Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Theodore Nott Jr.
Luihuinen/Kuolonsyöjä
Theodore Nott Jr.

Viestien lukumäärä : 49

Höpötysloota - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyPe Loka 28, 2011 3:36 pm

Aika tavalla yhtä hyvää tiedonantoa ku meiän koulullaki, mut aika vituttava temppu kyll... Mä en iha vittuuksissakaa ois tossa tilanteessa kirjottanu sitä ja oisin vaa kommentoinu et; "sori, oli liian lyhyt varotusaika." X'DD

Hoo... Päädyin keskiviikkoiltaisen junamatkan aikana alottaan Theodore- fanficciä ja sen myötä vähä juonittelen poikani pään menoksi... Kenties tähänki ropeen saakka, saas ny sit nähä X'DD Miks mä tykkään ain kiduttaa näit poikiini vaiks ne on kaikki niin ihania? X'DD

Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyPe Loka 28, 2011 3:52 pm

Eipä sillä ilmeisesti olisi edes ollut mitään väliä jos palautus olisi mennyt vähän myöhempäänkin. :D Eikä se edes onneksi ollut mikään lopullinen käännös.

Itse aloittelin just hetki sitten piirtämistä, yritän piirtää Nevilleä. Ei tästä varmaan oikein mitään tule, mutta jos tulee niin laitan sitten tänne näytille teidänkin iloksi. Luultavasti menetän hermot jossain vaiheessa... :D

Täällä on ollut hirveän hiljaista, missä kaikki on? Herätkää pitämään mulle seuraa, jooko!
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyPe Loka 28, 2011 6:43 pm

Vääh! Meikä romahtanee koulujuttujen alle täs koht Very Happy on ainain sellanen fiilis (älkää ihmiset ottako liian vakavissaa ;D)! Lyhärin kuvaukset lähenee; kaikki ajatukset käsikirjotusta myöten on vielä pääkopassa, en ole varannut kamoja kuvauksiin (GAAAHHHH X_X) jajajaja.. Saatan seota. Sitten viestinnän tentti meni v***iks viime viikolla ja uusinta tiedossa, tällä viikolla kerrottiin että ens viikolla on työprosessin hallinnan tentti! Sitten pitäisi kirjoittaa marraskuun puoliväliin mennessä joku viis sivunen essee ja sitten nyt alko käsikirjotuskurssi ja siit pitäs vääntää kässäri ja hakee palautetta siihe jajajaja.. Miljoona versiota kirjottaa. No jottei tässä vielä kaikki niin ens viikolla alkaa vielä fiktioprojekti! Sitten on nämä leikekirjat sun muut pälinät joulukuuhu mennes! GAGAGAGAGAAHAHAHAHAA.. Eräs sekoaa. Koska kaikki muutki avautu ni munki piti! Very Happy

Mutta! Ilokseni ilmoitan että sain ostettua kolme semmost suht hienoo pokaalia gaalan voittajille! Lisäksi Sini, joka teki kotisivujen kuvamateriaalit, lupasi vääntää hienot diblomit voittajille! Näitä odotellessa! Vielä en kuvia ole ottanut koska fiksaan varmaan noita pokaaleja vähän. Ja gaalan hahmokategoriathan pyörähtävät käyntiin.. *apua* Ensi tiistaina! Wuhuuu! Actionia! Ja kiitos taas Pinchille, joka on laskeskellut noita pisteitä tuolla. En tiedä kuinka osottaa kiitollisuutta! Very Happy

Mutta siis todella suuren suuret pahoittelut että vastaamisissa on kestänyt! Olen ylläpidollisesti ollut koko ajan läsnä mutta viesteihin vastaaminen vaan on takkuillut ja.. No syy lienee löytyvän tosta yläpuolelta! Muttamutta.. Tässä viikonlopun aikana yritän vastailla! (:
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyLa Loka 29, 2011 6:30 pm

Olen tässä nyt eilisen illan ja tämän illan piirtänyt tätä eilen aloittamaani piirustusta. Mallikuvana on kuva viidennestä leffasta, kun Bellatrix uhkaa Nevilleä sauva siinä poskella. Olen nyt saanut Nevillen naaman aika hyvin luonnosteltua, ei se ihan itseltään näytä mutta siihen nähden etten ole pariin vuoteen piirtänyt mitään, se on ihan ok. Aloitin nyt sitten Bellatrixin naamaa, ja se näyttää koko ajan vaan enemmän mieheltä. XD Ja ilme on aika julma, pelottaa melkein itseäkin. Saa nähdä mihin se siitä muotoutuu, voi olla että Bellatrix on pian parrakas nainen tai muuta vastaavaa. Tai sitten teen siitä ihan suosiolla vaan Lucius Malfoyn... :D

//edit.
On muuten vähän surullista olla lauantai-illalla puoli kymmeneltä yöpuvulla kotona piirtämässä... :D Ja päivittelemässä täällä että jospa joku tulis mun seuraksi. :D
Remy Gallow
Taikaministeriö
Remy Gallow

Viestien lukumäärä : 109

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyLa Loka 29, 2011 11:00 pm

Aah, kumpa sitä jaksais itsekkin taas piirrellä! Pinch laittaa ihmeessä tännekkin näytille kuviaan : D. Mulla viiminen koulupäivä perjantaina.. enää pitäis päättötyö korjata, mutta kouluun ei tarvii raahautua vasta kun torstaina omaan päättäisjuhlaan. Munkin vastaamiset sun muut saattaa siis venähtää nyt hieman mut pian tässä istutaan työttömänä joten.. kohta se oon minä joka täällä odottelee seuraa.

Pinchille sen verran ilouutisia, et kattelin tossa Housen kutos kauden just loppuun joten Chaos ja Remy ovat hyvin mielessäni nyt Very Happy Mä vastailen meidän peliin heti kun sopiva tilaisuus tulee eteen.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptySu Loka 30, 2011 7:46 am

Kummasti iskee inspiraatio piirtää, kun vaihtoehtoina on haravoiminen ja koulujutut. :D Mutta joo, laitan kyllä tänne esille. Varsinkin nyt kun näyttää siltä että Neville ei näytäkään ihan possulta ja Bellatrixkin alkaa muistuttaa jo naista. Mun Neville-raukalla on niin pelokas ilme että mua säälittää hirveesti koko ajan kun piirrän. :(

Hihii, House on vaan niin loistava! Olen kyllä Chaoksen suhteen yrittänyt välttää mahdollisimman paljon kaikkia Chase-juttuja, mut ei se nyt ihan täysin onnistu. :D
Remy Gallow
Taikaministeriö
Remy Gallow

Viestien lukumäärä : 109

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyPe Marras 11, 2011 5:45 pm

Menikin sit taas näin kauan et sain jotai vastattua. Meen jättää pian näppini uuniluukun väliin kun oon näin saamaton!

Onkos täällä kukaan päässy ton Pottermoren betatestaus joukkoon .__. ? Mä tossa aamulla vaan murehdin ihan hirveästi sitä, että jos se menee ja lajittelee mut Puuskupuhiin. Mun ylpeyteni ei tuu kestämään sitä. Lueskin vaan noit ihmisten mietteitä siitä kun niitä siellä on lajiteltu ja ku useammat aina itse hokee sitä, että tietää varmasti et on varmasti jossain tietyssä tuvassa ja sitten noiden Rowlining kehittelemien lajittelkysymysten peruustella tulee lajitelluks ihan muualle : D.

/Edit

Koska tuo kidutuspeli tuolla nyt seisoo paikoillaan ehdotan, että hyppäämme meidän Bellatrixin vuoron ylitse ellei Ade laita mitään perjantaihin ( 18.11) mennessä. Saataisiin tuo etenemään. Ei siis mitään paineita Ade Very Happy. Olisi pitäny vaan heti sopia hieman siitä, että kauan toi vastausaika olis.
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

Viestien lukumäärä : 88

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyLa Marras 26, 2011 7:28 pm

Hei, Lestranget - tuokaa tuolla Black Mirror-pelissä viesteissänne jotenkin ilmi kuinka avoimesti ne oli kuolonsyöjiä eli että voisiko Juniori tunnistaa ne ja kuinka helposti, nähden siihen, että poika toimi enimmäkseen ministeriövakoojana ja osallistui vain useaan kokoukseen ja muutamiin ryhmähyökkäyksiin. En voi nimittäin loputtomiin vältellä viittaamasta ko. asianlaitaan.
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyPe Joulu 02, 2011 1:24 am

No Rodo nyt on ainakin ihan julkisesti kuolonsyöjä.. Varsinkin kasarilla. Ja varsinkin tossa vaiheessa kun Voldella on jo paljon valtaa ni mitä se nyt enää peittelee kasvojaa. Sehän ois häpeällistä! Joten Rodon saa ainaki tunnistaa jos niikseen on.

Oon niin jouluihmisii et toivotan viel kerran hyvät joulukuun alut kaikille! Very Happy Ja mitäs mieltä ootte kuukausittaisista haasteista, jotka äsken tonne lätkäsin? Mä oon ainakin tosi innoissani niistä!
Ja joo, peleihin vastauksia vielä ennen viikonvaihdetta! Varmaan huomenna.. ;D
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin

Viestien lukumäärä : 163

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyMa Joulu 05, 2011 6:17 pm

Oi, hauskaa virikettä nuo haastejutut! Haluaako kukaan alotella joulupeliä joko Remuksen tai Theon kanssa?
Pius varmaan angstaa joulun yksinään tai pitää ittensä kiireisenä Ministeriöllä, joten sille ei varmaan seuraa heru x') Tietty Leonkin on tyrkyllä... Tai tietty sitä vois pitää jonku kolmen / neljän hengen joulupelinki? Koska tiettyinä vuosina aika monet kiltalaisista varmaan ainaki käy visiitillä Kalmanhanaukiolla?
Mutta kovin montaa pelaajaa ei tietenkää kannata nakittaa samaan peliin tai sitä ei saa ikinä kunnolla käyntiin... :/

No jooh, kuitenkin, minä ainakin innostuin haasteesta! x)
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 2:59 pm

Joo! Pidetää Killan pikkujoulut!! Very Happy Tai jotain! Sellanen missä ois Remus, Chaos, Leon, Leticia, Sirius ja Remus! Oikee megapeli! Mut sinänsä se vois toimiaki, koska meit pelaajii ei kuitenkaa olis ku kolme.. Ni ne, joilla on useempi hahmo pelattavana ni ne vois pelata ne samas viestis sillai..
Ah ois hienoo!

Nyt hipsin tästä vastailemaan peleihin. Minuutti ni selviää vuoden kiltalainen! Näin niinku asiaan liittyen.. ;D
Remus J. Lupin
Remus J. Lupin

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 3:43 pm

Remuksia on kyll vaan yks - onneks xD - mutta jooh, se ois aika loistavaa! Remus voi toimia juhlaemäntänä ku se osaa varmaan kuitenki keittää paremmat kahvit ku Sirius x')

Kivaa viihdykettä ku junas puhelimel dataa xD ois tuol läppäriki laukus vaa ei jaksa alkaa penkoon x)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 3:50 pm

Jouluaiheinen peli killan kesken kiinnostaa muakin joten mukana oltaisiin ehdottomasti! Siriuksen kanssa ei saa tarpeeks pelata koskaan Very Happy
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 4:00 pm

Haha noni loistavaa! Very Happy Pikkujoulubileet killan kesken! Jeii!

Mulla on muuten ihan sairaan hauskaa ton gaalan kans :'D Toivottavast muillaki! Väännettii sitä Ninjin kans eileen aamu viitee saakka xD Vai kenties puol kuutee? No kuitenki! Nyt on uniryhtmi ihan selällää ja huomeen pitäs kyetä kouluu! No mut on tää sen arvost.. ;D
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 4:03 pm

Joo hei joulupeli kuulostaa hauskalta! :) Viikon päästä on suurin osa tenteistä ja muista ohi ja pääsen taas olemaan hyperaktiivinen. :D Ja et ole ainoa kenellä on hauskaa gaalan kanssa, olen koko päivän vaan tuijotellut kelloa! Ja pitäisi kirjoittaa 8 sivun esseetä tässä samalla... Jotakuinkin 5 sivua onneksi jo valmiina, mutta tämän palkintogaalan ja (taas) uudelleen aloitetun Gleen ykköskauden rinnalla jää se kirjoittaminen vähän vähälle... :D
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 4:12 pm

Haha! Loistavaa! Very Happy Onnea sille esseelle! Mun piti täs syksyl kirjottaa sellanen viis sivunen essee + kuvat, joten siitäki tuli joku kaheksan sivunen. Joten kyl se siitä! Iske lisää kuvia ni hyvä tulee.. ;D
Mutta kiva kuulla että Pinch ainakin nauttii gaalasta! Very Happy Tämä tuntuu olevan kaiken kaikkiaan tosi kivasti onnistunut systeemi vaikka ekaa kertaa järjestetäänkin.. Ensi vuonna sitten järjestetään sellaset bileet että oksat pois! ;D

Mä olen onneksi saanut tehtyä suurimman osan kouluhommista. Oppimispäiväkirja kirjotettu, kuvaajan työnkuvaleikekirja tehty ja näyttölyhärin raporttiosuus melkein valmis! Vain itsearviointi jälkitöistä puuttuu.. Ja tietty pitäis leikata ja tehdä äänet siihen itse lyhäriin! Very Happy

Kukas alottaa tämän joulupelin? Mä ehdottaisin Siriusta, koska se tosiaan jöröttää siel Kalmanhanaukiol 24/7. Muut vois sit valua sinne pikkuhiljaa? Tai jotain.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 4:42 pm

Niin no, tää on academic writing skills -kurssille kirjotettava essee ja mun aiheena on virheiden korjaaminen kielenopetuksessa, millaset tavat korjata virheitä on hyödyllisiä oppijoille ja miten virheet vaikuttaa motivaatioon. Eli kuvat ei oo oikein vaihtoehto. :D

Munkin mielestä gaala on tähän mennessä ollut tosi onnistunut. Ja jatkuu varmaan myös onnistuneena. :D
Theodore Nott Jr.
Luihuinen/Kuolonsyöjä
Theodore Nott Jr.

Viestien lukumäärä : 49

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 5:00 pm

Tää on oikeen kiva tää gaalajuttu! Saa vähä jännittää omien hahmojensa puolesta ja vähä muitten ja... Mä oikeesti aattelin et kuolen tylsyyteen tänne junaan vaan enpä kuolekaan xDD Avasin sitte sen koneenki ku meni hermot kännykän pikkunäytöltä tuijata näitä x)

Ja nyt on sitte Theodore puettu parhaimpiinsa avatarin vaihdoksen muodossa x)
Pitäis isukin olla ylpee x'DD
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 5:02 pm

Ah, loistavaa! Ihanaa kun porukka tykkää! Very Happy Meen ihan sanattomaks!
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 7:36 pm

Pakko tulla sanomaan että noi kuvaukset hahmoista tuolla gaalassa on olleet ihan loistavia! Olen hihitellyt yksikseni täällä monet kerrat jo tänään. :D Ja pakko nyt vielä kiittää tässä kohtaa kaikkia jotka on äänestäneet mun hahmoja, olen ihan hämmentynyt itsekin. Vaikka onhan mun pojat ihania, kyllä mä sen tiedän. :D

/ edit
Saa nähdä jaksanko odottaa sinne yhteentoista asti, olen ihan rättiväsynyt jo. Jos huomenna ei tarvitsisi herätä aikasin ja jos en tänäänkin olisi herännyt jo 9 aikoihin, niin juhlisin hahmoineni täällä varmaan koko yön. :D
Rodolphus Lestrange
Kuolonsyöjä
Rodolphus Lestrange

Viestien lukumäärä : 95

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 7:48 pm

No 23.00 ilmestyy noi vuoden pelaaja/käyttäjä/keskustelija-voittajat Very Happy Et hahmokategoriat loppuu klo. 22.00. Ja valitettavasti teistä ei oo mitään samanlaista esittelyä olemassa, mikä noist hahmoist on Very Happy Koska en oikeestaa tajunnu eilen aamuyöl kirjottaa semmost ja toiseksee koska ei oo kuvia ni se näyttäs vähän tylsält. Mut kiva et oot tykänny noist hahmoesittelyist! Very Happy

EDIT: itseasias käyn muuttaas et noi jäyttäjä/pelaaja/keskustelija-jutut ilmestyy aikasemmin. Koska ei oo järkee pitää siin tunnin taukoo. Varsinkaa tähän aikaan illast.. Very Happy
Remus J. Lupin
Remus J. Lupin

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:54 pm

Hei, asiasta appelsiiniin, kuka tän killan pikkujoulupelin ny alottelee, ym?

Voi että, olipa kyll hauska päivä ja noi kuvaustekstit noille hahmoille oli kyllä loistavia näin munki mielestä Very Happy
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:57 pm

Mä voin sen aloittaa, koska järkevintä se kai tosiaan on, että Siriuksella on se ensinmäinen vuoro pelattu Very Happy Mä laitan sen heti huomenna käyntiin, että ehditään pelata se myös loppuun joulukuun aikana.

Viimeinen muokkaaja, Sirius Musta pvm Ti Joulu 06, 2011 9:13 pm, muokattu 1 kertaa
Remus J. Lupin
Remus J. Lupin

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:58 pm

Sitäpä siis seuraavaksi oottelemaan Smile
Onpaha työpäivän aikana jtn mitä ootella... x'DD

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 EmptyKe Joulu 07, 2011 11:37 am

Killan pikkujoulut

Tässähän tämä nyt sit ois Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 8 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: