|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Theodore Nott Jr. Luihuinen/Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 49 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Loka 28, 2011 3:36 pm | |
| Aika tavalla yhtä hyvää tiedonantoa ku meiän koulullaki, mut aika vituttava temppu kyll... Mä en iha vittuuksissakaa ois tossa tilanteessa kirjottanu sitä ja oisin vaa kommentoinu et; "sori, oli liian lyhyt varotusaika." X'DD
Hoo... Päädyin keskiviikkoiltaisen junamatkan aikana alottaan Theodore- fanficciä ja sen myötä vähä juonittelen poikani pään menoksi... Kenties tähänki ropeen saakka, saas ny sit nähä X'DD Miks mä tykkään ain kiduttaa näit poikiini vaiks ne on kaikki niin ihania? X'DD
| |
| | | Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Loka 28, 2011 3:52 pm | |
| Eipä sillä ilmeisesti olisi edes ollut mitään väliä jos palautus olisi mennyt vähän myöhempäänkin. :D Eikä se edes onneksi ollut mikään lopullinen käännös.
Itse aloittelin just hetki sitten piirtämistä, yritän piirtää Nevilleä. Ei tästä varmaan oikein mitään tule, mutta jos tulee niin laitan sitten tänne näytille teidänkin iloksi. Luultavasti menetän hermot jossain vaiheessa... :D
Täällä on ollut hirveän hiljaista, missä kaikki on? Herätkää pitämään mulle seuraa, jooko! | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Loka 28, 2011 6:43 pm | |
| Vääh! Meikä romahtanee koulujuttujen alle täs koht on ainain sellanen fiilis (älkää ihmiset ottako liian vakavissaa ;D)! Lyhärin kuvaukset lähenee; kaikki ajatukset käsikirjotusta myöten on vielä pääkopassa, en ole varannut kamoja kuvauksiin (GAAAHHHH X_X) jajajaja.. Saatan seota. Sitten viestinnän tentti meni v***iks viime viikolla ja uusinta tiedossa, tällä viikolla kerrottiin että ens viikolla on työprosessin hallinnan tentti! Sitten pitäisi kirjoittaa marraskuun puoliväliin mennessä joku viis sivunen essee ja sitten nyt alko käsikirjotuskurssi ja siit pitäs vääntää kässäri ja hakee palautetta siihe jajajaja.. Miljoona versiota kirjottaa. No jottei tässä vielä kaikki niin ens viikolla alkaa vielä fiktioprojekti! Sitten on nämä leikekirjat sun muut pälinät joulukuuhu mennes! GAGAGAGAGAAHAHAHAHAA.. Eräs sekoaa. Koska kaikki muutki avautu ni munki piti! Mutta! Ilokseni ilmoitan että sain ostettua kolme semmost suht hienoo pokaalia gaalan voittajille! Lisäksi Sini, joka teki kotisivujen kuvamateriaalit, lupasi vääntää hienot diblomit voittajille! Näitä odotellessa! Vielä en kuvia ole ottanut koska fiksaan varmaan noita pokaaleja vähän. Ja gaalan hahmokategoriathan pyörähtävät käyntiin.. *apua* Ensi tiistaina! Wuhuuu! Actionia! Ja kiitos taas Pinchille, joka on laskeskellut noita pisteitä tuolla. En tiedä kuinka osottaa kiitollisuutta! Mutta siis todella suuren suuret pahoittelut että vastaamisissa on kestänyt! Olen ylläpidollisesti ollut koko ajan läsnä mutta viesteihin vastaaminen vaan on takkuillut ja.. No syy lienee löytyvän tosta yläpuolelta! Muttamutta.. Tässä viikonlopun aikana yritän vastailla! (: | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Loka 29, 2011 6:30 pm | |
| Olen tässä nyt eilisen illan ja tämän illan piirtänyt tätä eilen aloittamaani piirustusta. Mallikuvana on kuva viidennestä leffasta, kun Bellatrix uhkaa Nevilleä sauva siinä poskella. Olen nyt saanut Nevillen naaman aika hyvin luonnosteltua, ei se ihan itseltään näytä mutta siihen nähden etten ole pariin vuoteen piirtänyt mitään, se on ihan ok. Aloitin nyt sitten Bellatrixin naamaa, ja se näyttää koko ajan vaan enemmän mieheltä. XD Ja ilme on aika julma, pelottaa melkein itseäkin. Saa nähdä mihin se siitä muotoutuu, voi olla että Bellatrix on pian parrakas nainen tai muuta vastaavaa. Tai sitten teen siitä ihan suosiolla vaan Lucius Malfoyn... :D
//edit. On muuten vähän surullista olla lauantai-illalla puoli kymmeneltä yöpuvulla kotona piirtämässä... :D Ja päivittelemässä täällä että jospa joku tulis mun seuraksi. :D | |
| | | Remy Gallow Taikaministeriö
Viestien lukumäärä : 109 Join date : 28.09.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Loka 29, 2011 11:00 pm | |
| Aah, kumpa sitä jaksais itsekkin taas piirrellä! Pinch laittaa ihmeessä tännekkin näytille kuviaan : D. Mulla viiminen koulupäivä perjantaina.. enää pitäis päättötyö korjata, mutta kouluun ei tarvii raahautua vasta kun torstaina omaan päättäisjuhlaan. Munkin vastaamiset sun muut saattaa siis venähtää nyt hieman mut pian tässä istutaan työttömänä joten.. kohta se oon minä joka täällä odottelee seuraa. Pinchille sen verran ilouutisia, et kattelin tossa Housen kutos kauden just loppuun joten Chaos ja Remy ovat hyvin mielessäni nyt Mä vastailen meidän peliin heti kun sopiva tilaisuus tulee eteen. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Loka 30, 2011 7:46 am | |
| Kummasti iskee inspiraatio piirtää, kun vaihtoehtoina on haravoiminen ja koulujutut. :D Mutta joo, laitan kyllä tänne esille. Varsinkin nyt kun näyttää siltä että Neville ei näytäkään ihan possulta ja Bellatrixkin alkaa muistuttaa jo naista. Mun Neville-raukalla on niin pelokas ilme että mua säälittää hirveesti koko ajan kun piirrän. :(
Hihii, House on vaan niin loistava! Olen kyllä Chaoksen suhteen yrittänyt välttää mahdollisimman paljon kaikkia Chase-juttuja, mut ei se nyt ihan täysin onnistu. :D | |
| | | Remy Gallow Taikaministeriö
Viestien lukumäärä : 109 Join date : 28.09.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Marras 11, 2011 5:45 pm | |
| Menikin sit taas näin kauan et sain jotai vastattua. Meen jättää pian näppini uuniluukun väliin kun oon näin saamaton! Onkos täällä kukaan päässy ton Pottermoren betatestaus joukkoon .__. ? Mä tossa aamulla vaan murehdin ihan hirveästi sitä, että jos se menee ja lajittelee mut Puuskupuhiin. Mun ylpeyteni ei tuu kestämään sitä. Lueskin vaan noit ihmisten mietteitä siitä kun niitä siellä on lajiteltu ja ku useammat aina itse hokee sitä, että tietää varmasti et on varmasti jossain tietyssä tuvassa ja sitten noiden Rowlining kehittelemien lajittelkysymysten peruustella tulee lajitelluks ihan muualle : D. /EditKoska tuo kidutuspeli tuolla nyt seisoo paikoillaan ehdotan, että hyppäämme meidän Bellatrixin vuoron ylitse ellei Ade laita mitään perjantaihin ( 18.11) mennessä. Saataisiin tuo etenemään. Ei siis mitään paineita Ade . Olisi pitäny vaan heti sopia hieman siitä, että kauan toi vastausaika olis. | |
| | | Barty Crouch Jr. Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 30.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Marras 26, 2011 7:28 pm | |
| Hei, Lestranget - tuokaa tuolla Black Mirror-pelissä viesteissänne jotenkin ilmi kuinka avoimesti ne oli kuolonsyöjiä eli että voisiko Juniori tunnistaa ne ja kuinka helposti, nähden siihen, että poika toimi enimmäkseen ministeriövakoojana ja osallistui vain useaan kokoukseen ja muutamiin ryhmähyökkäyksiin. En voi nimittäin loputtomiin vältellä viittaamasta ko. asianlaitaan. | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Joulu 02, 2011 1:24 am | |
| No Rodo nyt on ainakin ihan julkisesti kuolonsyöjä.. Varsinkin kasarilla. Ja varsinkin tossa vaiheessa kun Voldella on jo paljon valtaa ni mitä se nyt enää peittelee kasvojaa. Sehän ois häpeällistä! Joten Rodon saa ainaki tunnistaa jos niikseen on. Oon niin jouluihmisii et toivotan viel kerran hyvät joulukuun alut kaikille! Ja mitäs mieltä ootte kuukausittaisista haasteista, jotka äsken tonne lätkäsin? Mä oon ainakin tosi innoissani niistä! Ja joo, peleihin vastauksia vielä ennen viikonvaihdetta! Varmaan huomenna.. ;D | |
| | | Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Joulu 05, 2011 6:17 pm | |
| Oi, hauskaa virikettä nuo haastejutut! Haluaako kukaan alotella joulupeliä joko Remuksen tai Theon kanssa? Pius varmaan angstaa joulun yksinään tai pitää ittensä kiireisenä Ministeriöllä, joten sille ei varmaan seuraa heru x') Tietty Leonkin on tyrkyllä... Tai tietty sitä vois pitää jonku kolmen / neljän hengen joulupelinki? Koska tiettyinä vuosina aika monet kiltalaisista varmaan ainaki käy visiitillä Kalmanhanaukiolla? Mutta kovin montaa pelaajaa ei tietenkää kannata nakittaa samaan peliin tai sitä ei saa ikinä kunnolla käyntiin... :/
No jooh, kuitenkin, minä ainakin innostuin haasteesta! x)
| |
| | | Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 2:59 pm | |
| Joo! Pidetää Killan pikkujoulut!! Tai jotain! Sellanen missä ois Remus, Chaos, Leon, Leticia, Sirius ja Remus! Oikee megapeli! Mut sinänsä se vois toimiaki, koska meit pelaajii ei kuitenkaa olis ku kolme.. Ni ne, joilla on useempi hahmo pelattavana ni ne vois pelata ne samas viestis sillai.. Ah ois hienoo! Nyt hipsin tästä vastailemaan peleihin. Minuutti ni selviää vuoden kiltalainen! Näin niinku asiaan liittyen.. ;D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 3:43 pm | |
| Remuksia on kyll vaan yks - onneks xD - mutta jooh, se ois aika loistavaa! Remus voi toimia juhlaemäntänä ku se osaa varmaan kuitenki keittää paremmat kahvit ku Sirius x')
Kivaa viihdykettä ku junas puhelimel dataa xD ois tuol läppäriki laukus vaa ei jaksa alkaa penkoon x) | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 3:50 pm | |
| Jouluaiheinen peli killan kesken kiinnostaa muakin joten mukana oltaisiin ehdottomasti! Siriuksen kanssa ei saa tarpeeks pelata koskaan |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 4:00 pm | |
| Haha noni loistavaa! Pikkujoulubileet killan kesken! Jeii! Mulla on muuten ihan sairaan hauskaa ton gaalan kans :'D Toivottavast muillaki! Väännettii sitä Ninjin kans eileen aamu viitee saakka xD Vai kenties puol kuutee? No kuitenki! Nyt on uniryhtmi ihan selällää ja huomeen pitäs kyetä kouluu! No mut on tää sen arvost.. ;D | |
| | | Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 4:03 pm | |
| Joo hei joulupeli kuulostaa hauskalta! :) Viikon päästä on suurin osa tenteistä ja muista ohi ja pääsen taas olemaan hyperaktiivinen. :D Ja et ole ainoa kenellä on hauskaa gaalan kanssa, olen koko päivän vaan tuijotellut kelloa! Ja pitäisi kirjoittaa 8 sivun esseetä tässä samalla... Jotakuinkin 5 sivua onneksi jo valmiina, mutta tämän palkintogaalan ja (taas) uudelleen aloitetun Gleen ykköskauden rinnalla jää se kirjoittaminen vähän vähälle... :D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 4:12 pm | |
| Haha! Loistavaa! Onnea sille esseelle! Mun piti täs syksyl kirjottaa sellanen viis sivunen essee + kuvat, joten siitäki tuli joku kaheksan sivunen. Joten kyl se siitä! Iske lisää kuvia ni hyvä tulee.. ;D Mutta kiva kuulla että Pinch ainakin nauttii gaalasta! Tämä tuntuu olevan kaiken kaikkiaan tosi kivasti onnistunut systeemi vaikka ekaa kertaa järjestetäänkin.. Ensi vuonna sitten järjestetään sellaset bileet että oksat pois! ;D Mä olen onneksi saanut tehtyä suurimman osan kouluhommista. Oppimispäiväkirja kirjotettu, kuvaajan työnkuvaleikekirja tehty ja näyttölyhärin raporttiosuus melkein valmis! Vain itsearviointi jälkitöistä puuttuu.. Ja tietty pitäis leikata ja tehdä äänet siihen itse lyhäriin! Kukas alottaa tämän joulupelin? Mä ehdottaisin Siriusta, koska se tosiaan jöröttää siel Kalmanhanaukiol 24/7. Muut vois sit valua sinne pikkuhiljaa? Tai jotain. | |
| | | Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 4:42 pm | |
| Niin no, tää on academic writing skills -kurssille kirjotettava essee ja mun aiheena on virheiden korjaaminen kielenopetuksessa, millaset tavat korjata virheitä on hyödyllisiä oppijoille ja miten virheet vaikuttaa motivaatioon. Eli kuvat ei oo oikein vaihtoehto. :D
Munkin mielestä gaala on tähän mennessä ollut tosi onnistunut. Ja jatkuu varmaan myös onnistuneena. :D | |
| | | Theodore Nott Jr. Luihuinen/Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 49 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 5:00 pm | |
| Tää on oikeen kiva tää gaalajuttu! Saa vähä jännittää omien hahmojensa puolesta ja vähä muitten ja... Mä oikeesti aattelin et kuolen tylsyyteen tänne junaan vaan enpä kuolekaan xDD Avasin sitte sen koneenki ku meni hermot kännykän pikkunäytöltä tuijata näitä x)
Ja nyt on sitte Theodore puettu parhaimpiinsa avatarin vaihdoksen muodossa x) Pitäis isukin olla ylpee x'DD | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 5:02 pm | |
| Ah, loistavaa! Ihanaa kun porukka tykkää! Meen ihan sanattomaks! | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 7:36 pm | |
| Pakko tulla sanomaan että noi kuvaukset hahmoista tuolla gaalassa on olleet ihan loistavia! Olen hihitellyt yksikseni täällä monet kerrat jo tänään. :D Ja pakko nyt vielä kiittää tässä kohtaa kaikkia jotka on äänestäneet mun hahmoja, olen ihan hämmentynyt itsekin. Vaikka onhan mun pojat ihania, kyllä mä sen tiedän. :D
/ edit Saa nähdä jaksanko odottaa sinne yhteentoista asti, olen ihan rättiväsynyt jo. Jos huomenna ei tarvitsisi herätä aikasin ja jos en tänäänkin olisi herännyt jo 9 aikoihin, niin juhlisin hahmoineni täällä varmaan koko yön. :D | |
| | | Rodolphus Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 95 Join date : 26.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 7:48 pm | |
| No 23.00 ilmestyy noi vuoden pelaaja/käyttäjä/keskustelija-voittajat Et hahmokategoriat loppuu klo. 22.00. Ja valitettavasti teistä ei oo mitään samanlaista esittelyä olemassa, mikä noist hahmoist on Koska en oikeestaa tajunnu eilen aamuyöl kirjottaa semmost ja toiseksee koska ei oo kuvia ni se näyttäs vähän tylsält. Mut kiva et oot tykänny noist hahmoesittelyist! EDIT: itseasias käyn muuttaas et noi jäyttäjä/pelaaja/keskustelija-jutut ilmestyy aikasemmin. Koska ei oo järkee pitää siin tunnin taukoo. Varsinkaa tähän aikaan illast.. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 8:54 pm | |
| Hei, asiasta appelsiiniin, kuka tän killan pikkujoulupelin ny alottelee, ym? Voi että, olipa kyll hauska päivä ja noi kuvaustekstit noille hahmoille oli kyllä loistavia näin munki mielestä | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 8:57 pm | |
| Mä voin sen aloittaa, koska järkevintä se kai tosiaan on, että Siriuksella on se ensinmäinen vuoro pelattu Mä laitan sen heti huomenna käyntiin, että ehditään pelata se myös loppuun joulukuun aikana.
Viimeinen muokkaaja, Sirius Musta pvm Ti Joulu 06, 2011 9:13 pm, muokattu 1 kertaa |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Joulu 06, 2011 8:58 pm | |
| Sitäpä siis seuraavaksi oottelemaan Onpaha työpäivän aikana jtn mitä ootella... x'DD | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 07, 2011 11:37 am | |
| |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |