| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Giana Mayorette Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 193 Join date : 30.11.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Huhti 19, 2013 9:37 am | |
| Tervetuloo Ninji vaa takas Finskaan. | |
|
| |
Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Huhti 20, 2013 5:23 pm | |
| Huoh, voinpa sanoo että enpä ole hetkeen tavannut yhtä kiukkuista ja vaikeaa olentoa kuin 7 kuukautinen hampaitaan tekevä vauva. Siis MIKÄÄN ei ole hyvin, koko ajan kiukuttaa ja äidin tulee olla 24/7 jatkuva monitoimiviihdyttäjä/kokki/siivooja/what ever. Mutta ei sekään silti riitä.
Ja se kuka väittää, että äidit vaan lomailevat kotona, niin vetäsen sitä paistin pannulla suoraan päähän.
Voisinpa yrittää vastailla vaikka peleihin, nyt kun toukka on saatu unille. | |
|
| |
Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Huhti 20, 2013 6:02 pm | |
| Jee, uusi pelaaja! Tervetuloa Andromeda! :) Toivottavasti viihdyt ja sitä rataa. :D Ja jos tulee peli-ideoita mun hahmojen kanssa niin ota rohkeasti yhteyttä. Menee kyllä tonne kesään ennen kun voin mitään uutta aloittaa, mutta kuitenkin. :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Huhti 20, 2013 6:15 pm | |
| terppatuloo minunkin laumani toivottaa... | |
|
| |
Narcissa Malfoy Kotirouva
Viestien lukumäärä : 23 Join date : 20.04.2013
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Huhti 20, 2013 7:09 pm | |
| Jee! Kiva olla täällä vihdoinkin. Tuo Narcissan kuvaus on kiusannut minua maaliskuun alusta asti, kun jossain mielenhäiriössä täällä selasin ja huomasin, että naikkonen on vapaana pelattavana. Siitä asti on himottanut pelata Narcissalla, mutta aikaa ei ole ollut. Nyt sitten lähetin kuvausken tänne ja ihanan nopeasti se myös hyväksyttiin. Mutta joo. Nevillen kanssa voisi varmaan kehkeytyä jotain peliä kesällä (silloin minullakin tulee olemaan ylimääräistä aikaa). Mietitään jotain. Ainakin Viistokuja voisi olla luonteva paikka molemmille liikkua. Mutta nyt jatkan tämän foorumin tutkailua. Pitäähän sitä uuteen asuinympäristöönsä tutustua! | |
|
| |
Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Huhti 20, 2013 8:00 pm | |
| Tervetuloa! :) Ja muuten, jos jotain peli-ideaa tulee Albuksen tai Harryn kanssa, niin kiskaise ehdottomasti hihasta. Olen kaikille ideoille avoin, vaikkakin itsellänikin menee vielä hetki ennen kuin kykenen aloittamaan uutta peliä. | |
|
| |
Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Huhti 23, 2013 10:49 am | |
| Täytyy tulla sanoo et menkää ihmiset kuuntelee aivan törkeen upee uus biisi Michael Monroelta. Ilmesty uuden levyn uus sinkku tos perjantaina ja lauantaina todistin livenä ja ei jumankauta että oli siistiä! Ainiin ja piti siitäkin sanoa että multa vietiin mun rakas lyhäri tossa kaks viikkoo sitte mut sit tapeltii sen puolest ja nyt se palas elävien kirjoihin ja kuvaukset siirty vaan syksyyn ikuisuuden sijasta. < 3 ima happy again! | |
|
| |
Dominique Paradis Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 27 Join date : 01.02.2013
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Huhti 23, 2013 6:06 pm | |
| | |
|
| |
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| |
| |
Shawn Gabriel Scott Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 505 Join date : 12.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Huhti 25, 2013 7:01 am | |
| Huomioikaahan rakkaat tuo kesämiittimeininki tuolla! Jos kiinnostusta löytyy missään muotoa niin menkää jutskaa sinne asioista ja äänestelemään missä ja milloin. Nähtävästi Turku on tällä hetkellä aika armottomasti voitolla joten Tampere kaipaa tasotusta.. ;D Ainiin ja siihen yleispätevään topiciin voi mennä ilmasemaan halukkuuttaan osallistua! | |
|
| |
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 28, 2013 6:48 pm | |
| Tuplapostaan tässä nyt, mutta aihe on vakava; isot herrat on päättäneet lopettaa TAMK:n kuvataidelinjan ja nyt on kaikkien noustava barrikadeille taiteen puolesta! Kipaiskaapa siis allekirjoittamaan addressi; Tamkin kuvataidelinjaa EI saa lopettaa! Meikä ei ikinä allekirjoita mitään addresseja, mutta nyt tuli eteen niin iso juttu että menkäähän ihmiset tekin saamaan äänenne kuuluville vaikkei asia ehkä teitä henk. koht. koskettaisikaan. Kyseessä on kuitenkin Tampereen ja pitkällä tähtäimellä koko Suomen kulttuurivienti; TAMKIN KUVATAITEEN KOULUTUSTA EI SAA LOPETTAA | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 28, 2013 7:47 pm | |
| Ok. Pomo. Mut nyt en voi. Lupaan sit koneelta. | |
|
| |
Wallace Mayorette Pyhä Mungo
Viestien lukumäärä : 64 Join date : 28.11.2012 Paikkakunta : Uleåborg
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Toukokuu 03, 2013 12:58 pm | |
| Pakko jakaa teiän kanssa mun viimeöinen uneni. Näin unta, että olin liittynyt jollekin Harry Potter aiheiselle roolipeli-sivustolle. En muista sitä nimee, mut se oli jotenkin humoristisen kutkuttava ja tosi hauska. No kuitenkin siellä sivustolla oli, täältä tutun Nibsin "Hunter king" ja minä aloin ehdottelemaan tuolle pelaajalle, että teen Hunterille kaksoissiskon. Voitte vain kuvitella minkälaista showta nuo "kaksoset" saivat unessani aikaan. Kauheeta kaaosta, yhtäkkiä olinkin sitten joutunut huoneeseen, jossa tuo parivaljakko hoiti, mitä kummallisemmalla tekniikalla vauvoja!" Kyllä VAUVOJA! Harmi etten muista enempää tuosta unesta, vain sen että se oli TOSI kummallinen. //Psst. Pomo! Allekirjoitin. // | |
|
| |
Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Toukokuu 03, 2013 2:15 pm | |
| Ehh... =DD Et siis satu muistaan enää tarkemmin niitä vauvanhoitotekniikoita? xD Mutta joo, varsin...mielenkiintoinen uni. | |
|
| |
Wallace Mayorette Pyhä Mungo
Viestien lukumäärä : 64 Join date : 28.11.2012 Paikkakunta : Uleåborg
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Toukokuu 03, 2013 2:24 pm | |
| Muistan vain vauvakohtauksesta pätkän, missä tuijotin yhtä vauvaa ja tuo tuijotti mua takasin ja alkoi itkemään, sitten otin sen vauvan syliin ja sit en muista sen enempää. XD Harmi, muistinvaan että hubaaa. | |
|
| |
Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 08, 2013 3:35 pm | |
| WHEEE!!! Aarteeni!! Declanin tokan levyn julkaisun ajoilta varaston pohjalle oli jäänyt paitoja, (joita malleja ei enää koskaan valmisteta). Osa niistä myydään sellaisenaan, mutta osan niistä Declan singeerasi käsin...ja sitten huhtikuussa heittivät nettihuutokauppaan. Sai tuosta kyllä maksaakin, viimeisten minuuttien aikana oli verinen taisto, mutta on sen arvoinen! | |
|
| |
Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Toukokuu 16, 2013 12:56 pm | |
| Sainpahan vastattua peleihin taas pitkästä aikaa. Jäikö jokin vastaamatta? Seuraavista viikoista en mene takuuseen, valmistujaisjuhlien suunnitelut, ym. kesken, mutta koetan olla aktiivisempi täällä taas | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 28, 2013 1:50 pm | |
| Voi voi...Mielessäni alkaa houkuttaa uusi kallis harrastus... Kun tässä oon yrittäny pohtia Hunterin joululahja(toive)listaa vuodelle 1991 (koska Neville kysyi sitä tuolla yhdessä pelissä)...ja siis googlettanu kasari -ja ysärileluja ja voi Luoja että tulee nostalgisia pommeja vastaan ja tekee pirusti mieli hankkia ne takas. Plus joitain mitä pienenä halusin mutten saanut. Toisin sanoen alkaa keräämään vanhoja leluja joita ei enää valmisteta ainakaan samalla tyylillä joten niistä revitään kyllä hintaakin. Sit ois hyvä syy vihdoin raivata toi pöytätaso siistiks jotta sais kokoelman siihen esille ihailtavaksi. =P Mun pitäis etsiä mun Sprite ja kokis yo-yot ja toivotttavasti en oo hävittäny mun virtuaalilemmikkiäni...Se oli jännä sillä että sen piti olla dalmatialaiskoira, muttei missään vaiheessa ollut. Se oli ensin vain valkoinen luppakorvainen koira ja sen jälkeen mäyräkoira ja sitten joku pystykorvainen rotu ja sen pidemälle en saanu pidettyä sitä hengissä... =DD No, jos mä en enää löydä mun gigahauvaani niin hankin jostain virtuaalidinosauruksen kokoelmaan.
No niin, nyt kun mä aloin puhua tästä mä sorruin päätökseen että alan. Huoh. No, onneks mä kulutan yleisellä tasolla niin vähän että mulla on varaa keräilyyn... =) | |
|
| |
Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 02, 2013 3:00 pm | |
| Nyt kun tuli tämä uusi haaste, niin koskeeko se myös Kelmien puolen pelejä? Koskeeko yleisesti kaikki haasteet nykyään myös Kelmejä vai vain ne joissa mainitaan niin? Ja nyt kun alko kesäloma ni voisin osallistua Reyllä yhteen tuollaiseen kolmen tai useamman peliin. (mun puolesta sama onko täällä vai Kelmeissä) Haluaisiko jotkut? | |
|
| |
Narcissa Malfoy Kotirouva
Viestien lukumäärä : 23 Join date : 20.04.2013
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 02, 2013 3:45 pm | |
| Minä! Haluan ehdottomasti toisenkin pelin aluille! Haluan oikeasti päästä käsiksi Narcissan persoonaan paremmin, eikä se onnistu ilman pelejä. Onko ehdotuksia tarkemmista pelin lähtökohdista?
En ole ihan perillä siitä, miten täällä toimii peliseuran haku. Olen pari yksäriä laittanut menemään eri hahmoille ja tein tuonne esittelyn yhteyteen tuollaisen yleisen peliseuranhakuilmoituksen. Laitoin sinne myös mahdollisia pelin lähtökohtia, joita voi miettiä tarkemmin vastapelaajille sopiviksi. Saako niitä ideoitaan heittää yleisesti näkyviin tänne höpötyslootaan? Vai pitäisikö ne laittaa johonkin muualle?
| |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 02, 2013 4:12 pm | |
| Seiskan pelien yhteenveto päivitetty ajantasalle! 152 peliä yhteensä! Hyvä sinä, hyvä me! Hyvä meidän joukkue! Wohoo! Haasteita voi mun puolesta toteuttaa kummalla foorumilla tahansa, mutta sitten kannattaa ehdottomasti muistaa käydä linkittämässä peli-topic tuonne Seiskan haaste-topiciin että pisteet varmasti löytää sitten perille. Joten jos kelmeihin halajaa, siitä vaan! Ja Andromeda; Oikeastaan meillä seuranhaulle on useampiakin vaihtoehtoja. Hahmokohtasesti hahmojen omille boardeille voi laittaa ja sitten jos on jotain tiettyä mielessä niin voi laittaa myös tuonne pelien suunnittelu-puolelle. Tai yksärit (nyt muuten hävettää jos olet mun hahmoille laittanut yksäriä, meen heti tän jälkee kattoo) yleensä toimii.. Tai sitten täällä höpötyslootassa. Tätä yleensä ihmiset lukee eniten, tai siltä ainakin tuntuu, joten täältä viimeistään luulisi peliseuran löytyvän. | |
|
| |
Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 02, 2013 7:15 pm | |
| Juu, Narcissa käy mainiosti. :> Mahdollisesti jokin kuolonsyöjiin liittyvä juttu voisi johtaa näiden kahden tapaamiseen, mut jos kattoo sitä pelin juonta enemmän sit kun tiedetään ketä saatais vielä mukaan? Eli löytyykös halukkaita pelaamaan Malfoyn rouvan ja OC-kuolonsyöjän kanssa? :3 Mun puolest ei siis kyl tarvii pelin liittyä kuolonsyöjiin, ihan muunkinlaiset hahmot tervetulleita. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 02, 2013 9:42 pm | |
| Hei, jatkakaa ihmeessä Seiskan äänestystä parhaaksi sivustoksi mainosta.orgissa! Niin se pysyy kauemmin parhaiden sivustojen listalla jonka uskoisin antavan hyvää näkyvyyttä. =) Nuo siis nollautuu joka kuun vaihteessa. | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 03, 2013 7:14 am | |
| Rodo vois ehkä olla kiinnostunu Reyn ja Narcissan kanssa palloilusta riippuen millasta peliä lähdettäisi kehittelemään. ja ihan sama onko Kelmeis vai täällä että saatte päättää jos Rodon mukaan huolitte! | |
|
| |
Christian Hardy Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 89 Join date : 07.08.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 03, 2013 4:27 pm | |
| En tiedä joko olette ehtineet aloittaa pelisuunnitelmat, mutta täytyy tarttua tilaisuuteen! Kuulostaisi nimittäin sellaiselta porukalta tämä, että voisin myös mun Domia tarjota tuohon peliin mukaan. Jos vaan kelpaa ja jos vaan sopii siihen mitä olette ehkä jo ehtineet miettimään. :D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
|
| |
| Höpötysloota | |
|