|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Giana Mayorette Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 193 Join date : 30.11.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 21, 2013 6:26 pm | |
| Kiitti Nibs Joo no mä käytin pohjana sims 3 peliä, ku on semmosiaki tullu ostettua, ni niiden avulla pystyy aika hyvin harjotteleen pohjapiirrosten tekoa Harmi että aitojen ihmisten avatarit onki sitte haastavampi, ku kuvaan pitäs saaha eri ikäkaudet | |
| | | Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 21, 2013 6:35 pm | |
| Joo, mäkin laittasin mielelläni Hunterista ja Connorista lapsi/teini/aikuinen -avatarin mutta kun ei liian pienistä kuvista oo iloa ja jos ton kokosina laittaa kuin Hunterilla on nyt, avasta tulis tökerön korkea. Ku ei sekään oo kiva jos se hyppii silmille. | |
| | | Giana Mayorette Korpinkynsi
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Maalis 21, 2013 6:38 pm | |
| joo ymmärrän kyllä täysin mitä tarkotat . mäki vaihoin ties monta kertaa avatarin ja sit sain idean kuvasta, missä Giana oli naisen kaa ja sit muokkailin Gianan teinikuvan sen naisen kasvojen tilalle ja jotenki se sit onnistu, mun mielestä riittävän selkeesti kasvot tunnistaa eikä tullut lopputuloksesta kovinkaan sotkunen mikä on ihme | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Maalis 22, 2013 11:36 pm | |
| Sääli että Suomessa osataan lätkäistä huonoja nimiä loistaville sarjoille. "Täydelliset naiset" kuulostaa joltain totaali tyttöjen ohjelmalta, mutta se onkin täynnä mustaa huumoria ja rikosjännärigenreä...ja kertojana on sarjan alussa itsemurhan tehnyt kotiäiti jolla on ilmeisesti joku kammottava perhesalaisuus jonka joku aikoi paljastaa. Englanninkielinen nimi (Desperate Housewives) kuulostaa hauskemmalta mutta tunnetusta nimestä huolimatta kesti silti vuosikausia ennen ku sain aikaiseks tsekata pilottijakson, ja yllätyin tosiaan positiivisesti. Kerrassaan kiehtova ja koukuttava sarja. =P | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 23, 2013 8:58 am | |
| Mun mielestä Täydelliset naiset ovat enemmänkin kuin osuva nimi sarjalle, sillä sitähän sarja on itsessään; naiset ovat tyypillisiä jenkkiläisiä ylisuorittajamutseja, perfektionistejä ja oman napanöyhtänsä pyörittelijöitä. Pinnan alla kuplii kuitenkin pahemmanlaatuinen katastrofi, mutta siitä huolimatta omasta täydellisestä imagosta on pidettävä kiinni hinnalla millä hyvänsä, sillä täydellisyys on in. Lopputulos on kuitenkin mutsien täydellinen hermoromahdus.
Mutta hyvä sarja se on siitä huolimatta. Olen itsekin joskus sitä silmäillyt.
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 23, 2013 1:32 pm | |
| Voisko joku oikein ihana kertoa... Mistä lauantai tuli???? Mä olin vielä viimepuheluun asti ihan varma että on keskiviikko tai torstai!!! Äiti pilas sen ja sanoi että on lauantai??? Mistä se tuli??? | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 23, 2013 1:48 pm | |
| Hei jengi! Yritettäisiinkö herätellä tuota Kelmien puoltakin hiljalleen elävien kirjoihin? Sain itse juuri siirrettyä Rodolphuksen sille puolelle ja muillakin on siellä jo kasa hahmoja.. Vain pelit puuttuu! Joten jos mitään inspistä on mihinkään suuntaan niin tehdäänpä luokkaretki Kelmeihin! Hah! Voldenkin siirrän jossain vaiheessa sille puolelle, koska nenällinen, normaali ihmis-Volde on jotain ihanaa. Muista hahmoistani en vielä tiedä. | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 23, 2013 6:41 pm | |
| Minä voisin Kelmeihin hyökätä remuamaan kunhan saan täältä Seiskasta pari peliä ensin pois alta. Näin kevään mittaan tuntuu että niitä on tullut aikamoinen vinopino...
Mua Rockter kiinnostais jossain vaiheessa pelata Dumbledoren ja Volden välinen peli. Sopisiko sulle sellainen kunhan saan vähän noita aikaisempiakin pelejä päätökseen? :) | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 23, 2013 6:48 pm | |
| Uuu! Ois muuten hienoo! Pelata joitain pelei Kelmien puolel ja sit ehkä pari tääl Seiskas hmm.. Pidetää mielessä! | |
| | | Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 23, 2013 6:51 pm | |
| Joo, minä kanssa voisin kyllä ottaa kelmeihin toisen pelin. .) Jos pikku-Reyn seura kiinnostaa ni pistäkää yksäriä siellä tai täällä.
Oon aatellu, et musta ois kiva pelailla sekä seiskassa että kelmeissä olevien hahmojen kanssa ensin kelmeissä ja sit myöhemmin täällä, jollon ne vois muistaa toisensa aiemmilta vuosilta. Tosin ei se niin tarkkaa ole, että pelien pitäisi olla aina oikeassa aikajärjestyksessä. | |
| | | Randa Mohandosh Puuskupuh
Viestien lukumäärä : 105 Join date : 27.03.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Maalis 23, 2013 6:54 pm | |
| Mäkin mietin, että tekisin hahmohakemuksen kelmeihin, mä laitoinkin Ninjille yksityisviestiä yhdestä hahmosta, ku sillä on Kelmien puolella semmonen heppu, jolle ajattelin sukulaista, ni aattelin siitä vähän tiedustella yleisempää tietoa, ku potterwiki saanu siitä ku pikku pätkän suomeksi ja en osaa rowlingin sanoja englannista suomeksi ja niitä on joka toinen, eikä käännösohjelmakaan niitä osaa kääntää :DD | |
| | | Bellatrix Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 126 Join date : 09.04.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Maalis 24, 2013 10:30 am | |
| Hmm, kai sitä voisi alkaa harkitsemaan Bellatrixin tuomista kelmeihin. :DD | |
| | | Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Maalis 24, 2013 10:58 am | |
| Joo, vakaa aikomus ois Kelmeissäkin pelit korkata...Mutta ku mulla on täällä nyt ollut ja on yhä niin biljoona peliä auki (tai ainaki siltä tuntuu), että tahdon niitä muutaman päätökseen ensin, ja en kumminkaan halua kiirehtiä laadun kustannuksella. Mutta vois sitä tietty jonkun kevyemmän puoleisen pelin aloittaa Kelmeihinki vaikka Juniorilla...Varsinki ku se on täällä Seiskan puolella ollut viime aikoina hiljaisena. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Maalis 24, 2013 5:56 pm | |
| Ei pitäs lukee feissarimokia jos on kova yskä. Minähän tukehdun! //Muoks... Vieläkö joku ihuna kertois mikä on se ns. yleisikä, jolloin Tylypahkan viimenen vuosi on ?? Yritin ettiä, mutta pah, mä sitä löytäny.// moksimoksi// vai onko se kouluaika 7 vuotta??? )) | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Maalis 25, 2013 8:21 am | |
| Joo, Trisja, Tylypahkasta valmistutaan 7 vuodessa. Valmistumisen aikaan ollaan 17 tai 18-vuotiaita, riippuen siitä missä kuussa syntymäpäivä on, mikä siis vaikutti siihen minkä ikäisenä pääsi alottaan koulun.
| |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Maalis 25, 2013 9:42 am | |
| Ja on tarkennettava nyt että Tylypahkaan pääsee 11 vuotta täyttäneet. Eli jos on syntynyt 1.9 jälkeen, aloittaa vasta seuraavan vuoden syksyllä, vasta melkein 12 vuotiaana koulun. | |
| | | Randa Mohandosh Puuskupuh
Viestien lukumäärä : 105 Join date : 27.03.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Maalis 25, 2013 10:12 am | |
| Hei kiitti noista.. Ku jost toi olikin se hämäävä kothta, että ku ei ollut täysin iskostunu päähän se aika, minkä jälkeen koulu alkaisikin eri aikaan.
Eli jos on syntynyt esim toukokuussa -60 niin silloin aloittaa koulun -71 syksyllä? ja jos -71 syksyllä on koulunsa aloittanut... niin lopetusaika on -77 vai 78-kevät?
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Maalis 25, 2013 1:56 pm | |
| Se ois '78 kevät. =)
Ja jos oikeen tarkkoja ollaan niin eikös se oo että elokuun loppu on se raja, että 1.9. syntyneetkään ei enää pääse sinä vuonna vaan vasta sillon seuraavana, 12v täyttäessään? Meinaan eiks Hermionen synttärit oo 1.9.1979? | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Maalis 25, 2013 2:00 pm | |
| | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Maalis 25, 2013 2:40 pm | |
| Ai jaa, joo. Muistin siis väärin. Hei, onko joku yrittäny viimesen parin päivän aikana lähettää Hunterille yksäriä? Jos on, niin ei oo tullu perille. Ku pari päivää oon saanu pop-upin uudesta yksäristä mutta mitään ei näy. Viimeisin saapunut yksäri on Nevilleltä kaks päivää sitte... EDIT: Hei, auttaisitteko mua päättämään...? Mä oon tän kaks vuotta moneen kertaan muuttanu mieltäni ton Jacobin veljen / Hunterin sedän katoamistarinan suhteen... Kun alussa aattelin draamanjanoisena et se ois joutunu joihinki tosi pahoihin käsiin, mutta ajan kuluessa musta alko tuntuun pahalta Jacob-paran puolesta kun vision sille niin monella tavalla rikki revityn ja stressaavan elämän...ni muutin mieltäni että ees sen veljen tapaus selviäisi semi-onnellisesti. Eli sille ois käyny jotenkin tosi pahasti mutta lopulta päätynyt parempiin käsiin ja kasvanut suht turvallisesti ja suht tasapainoiseksi - ja löytyis tässä joskus näinä vuosina, jotenkin Hunterin seikkailujen kautta. Myöhemmin päätin myös että Hunter ei ole vain joku sielu joka sattui Jacobin lapseksi, vaan että ne on olleet yhdessä ennenkin - siellä mistä ikinä sielut tähän maailmaan tuleekin. Ja nimenomaan läheisessä ja positiivisessa mielessä, (tosin kuvittelen että edellinen paikka on paikka jossa ei ole fyysistä muotoa ja sielut vuorovaikuttaa vain tunne-energialla.) Että kun Hunterin aika tuli siirtyä tänne, se lähetettiin nimenomaan Jacobin luo. Tietysti syntymän myötä edellisestä paikasta jää vain muistojälki, mutta...Pointtina että tämä sielunyhteys ja muistojälki siitä on yksi syy miksi niiden välinen kiintymys -ja tunneside ja Hunterin luottamus Jacobia kohtaan on syntymästä asti ollut erityisen vahva ja läheinen. Sitten tuo taas sai mut lopulta miettiin, entä jos noi yhdistäisi?...Tyyliin mitä jos Jacobin veli oliskin kuollut tavalla tai toisella sillon 5-vuotiaana, tai aikuisena, ja syntynyt uudestaan Hunterissa? (Alusta pitäen olen maininnut että Hunter muistuttaa hyvin paljon setäänsä perusluonnoltaan ja se sopisi tuohon, joskin toimii toki muutenkin.) Tää vaihtoehto kiinnostaa mua sillä että silloinhan Jacob etsisi loppuikänsä veljeään turhaan, raastavan epätietoisena siitä mitä sille tapahtui...(tai ehkä sen ruumis joskus löydettäisiin)...mutta joka tapauksessa täysin tietämättömänä siitä että tavallaan on jo saanut sen takaisin jossain muodossa. Ehkä kuitenkin jonain päivänä joskus Hunter tekisi tai sanoisi jotain mikä saisi Jacobin pohtimaan onkohan kyse sittenkään pelkistä geeneistä. Potter-universumissa ei toki milään muotoa puhuta jälleensyntymisen todellisuudesta, mutta ei siinä muistaakseni sen mahdollisuutta kielletäkään. Tosin, tuo jälleensyntymä-versio, jos Jacob ikinä alkaisi uskoa että Hunter oli ennen sen veli, se muuttaisi Jacobin ja Hunterin suhdetta merkittävästi Jacobin puolelta, enkä ole täysin varma haluanko sen muuttuvan sillä tavalla. Ja mua tosiaan kiehtoisi myös pitää tuo sielunyhteys ja sen veljen tapaus ihan erillisinä ja tuoda Ben perheensä elämään aikuisena Hunterin seikkailujen myötä... Tällä hetkellä kallistun enemmän tuon sielunyhteyden ja veljen erillään pitämiseen, koska silloin saisi ehkä enemmän väriä ja tahoja irti...ja olisi uskottavampi...Mutta kun jälleensyntymisen käsitekin on kiehtova...hmmm... Kumpi noista teidän mielestä ois mielenkiintoisempi kuvio? Itsellenihän minä tietty ensisijaisesti kirjoitan, mutta muiden mielipiteistä vois peilata miten hyvä tai huono idea oikeestaan on. | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Maalis 26, 2013 4:50 pm | |
| Tajusin kauhukseni ja yllätyksekseni että mulla ei tällä hetkellä taida olla kun yksi peli Seiskassa kesken.. ja toinen Kelmeissä. O.o Joten hieman täällä nurkan takana kyräillen kyselisin vainvihkaa onko kellään vastaavaa tilannetta että voisko ehkä jotain peliä juuuelikkäs? Pistäkää yksärii! Tai Skypee.
Täällä tai Kelmeissä siiiiis! Siellä mulla on toisaalt vaa Rodo ja Volde ettänottajoo. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Huhti 02, 2013 5:09 pm | |
| Mäpä alotan yön tänään aikasin viime yö meni vähän överiksi, mutta josko sitä huomenna jaksais olla iltapäivällä vaikka ihminen, kun sais univelat vetästyä alta pois. Öitä kaikille. | |
| | | Rodolphus Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 95 Join date : 26.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Huhti 10, 2013 3:08 pm | |
| Vien tämän kunnian nyt itselleni, mutta; Tämä on Seiskan 6000. viesti, joten bileet! On tämäkin jokin rajapyykki meidän hurjassa historiassa! Joten hei, bileet!
Ei mul muuta sanottavaa, nyt peleihin vastaamaan! | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Huhti 16, 2013 3:54 pm | |
| Mä voisin alkaa miäheks oikeesti mun ääni on niin möree... Enkä tiiä onko flunssa uusiutunut vaiko allergiaa... Siskonpojalla selvis että sillä oli jo jotain allergiaa... Äite soitti mulleki ja käski alottaa allergialääkkeiden syönnin nyt, jos se oiski vaa allergiaa... Jostain syystä toivon allergiaa, jotta lääkkeet alkais tepsiä... | |
| | | Ninji Admin
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 14.06.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Huhti 19, 2013 9:07 am | |
| Ninji on palannut! Jeejee.. en osaa enää käyttää edes tietokonetta ja meinasin heti jäädä suomessa auton alle kun liikenne kulkee ihan väärin :DD mut ihanaa olla takasin. Ehtihän sitä jo tulla teitäkin ikävä :3 | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |