yleensä toimii.. Tai sitten täällä höpötyslootassa. Very Happy Tätä yleensä ihmiset lukee eniten, tai siltä ainakin tuntuu, joten täältä viimeistään luulisi peliseuran löytyvän.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptySu Kesä 02, 2013 7:15 pm

Juu, Narcissa käy mainiosti. :> Mahdollisesti jokin kuolonsyöjiin liittyvä juttu voisi johtaa näiden kahden tapaamiseen, mut jos kattoo sitä pelin juonta enemmän sit kun tiedetään ketä saatais vielä mukaan? Eli löytyykös halukkaita pelaamaan Malfoyn rouvan ja OC-kuolonsyöjän kanssa? :3 Mun puolest ei siis kyl tarvii pelin liittyä kuolonsyöjiin, ihan muunkinlaiset hahmot tervetulleita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptySu Kesä 02, 2013 9:42 pm

Hei, jatkakaa ihmeessä Seiskan äänestystä parhaaksi sivustoksi mainosta.orgissa!
Niin se pysyy kauemmin parhaiden sivustojen listalla jonka uskoisin antavan hyvää näkyvyyttä. =) Nuo siis nollautuu joka kuun vaihteessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyMa Kesä 03, 2013 7:14 am

Rodo vois ehkä olla kiinnostunu Reyn ja Narcissan kanssa palloilusta riippuen millasta peliä lähdettäisi kehittelemään. Very Happy ja ihan sama onko Kelmeis vai täällä että saatte päättää jos Rodon mukaan huolitte!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Christian Hardy
Taikaministeriö/Kilta
Christian Hardy


Viestien lukumäärä : 89
Join date : 07.08.2012

Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 EmptyMa Kesä 03, 2013 4:27 pm

En tiedä joko olette ehtineet aloittaa pelisuunnitelmat, mutta täytyy tarttua tilaisuuteen! Kuulostaisi nimittäin sellaiselta porukalta tämä, että voisin myös mun Domia tarjota tuohon peliin mukaan. Jos vaan kelpaa ja jos vaan sopii siihen mitä olette ehkä jo ehtineet miettimään. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Höpötysloota - Sivu 37 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 37 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 37 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: