Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane

Viestien lukumäärä : 75

Höpötysloota - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptySu Syys 02, 2012 10:18 pm

Minäkin olen elossa, ja pahoittelen pitkäksi venynyttä antiaktiivista kauttani. Tai en mä ees tiedä kauanko se on kestänyt, mutta se tuntuu itsestäni pitkältä kun rakastan tätä peliä niin pirusti etten haluis olla paria päivää kauempaa pois jos ei ole ehdotonta pakkoa. Mutta tosiaan on nyt jostain syystä ollut joku ihmeellinen yleisluontoinen kirjoittajanblocki eli vaikka visioita on mielessä, (esim. tuohon Juniorin ja Bellan peliin ja Hunterin ja Nevillen), niitä ei vaan saa tarpeeksi kirkkaaksi kirjoitettavaksi ylös. :<
Lisäksi on pitänyt kanavoida aivotyö paljolti pariin omaan roolipeliini joiden toivon joskus saavan tuulta siipiensä alle, eli ollut ylläpidollisia juttuja tiellä. Mutta eiköhän luovuuteni piakkoin ala taas virrata pelaamisenkin suhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptySu Syys 09, 2012 5:20 pm

Miten mennöö immeisillä? Very Happy Onks kivaa?
Matthew Peacock
Kuolonsyöjä
Matthew Peacock

Viestien lukumäärä : 51

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyMa Syys 10, 2012 5:47 am

Mulla ei oo kivaa! Heräsin aikaisin lukemaan ranskan kielioppia ja nyt en saa aikaiseksi lukea. Osittain johtuu ehkä siitä, että joudun kuuntelemaan järkyttävää meteliä kun täällä rempataan... Menee hermot.

Hyviä uutisia on se, että luultavasti ollaan nyt löydetty paikka mihin muuttaa pariksi kuukaudeksi kun tässä kämpässä on remontin aika. :)
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyLa Syys 15, 2012 10:54 am

Uusi miitti tuloillaan, tsekatkaapa kyseinen topic tuolta Oleskeluhuoneen puolelta! Jeejee! Hyvää jouluu ja sillee! xD
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh

Viestien lukumäärä : 105

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptySu Syys 16, 2012 3:15 pm

Heippa, DrRockter antoi luvan linkittää piirustuskisan, joka blogissani on meneillään, sen tarkoituksena on luoda Randalle kasvot.
Matthew Peacock
Kuolonsyöjä
Matthew Peacock

Viestien lukumäärä : 51

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyKe Syys 19, 2012 9:00 am

Pottermoressa on taas muutama uusi luku! Jee! :D Skippasin luennon (joka ei kyllä ole pakollinen ja joka luultavasti on aika turha) että pääsin tutkimaan noita uusia... :D
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyKe Syys 19, 2012 10:52 am

Mä skippasin täl viikol kaks koulupäivää xDD Tosin lahjoin yhen kaverin kirjottaa munki nimen kaikkii mahdollisii nimilistoihi. Lupasin sille kaks kahvii kiitokseks. :'D

Mut ihan syyllä! Koska tänään on Kino123-leffateatterin henkilökunnana avajaispartyt ja meiksi mennöö sinne. :3 Wohoo!

Muuten, lauantaina on virallinen Hobitti-päivä, joten kaikki juokaa olutta, syökää hyvin ja mikä oleellisinta; tanssikaa pöydällä! By order of the admin.. ;D

pssst.. Tänään uusi Hobitti-traileri, jotenka stalkkailkaa mediaa!
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyTo Syys 27, 2012 10:46 pm

Meikäläinen joutuu huomenna lähtemään kotipuoleen. Ei sillä tekasen siellä yhen projektin valmiiksi, ja ehkä toisenkin.

Maanantai sisko joutuu leikkauspöydälle ja sen 4- ja 5-vuotiaat pojat tarvihtee varaäitiä. Ja minä satun olemaan ainoa, joka joutaa. Vaari on iäkäs eikä enää jaksa niitä täyspäiväsesti vahtia ja mummu on töissä samoin ku toinen siskoni ja kolmas siskoni toipuu selkäleikkauksesta. Joten vaihtoehtoja eio.

Noo, ehkä mä keksin niille jotain erilaista kivaa.
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin

Viestien lukumäärä : 163

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyTi Loka 09, 2012 3:50 pm

Ihana haaste! XD toivottavasti vaan ehtis toteuttaan ku on tiedossa kuitenkin aika kiireinen kuukausi...
Kenelläkään intoa tehdä vaihtokauppaa yhden pelin ajaksi tai vastaavaa? xD

Mulle iski mielenkiintonen flunssanpoikanen tai vastaava ku henkiä ahistaa aina satunnaisesti, mutta onneksi ei tällä viikolla ny näemmä muutenkaan oo enää koulua ku opettajilla on menoa sillon harvoin ku mulla ois tunteja xD
Voisin kokeilla vastailla peleihinkin tällä viikolla x)

Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyKe Loka 10, 2012 6:58 am

Mustkii hauska haaste vaiks sen ny ite sanonki.. Very Happy Mää voisin ehkä napata kii haasteesta ja kokeilla jollaa jonku hahmol! 8D

Mul on täl hetkel samaa aikaa ihan hirveest tekemist koulus.. ja sit toisaalt ei. Kolme päivää viikost vaa hengailen ja maanantaiaamusin katon leffaa koulus. Ja silti tuntuu et on hirveest tekemist ku väännetää Galaxin bändiskapa jouluun ens keväälle niin niin.. O.o Silti istuin eilen kotoon ja lagasin ja tänää kans. Hmm.

Hei ihmiset reagoikaa toho pikkujoulumiittihässäkkää! Nyt siel on vaa minä, Ninji, Pinch ja MV ilmeisesti! Piparkakkutylypahka neljästää? Apua! Toisaalt.. Ollaahan me nyt vähä niinku Tylypahkan perustajat hmm..
Mä oon Salazar! Hohhoh! 8D

joomeenpois.. selitänsekavia..
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyKe Loka 10, 2012 11:43 am

Joo, mielenkiintoinen hasste on. Vaikka se nyt loppuiski kuun vaihteeseen, mä taidan jättää kokeilemisen väliin ku on noita pelejä auki muutenki ja haluis Connorillaki jotain tehdä...ja tulevissa kuissa voi tulla jotain vieläki mielenkiintosempaa johon haluis tarttua...ei ihan joka kuun pelihaasteeseen siis voi hypätä mukaan.

Verkostohaastekin jäi multa hyödyntämättä kun nää mun nykyiset pelitapahtumat on edenneet niin hitaasti. (Mikä on osittain toki myös omaa syytäni koska menee mullaki välillä liikaa aikaa ennen ku saan vastattua, eli älkää rakkaat kanssapelaajani ottako itteenne. Ootte kaikki ihania. Smile ) Mutta ai että olen iloinen kun saan näitä nykyisiä pelejä pois päiväjärjestyksestä. Ihania pelejä ja tykkään niistä kovasti eikä siis sinänsä haittaa että ne etenee hitaasti, mutta kun ois kiva päästä pitkästä aikaa alottaan jotain uuttakin! Very Happy Onneks ainaki pari jo pitkällä olevaa ikuisuuden käynnissä ollutta pelitapahtumaa on aika loppusuoralla, ni ehkä niihin ei enää seuraavaa vuotta mene. cyclops

Sain vihdoin Viisasten kiven loppuun ja aloitin Salaisuuksien kammiota. Kohta saan virallisesti sanoa lukeneeni koko sarjan. (Alunperin olin siis lukenut vain osat 3-7.) Voin kyllä kommentoida että en mä nyt kauheesti ole missannut, kuten elokuvista päätellen arvelinkin nää on selkeästi enemmän lapsille kuin nuo viisi viimeistä kirjaa eivätkä siksi ole ainakaan minulle kovin mukaansatempaavia. Ihanaa huumoria näissä kyllä löytyy vähän väliä kuten myöhemmissäkin.

P.S.
Rouva Weasley on aika luonnonvoima kirjoissa. Hiilihangot ja kaikki...xD
Pius Thicknesse
Taikaministeriö
Pius Thicknesse

Viestien lukumäärä : 26

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyTo Loka 11, 2012 12:36 pm

Tunnustaako joku laittaneensa mulle Piuksen tunnukselle yksäriä, koska tää ilmotti uudesta yksäristä mutta 'postilaatikko' on tyhjä?
No, kaikesta huolimatta, jos laitto niin... Kannattaa laittaa uuestaan, koska en saanu sitä.

Leticia Mayer kirjoitti:
Mustkii hauska haaste vaiks sen ny ite sanonki.. Mää voisin ehkä napata kii haasteesta ja kokeilla jollaa jonku hahmol! 8D

Pitäiskö meiän juonitella jotain yhessä? Cool

Oonpa ylpee itestäni ku sain aikaseks vastata ees muutamaan peliin, mut mun viimeaikasten keskittymisongelmien jälkeen toi on jo hieno suoritus :3

Mä en oo lukenu HP- kirjoja aikoihin, pitäis kai iteki koittaa lukasta kaikki läpi jossain vaiheessa, mutta voi olla, että menee ens vuojen puolelle alottaminenki xD

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyTo Loka 11, 2012 2:08 pm

Jos joku haluaa lainata mun hahmoja, niin voi ottaa yhteyttä! :D Mun mielestä olis hauska nähdä joku muu pelaamassa mun hahmoilla :D Itse en varmaan ehdi siihen osallistumaan, kun on niitä pelejä jo valmiiksi meneillään ja koulujuttuja on ihan liikaa...
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptySu Loka 14, 2012 7:11 pm

Oliskohan ihan tokuttoman sekoittavaa, jos mä vaihtaisin nimimerkkiäni roolipelimaailmassa, mutta pitäisin Nibs-nimimerkin muualla kuten blogeissani, suomalaisilla fanisivustoillani ja keskustelufoorumeilla...

Mua alkaa vaan tympiä tää Nibs. Varsinki ku Peter Pan-roolipelissäni on sen niminen hahmo ja siellä joudun nyt käyttään eri nimimerkkiä sekavuuden välttämiseksi.
Rodolphus Lestrange
Kuolonsyöjä
Rodolphus Lestrange

Viestien lukumäärä : 95

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyMa Loka 15, 2012 11:31 am

En mä tiedä oisko se nyt niin sekoittavaa loppupeleis. Oon mäki vaihdellu nimimerkkei täs aikain saatos. Mut vaikka vaihtaisitki nimimerkkis ni mä tuun luultavasti aina puhuu sust Nibsinä koska oot Nibs. Very Happy Et oisko siin sit mitää järkee loppupeleis.

Jeejee! Kaikkii peleihi taas vastattu wohoo! Nyt voin koht lähtä hyvin mielin mummolle leipoo kääretorttuu. Jejjje!
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange

Viestien lukumäärä : 126

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyMa Loka 15, 2012 6:07 pm

Oon ollu kanssa vähän kuollut täällä, liikaa kiireitä! Very Happy
Nyt ajattelin aktivoida itteäni tänne kunnollisemmin, ettäh, oliskos joku halukas pelaamaan Luciuksen tai Bellatrixin kanssa? Käynnistäisin mieluusti nyt jonkun roolipelin ihan kummalla tahansa hahmolla.
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

Viestien lukumäärä : 124

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyMa Loka 15, 2012 9:52 pm

Hjeeij, koomakausi itsellänikin ollut pelien suhteen, mutta tässä näin kun elämäntilanne jälleen sallii ja arki lähtenyt rullaamaan hyvin pikku prinsessan kanssa, palailenpa minäkin takaisin kuvioihin. (:
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyLa Loka 20, 2012 4:12 pm

Halloween-pippalot tiedossa pyhäinpäivänä ja mulla on jääny pukuvalmistelut viime tippaan. Aattelin monta viikkoo että vedän ylleni tuon ihanan Ghostface-pukuni (Scream-elokuvista) mutta muistin nyt viikonloppuna että se on tosi kuuma ja epäkäytännöllinen jos sitä pitäisi pitää monta tuntia ja syödäkin jotain. Eli aion tästäedeskin käyttää sitä lähinnä Scream-elokuvien näytöksiin mennessä. Viimeksikin sain 30% alennuksen poppareista ja limsasta kun menin se ylläni katsoon Scre4miä ensi-illan jälkeen. ;D Anyway...Sitten ajattelin että viimeistelisin jotenkuten Oopperan kummitus-pukuni, mutta kun sen naamion kanssa ei voi käyttää silmälaseja niin sekään ei toimi pidemmällä tähtäimellä.

En varmaan jaksa mitään uutta kokonaisuutta ostaa joten taidan olla vaan velho HP-maailmasta. Velhoasussa on sekin hyvä puoli näin lyhyellä armonajalla ettei sen alle tarvii laittaa mitään erityistä eli voin pistää arkiset vaatteet, joskin toki vähän tavallista siistimmät eli semmoset jotka sopii "juhlavampaan" tilaisuuteen. Jos jostain löytäs vielä kuolonsyöjänaamion ni ois ihan nappi kokonaisuus. =P

Tosin voi olla ettei mulla pian ole varaa siihen, mä olen juuttunut Play.comin Halloween-kauppaan silmät kiiluen...
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptySu Marras 18, 2012 8:20 pm

Huoh, ku mul on taas tylsää...
Ajattelin tänne paukahtaa, jotai turhanpäivästä tekstiä, ku en oo aikoihin olemalla ollu täällä Very Happy
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell

Viestien lukumäärä : 121

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyMa Marras 19, 2012 2:00 am

Täällä on kieltämättä ollut aikas hiljasta viimeaikoina! Mutta kylläpä tämä tästä! Itselläni hiljaisuus johtuu kotisivuista ja gaalasta.. Ja kaikesta muusta mitä pitäisi samaan aikaan tehdä. Nyt kello on saakeli neljä aamuyöllä ja mitä sain juuri aikaiseksi; blogimerkinnän hahmoistamme! Tai mun ja Ninjin hahmoista lähinnä mutta niin, jos kiinnostaa niin käykää lukemassa: Kuinka paljon teinimeininkiä mahtuu yhteen viikonloppuun?

Että jotta joo. Mitäs ihmisille kuuluu? Very Happy (hölmö kysymys joo)

Arvatkaa kuka menee stadii Lord of the Rings-maratoonailee ens perjantai-lauantai! 16 tuntii Sormusten herraa ja siit suoraa Turkuu keikalle ja sunnuntaina miittinki! Ja maanantaina suoraan ruotsin kokeeseen! Jee! :'D This is life.
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

Viestien lukumäärä : 458

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyMa Marras 19, 2012 2:16 pm

Minulle kuuluu hyvää Very Happy Jee! Mun koiranpentuni on kotona (kk.mäyräkoira Coco) ja nyt mun vanhemillani jonne menen itsekin pian takaisin. Kerrostalo asunnossa on tosi kiva ulvottaa koiraa kun seinänaapuri tulee uhkailee huomautuksella jne. niin ollaan oltu mun porukoilla opettelemassa "tavoille".

Mun valmistuminenkin on ovella! Mä saan lakin 5.12 ja biletän sitten rankasti 6.12 (ainoo miinus etten pääsee kattoo gaalaa Sad ) Mut ylppärit meni kiikunkaakun mielestäni... En oo tyytyväinen, mutta en nyt jaksa korottaakaan.

Raah... Mun pitäis raahautuu kunnan kokoukseen muttei jaksais kiinnostaa.... Mitäs muille kuuluu?
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin

Viestien lukumäärä : 163

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyKe Marras 21, 2012 6:57 pm

Hmmm... Mä just tänään ilmottauduin kevään yo-kirjotuksiin x') saas nähä kuin pahasti kusen ne x'D

Ja koitan muuten vastailla tämän ja huomisen aikana peleihin, voi olla että tänään jää vähä vähemmälle toi inspis ku on vähä riitaa likan kans, mut toivon mukaan huomiseen mennessä ois selvinny tuoki turhanpäivänen riita niin voisin keskittyä vastaileen tänneki pitkästä aikaa...

// oi, hei, ja ne joilla on mun numero ja eivät oo huomanneet fb:stä niin se on tosiaan vaihtunu, muuten sama ku ennenki, mutta -252 loppu korvataan numeroilla -166.

Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyTo Marras 22, 2012 2:48 pm

Lainaus :
Hmmm... Mä just tänään ilmottauduin kevään yo-kirjotuksiin x') saas nähä kuin pahasti kusen ne x'D

Määää kusin omani oikee kunnol ja oon silti korkeakoulus opiskelees taiteilijaks<3 Joten don't worry ei nykyää ketää kiinnosta ne lukiopaperit. xD Ellei haluu johkuu lääkiksee tai.. insinööriks tai jotaa. Ja must tuntuu ettet sä haluu jotenka nii. xD

MV, oon ylpee susta! Halusin sanoo tän. : DD

Jees isken ton numeros itelleni uusiks ni voin häiriköidä sua yön pimeimpinä tunteina.
Aaron Gray
Pyhä Mungo
Aaron Gray

Viestien lukumäärä : 21

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyTo Marras 22, 2012 3:02 pm

Will McDonnell kirjoitti:
Lainaus :

Määää kusin omani oikee kunnol ja oon silti korkeakoulus opiskelees taiteilijaks<3 Joten don't worry ei nykyää ketää kiinnosta ne lukiopaperit. xD Ellei haluu johkuu lääkiksee tai.. insinööriks tai jotaa. Ja must tuntuu ettet sä haluu jotenka nii. xD

MV, oon ylpee susta! Halusin sanoo tän. : DD

Jees isken ton numeros itelleni uusiks ni voin häiriköidä sua yön pimeimpinä tunteina.

No mulla ei ees oo lukion papereita, saan vaa yo-todistuksen, amiksesta mulla tosin on paperit jo xD
+ aattelin et välivuosi ei ois pahitteeks sit ens kevään jäläkee x'D

Siksikö ku vastasin _KAIKKIIN_ mun peleihin!? >:3 ainaki tietääkseni kaikkiin, ilmottakaa jos joku jäi välistä, sit oon vaan huolimattomuuttani unohtanu merkitä sen hahmon aikajanoihin x)
Mäki oon ylpee itestäni, pakko-oireiselta ja keskittymishäiriöiseksi ja väsyneeksi todetulta ihmiseltä noin niinku aika hyvä suoritus, sen merkki että lääkitys pelaa xD

Heh, ja nyt sieltä tulee jtn hirveetä sekoilua just keskellä yötä x'DD no meen onneks huomenna taas terapiaan niin voin sit purkaa sille jos ehit siihen mennes järkyttää mua x'DD
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 EmptyTo Marras 22, 2012 3:12 pm

No siis joo yo-todistust meinasin xD haha ei sil mitää tee! ;D "Kirjotitko ylioppilaaks?" "joo.. mul ois täs nää pap-.." "joo ei tarvita, laitan vaa ruksin tähä.." Jep! Very Happy
Lainaus :

Siksikö ku vastasin _KAIKKIIN_ mun peleihin!? >:3 ainaki tietääkseni kaikkiin, ilmottakaa jos joku jäi välistä, sit oon vaan huolimattomuuttani unohtanu merkitä sen hahmon aikajanoihin x)

Joo! Se käynee syystä. xD Paitsi et Lettyn ja Remusin peli on ehkä unohtunu tai sit en vaa oo viel huomannu. :< Tylyahos? Ehkä. Ellei se oo loppunu jo. En tiedä. Höh. : DD

Lainaus :
Heh, ja nyt sieltä tulee jtn hirveetä sekoilua just keskellä yötä x'DD no meen onneks huomenna taas terapiaan niin voin sit purkaa sille jos ehit siihen mennes järkyttää mua x'DD

Ei suatttana repesin! En ehkä toivon mukaa oo ens yönä hereil kiusatakseni sua koska se on vika yö ennen hirveetä tapporundii ku saan nukkuu. Mut varaudu et pe-la-välisenä yönä saattaa siinä kolmen aikaa tulla jotain. :PP Järkytän sua sit sopivast sun terapiasessioitten jälkee. 8D Ettei elämä käy tylsäks.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 31 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 31 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: