| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 11:43 am | |
| Missä järjestyksessä vastaillaan? Mulla olisi nyt ainakin tänään aikaa, että jos kukaan muu ei ehdi ensin niin voin käskyttää Chaoksen sinne. :) | |
|
| |
Ninji Admin
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 14.06.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 11:48 am | |
| Jos se järjestys vaikka määräytyis tosiaan sen mukaan kuka nyt ehtiikään pelaamaan seuraavaksi. | |
|
| |
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 2:31 pm | |
| Joo siin järjestykses missä ehtii Ja hei Cardea, teretulemast joukkoomme hilpeään! Missasit just vuosisadan gaalan mutta ens vuotta odotellessa! (kyllä, oon edelleen innoissani eilisestä. xD). Ja ainiin! Pinch, MV ja Nibs; lähetän palkinnot varmaan ens viikon puolella koska diblomien pitäis olla mulla vasta torstaina/perjantaina. Eli varmaan viimeistään maanantaina pyrin viemään ne postiin! (: | |
|
| |
Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 3:17 pm | |
| - DrRockter kirjoitti:
Ja ainiin! Pinch, MV ja Nibs; lähetän palkinnot varmaan ens viikon puolella koska diblomien pitäis olla mulla vasta torstaina/perjantaina. Eli varmaan viimeistään maanantaina pyrin viemään ne postiin! (: Jooh, no mun puolesta ei mitään kiirettä, en oo kotona vielä pariin viikkoon, mutta sehän käy kivasti sitte kans joululahjasta ku 21. tai 22. päivä tuun kotiin ;DD Heh, piti nyt taas tempasta Remuksella joku outo 'alkukäänne' toho pikkujoulupeliin, miksen mä vaan osaa saattaa sitä mihinkään ongelmitta? x') | |
|
| |
Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 3:25 pm | |
| Hieno homma! Jeii! Ja Remusin sisääntulo sopii ku nyrkki silmää tohon! Saipahan Leticia taas pätee vähän Siriukselle ku ehti ensin apuun.. ;D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 3:59 pm | |
| Oikeesti... Mitäköhän tuostaki illasta tuolla teiän 'pariskunnalla' oikeen tulee? XDD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 4:01 pm | |
| Ei siis Letty on päättäny olla oikee kiltti Siriukselle! Tosin seki tietty sisältää lievän kettuilu-elementin mutta muttah... xD Mut siis älkää pelätkö, täst ei tuu mitää sirius-ja-letty-riitelee-ja-muut-seisoo-taustalla-peliä! Se ei ois kivaa! | |
|
| |
Indico Zolnerowitch Agentti/Kilta
Viestien lukumäärä : 223 Join date : 06.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 4:26 pm | |
| Terppa Rocker ja mä olin kuule fiiliksessä mukana kun Ninji siitä intoili :'D En mä oikeen voinu siis välttyä....
ps. tyksin Remuksen kuvista kovastikkin (alexander ah....) mä voisin kosasta sitä koska vaan :'D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 4:35 pm | |
| - Indico Zolnerowitch kirjoitti:
ps. tyksin Remuksen kuvista kovastikkin (alexander ah....) mä voisin kosasta sitä koska vaan :'D Oi, no kiva kuulla :DD Oon jo pariin kertaan miettiny et jos kuitenki vaihtas David Thewlisiin, mut en oo saanu aikaseks... Joten olkoon herra tuolla ulkonäöllä sitten 'viihdyttämässä' XD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 4:38 pm | |
| Viihdytä toki 83 Jos ikinä kaipaat lisäkuvia niin niitä on. ... Miksi tuo kuulosti kovin pervolta? No yksi hahmoistani tallusti herran kuvilla kunnes se rope kuoli xD joten ei tässä mitään sen kummempaa ole takana.
Voi hyvät hyssykät. Mä koetan tässä lukea ruotsia, tehdä musiikin esitelmää, viihdyttää mesessä ihmisiä tyhmillä jutuilla ja vielä kaupan päälisiksi tehdä töitä... Silti mulla on tylsää. | |
|
| |
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 4:40 pm | |
| Tuo elokuvan Remus ei yhtään vastaa ainakaan mun mielikuvaa Remuksesta ulkonäössä, paitsi ehkä ystävällisen oloiselta olemukseltaan, muttei muuten. Tuo sinun valintasi on paljon lähempänä sitä mitä kuvittelin kirjaa lukiessani, jonka tosiaan onneksi luin kauan ennen Azkabanin vanki -elokuvaa, koska mulla on yleensä vaikeuksia ravistaa elokuvien näyttelijöiden naamat mielestäni jos luen kirjan vasta elokuvan nähtuäni. Taru Sormusten Herrasta kanssa kävi niin, mutta se nyt ei haittaa kun ne oli suht hyvin vastaavia... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 4:46 pm | |
| Mä en enää edes muista millaseksi Remuksen itse ajattelin, ei Thewlis sitä kyllä täydellisesti vastaa, mutta oon alkanu pitämään siitäkin Remuksena, vaikka oma näkemykseni kenties hieman poikkeaakin | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 4:48 pm | |
| Mun mielest elokuvien Remus vastas suht hyvin omaa näkemystäni mutta sen sijaan elokuvien Sirius meni ihan päin prinkkalaa! En vieläkää oo tottunu Gary Oldmanii Siriuksena. Mun mielikuvis Sirius oli paljo synkempi ja tummempi.. Ainii enkä oo tottunu siihekää ku Kingsley Kahlesalpa on tummaihonen! Aattelin sen aina et se on kans sellanen tummanpuhuva, vähän synkkä tyyppi | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 4:59 pm | |
| Mä vihaan sitä elokuvien Peteriä! Mun mielestä se on järkyttävän kamala ja vastaa yhtään sitä millaseks mä sen kuvittelin : D. Mutta ei niistä kelmeistä kyllä toisaalta kukaan muukaan näytä siltä miksi mä ne kuvittelin. Ei edes se James mitä hieman siellä täällä näkys.
Ja tuo Kingsley. Oon samaa mieltä siitä ja sama Blaise Zabinin kanssa.. mä kuvittelin kirjojen kuvauksen perusteella et se ois ollu ennemmin joku.. latino :,D |
|
| |
Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 5:05 pm | |
| Tervetuloa Cardea minunkin puolestani! :) Kiva saada taas pitkästä aikaa uusia pelaajia.
Ja olen ihan samaa mieltä siitä, että Sirius ei leffoissa ole yhtään sellainen millaiseksi sen kuvittelin. Liian kiharat ja lyhyet hiukset... Taru sormusten herrasta-trilogian Kuninkaan paluussa on se kohta missä Pippin menee sytyttämään sen kokon, niin yksi niistä vartijoista näyttää ihan siltä millaiseksi ajattelin Siriuksen ennen leffoja. :D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 5:11 pm | |
| Mun mielestä leffojen lupin on luttana. <3 Lisäksi mä aina kyllä kuvittelin Kingsleyn mustana miehenä... itse asiassa vielä tummempana Siriukseen mä petyin sen takia, että mäkin luulin että se ois paaaaaaaljon synkempi. Mä en kuitenkaan oo niin piirun tarkka näistä ulkonäköasioista, kunhan ei ihan räikeesti muutu, juoni on mulle tärkein ja se, että ne näyttelijät oikeesti eläytyy niihin henkilöihin. Tosin jos villisilmä ois ollu normin näkönen niin oisin marssinu sen näyttelijän luo vähä muokkaamaan pärstää Kuvista puheen ollen... Mun Indico sai kuvansa \o/ | |
|
| |
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 6:18 pm | |
| Hei hoi, tosiaan! Uusi pelaaja, Tervetuloa, Cardea! Hehkutin uutuuttasi vilkaistessani hahmohakemustasi eilen. Tänne ei muistaakseni ole hyvään aikaan eksynytkään ihka uuta kasvoa.
Elokuvien Kelmeistä...Sirius on liian "nallekarhumainen" tai muulla tavalla liian pehmomainen, Remus ei ole tarpeeksi kovia koneneen oloinen ja sekin jotenki liian pehmo vaikka jengin sympaattisin ja kiltein onkin, ja ne sen viikset on häiritsevät...James näyttää 40-vuotiaalta vaik sen piti kuolla 21-vuotiaana...Ja Piskuilan on totaalinen pohjanoteeraus. En kestä katsoa sitä ärsyyntymättä. Koko PoA-leffa on kyl aika pohjanoteeraus ja sitä syvemmältä veti vain Puoliverinen prinssi. Mutta olin hyvin pettynyt PoA-leffan Rääkyvän Röttelön tapahtumiin Kelmien välillä. Kirjassa intensiivisyys ja draama oikein huokui, ja leffassa vaan jokseenkin laimeasti yritettiin jotain draamantynkää...Näyttelijät ei vaan olleet kovin uskottavia eivätkä laittaneet läheskään tarpeeksi tunnetta vuorosanoihinsa. Muistaakseni Sirius hädintuskin edes korotti ääntään sanoessaan vain puolella sydämellä "I would've died! Died rather than betray my friends!" tjs. ja kirjassa se oli ALL CAPSeillä mikä jo sinänsä kertoo muutakin kuin äänenvoimakkuuden... Piskuilanin naurettavan ulkomuodon olisi saattanut pelastaa paremmin tulkitseva näyttelijä...ainakin vähän...muttah.
No niin, eiköhän tässä ollut mollausta enemmän kuin tarpeeksi. Mä en vaan voi sille mitään, että Kelmien latteus ja "vääryys" leffoissa ärsyttää ehkä eniten, koska Sirius ja Kelmit ylipäätään oli syy miksi ylipäätään koskaan luin kirjat ja mistä niissä ehkä eniten pidän noin niinku pohjimmiltaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 7:56 pm | |
| Voi jestas, mut pitäis juottaa känniin niin saisin kirjotettuu ton pelaajaesittelyn ku mitä ikin kirjotanki nii näin selvinpäin ain deletoin sen ku en tykkääkää siitä x'DDD
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 8:05 pm | |
| Laalalallallaa! Pitipäs tänään kirjottaa kouluu yks kässäri-harjotus mutta kuinkas kävikään! Oon istunu koko päivän täs ja kyylänny joulupelii.. Ja koulus istuessani meinasin nukahtaa tunnille ja aattelin et en tasan jaksa tänää kirjottaa mitää.. Vaa kuinkas kävikää! Haha! Ihan vaan.. Tulin ilmottamaan. | |
|
| |
Pius Thicknesse Taikaministeriö
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 27.09.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Joulu 09, 2011 8:35 pm | |
| Voi perse. Sain äske tietää et yks mun lempibändeistä oli ekaa kertaa Suomessa - Hesassa tottakai, enkä ois sinne ees päässy - eilen!! Ärsyttävää ku tunkevat kaikki hyvät bändit aina tonne Hesaan ja mikä päivä se torstai muka on vetää keikka!? Perskule... Saavat kyllä käyä täällä vastaki ja ennemmi Oulusa asti nii meikäläinenki pääsee helpommi näkee! ...joski viel enempi vituttaa ku oon ollu viime viikot Tampereella, et tästä ois ollu Hesaan lyhempi matka ku Oulusta...vaikken oiskaan ehtinyt järjestään sitä enkä ois voinu jäähä pois töistä, mutta silti ärsyttää! XD
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 10, 2011 6:27 pm | |
| Hihi, toi killan pikkujoulut -peli on ihan huippuviihdyttävä! :D Mulla on vaan kauheasti ongelmia reagoida kaikkeen mitä tapahtuu kun on niin monta pelaajaa, mutta eiköhän se tästä ala sujumaan pian. Suunnittelin muuten, että Chaos kaivaa kitaran esiin jossain vaiheessa! :D (Toisin sanoen olen katsonut liikaa Gleetä ja Housea)
Se essee josta puhuin aikaisemmin alkaa jo olla melko hyvällä mallilla, 6 sivua jotain tekstiä jo. Enää noin 500 sanaa puuttuu vaaditusta sanamäärästä, jee. :D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 10, 2011 6:32 pm | |
| Mikä bändi oli ja missä? Mä ja mun kaveri ajettii viime kesänä Kotkasta Ouluun yhdessä yössä. Käytii eka Kotkan meripäivil kattoos Michael Monroeta ja Twisted Sisterii ja sit painettii yön aikaan Ouluu.. kattoo Michael Monroee ja Twisted Sisterii. Eli hullujen huoneelta päivää! :'D Ah, toi on kyl hiano toi Killan peli! :'D Ja kyl Chaos siitä nyt viel pääsee kunnol messii mukaa! Juo vähän viinii ja kaivaa sen kitaransa ni voila! Leticia taas on tollanen tungen-nokkani-joka-asiaan-ja-siksi-olen-kokoajan-kaikkien-kiusana.. xD Kauheet istuin tänää 8 tuntii leikkaamas koulun näyttötyölyhärii (ekan vuoden näyttö)! Ihan kamalaa! Kuuntelin kaheksan tuntii kellon tikityst kuulokkeist ja yritin saada sitä kuulostaa hyvält. Ihan _kamalaa_! Ja huomenna lisää! Ääääh! Ois jo joulu. En jaksa enää, tarvin lomaa! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 10, 2011 7:08 pm | |
| Juu eiköhän se siitä lähde, kunhan pääsen vauhtiin. :D Mulla on vaan hirveitä vaikeuksia myös sen kanssa, et yritän kirjottaa vuorosanat suomeksi. Mun päässä Chaos puhuu englantia ja on tosi vaikeaa löytää oikeita sanoja suomeksi. :D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 10, 2011 7:10 pm | |
| Mul on ihan sama ongelma! Kuulen kaikki replat aina enkuks! Sit niit pitää vääntää suomeks ja gaah! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 10, 2011 7:48 pm | |
| Wednesday13 Nosturissa. Ja mikä karseinta... Yks kaveri oli siellä työssäoppimassa ja teki niiden monitorit...Samal ku mä en oo tän työssäoppimisen aikana tehny mtn järkevää...Oon kitunu koko tän päivän ton seikan vuoksi... Voi jestas sentään...Mä ain haluisin tehä tollasii pähkähullui suunnitelmii vaa sit ain tulee pysyttyy siel mis on yksinkertasesti sen takii etten osaa tuhlata rahaa ja tollaset suunnitelmat vie sitä ja oon karseen pihi... x')
Mutta hei, voisin heittää ah-niin-täydellisen-ja-ihanan Leoninki tuonne sekaan, mulla on jo loistava suunnitelma sen sisääntulon suhteen x'DD
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
|
| |
| Höpötysloota | |
|