|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Toukokuu 22, 2011 9:14 pm | |
| Iaaaah!!! Mun koneeni käyttöjärjestelmä vaikuttaa siltä, kuin se aikoisi sanoa sopimuksensa irti. Muutaman päivän se on jo käynnistänyt mun koneeni yllättäen uudestaan ilman mitään järkevää syytä ja ennakkovaroitusta. Eikä edes aina niin tehdessään ole saanut käynnistettyä kokonaan vaan junnaa jossakin kohtaa tai käynnistää uudestaan ja uudestaan heti käynnistettyään uudestaan. Ja emolevy piippaa välillä kuin sekopää ja näyttöni väittää "no input signal. Going to sleep" vähän väliä tämän draaman yhteydesä, vaikka taatusti on näyttö kunnolla kiinni koneessa. Äskenki taistelin varmaan kymmenen minuuttia saadakseni tämän rakkineen normaalisti auki ja pelkäsin jo ettei aukee enää ollenkaa. Vattu soikoon, ku uudet käyttöjärjestelmät ei oo mitään halpaa lystiä JA MÄ EN PÄRJÄÄ ILMAN TIETOKONETTA. (Siis en kuole ilman, mutta ku kaikki mun rakkaimmat harrastukset on tässä! Roolipelit, kirjoittaminen ylipäätään, videoiden editointi, sivustojen pyörittäminen... Messengerillä ja FB:ssä pidän enimmäkseen yhteyttä kavereihini. Joten aika shokki on, jos käyttöjärjestelmäni tosiaan päättää delata, enkä ihan heti saa ostettua uutta. Kaverit toki olisi yhä puhelimen ja vierailun päässä jne. mutta nämä harrastukseni. </3 Yritin jopa imuroida koneeni taustan, jos se on tukehtumassa pölyyn, muttei auttanu. Pitäis kai avata se...minkä teenki ennen ku meen ostaan uuden järjestelmän. HUOH. Pitäkää peukkuja, ettei tää kosahda ihan pian ihan täysin. Jos niin käy, tulen toki ilmoittamaan ja pelaamaan vaikkapa äiskän koneelta niin usein, kuin voisin, kunnes saisin tämän omani kuntoon... Nyt äkkiä tarkistaan, että kaikki tärkein on varmuuskopioitu ulkoiselle kovalevylle, jos vaikka kovalevy kärsii tästä käyttöjärjestelmän aiheuttamasta hulluudesta. | |
| | | Lordi Voldemort Pimeyden lordi
Viestien lukumäärä : 49 Join date : 05.01.2011 Paikkakunta : Valkeala
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Toukokuu 23, 2011 3:03 pm | |
| Voi siis mä niiiiin himoitsisin tuota Rodolphusta tuolta *__* Mutta siis ei. Olen pahoillani ja itken verta tämän takia, mutta ei. xD Muuten heivaisin jonkun hahmoistani pois ja siihen en taas kykene millään ilveellä. Tai no jos olisi pakko niin ehkä kaksoset lähtisivät siinä tapauksessa, mutta.. Mmmhh.. Rodolphus. ;__; Mut oi tervetuloa armas Bellamme! | |
| | | Barty Crouch Jr. Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 30.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 24, 2011 2:09 pm | |
| Eeeeih, et sä saa luopua kaksosista! Ei nyt enää, ku ne jo linkitty Hunteriin käytännön tasolla! Kurjaa, jos pelaaja sit yhtäkkiä vaihtuiski. Mjaa...jospa mä tämän illan aikana saisin Juniorin ja setä Volemort-käärön Taikaministeriöön asti. x) PS. Hyi hitto toi näyttää niin animelta. ---> | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 24, 2011 2:18 pm | |
| : DD En mä kaksosis luopuis.. Toisaalt jos jostain ois ihan pakko luopua ni sit ne ois kaksoset. Voldemortist on tullu mulle niin älyttömän rakas täs puolen vuoden aikaan ja sit Will on aina ollu mulle rakas ja Leticia on uus tyttöseni ja lisäks varmaa ainoo naishahmoni piiiitkään aikaan. Mut kaksoset on ainoot, jotka enää edustaa täysin sitä hyvää puolta täs pelimaailmas mun kohal. xD Et älä Nibs pelkää, en luovu niist. Setä Voldemort-käärö<3 Voi aww. Jotain piti sanoa, mutten enää muista mitä. Hmm.. O.o No jos ei muuta ni ainaki et täällä kouvolassa odotellaan Potter-ensi-iltaa jo niinkin täpinöissämme että käytiin tänään Crimasin tukulla katselemassa puvustusta ja lavastusta ja sitten tuli suuren suuri päätös.. Näytämme KAIKKI Potterit ennen vikan osan ensi-iltaa. Sen alustavan viikon aikana. Ah! Itse olen tosin Imatran ja Turun suunnalla sinä kyseisenä viikonloppuna, mutta se ei tahtia haitanne.. EDIT: Paljon onnea Pinchille! nähtävästi synttärit juurikin tällä päivämäärällä! | |
| | | Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Toukokuu 29, 2011 4:14 pm | |
| Kiitos onnentoivotuksista! :) Olen taas ollut vähän poissaoleva, kun torstaina tehtiin pienimuotoinen muutto, eli tulin Turusta kesäksi tänne kotikulmille töiden perässä. Tässä on muutama päivä mennyt taas totutellessa tähän maalaiselämään. :D Ai niin, voin jo nyt varoitella että kesällä et välttämättä ole ihan jatkuvasti koneen ulottuvilla. Olen töissä saaristo-oppaana ja se pitää sisällään sen, että olen 2-4 päivää kerrallaan saaressa. Siellä on jossain netillinen kone, mutta en tiedä onko siellä langatonta verkkoa. Jos on niin sitten pääsen iltaisin pelaamaan, mutta jos ei, niin tulee aina sellaisia muutaman päivän pituisia taukoja kun olen tavoittamattomissa.
Tekisi hirveästi mieli kirjoittaa uusi hahmo. Olisi etunimi ja mahdollinen ulkonäkökin jo valmiina, mutta en vaan oikein tiedä että millaisen hahmon haluaisin. Täytyy pohtia vielä. Toiveita saa esittää. :D | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Toukokuu 30, 2011 7:37 pm | |
| Jeje, uusi tuliterä tietokone käytössä. Yhden ohjelman joudun näemmä asentaan uusiksi ja jos huono säkä käy, joudun ostaan yhden kokonaan uudestaan, muttah... Muuten homma toimii moitteitta. Ihanan stressitöntä. =D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 31, 2011 9:26 am | |
| Minulla saattaa olla uuden koneen hankkiminen myös ajankohtaista pian. Tämä konevanhus pitää välillä sellaista raksutusta, että saan välillä pelätä että mitäs nyt tapahtuu. :D Toistaiseksi toimii kuitenkin ihan hyvin.
Olen tässä nyt pari päivää (tai yötä) väkertänyt Nevillen esittelyä uusiksi, kun huomasin että se on aika puutteellinen. Nyt kun on saanut vähän tuntumaan hahmoon, niin kirjoittaminen on huomattavasti helpompaa. Eli käykääs vilkaisemassa uutta esittelyä. :) | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 19, 2011 8:01 pm | |
| Heheeei mitenkäs on ihmisten kesät lähtenyt käyntiin? Itse olin Bon Jovia todistamassa tuossa pari päivää takaperin ja festarikesän korkkaan tuossa ens kuun eka päivä. Toinen kysymys, mitä ajatuksia vastapystytetty palkintogaala on herätellyt? | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 20, 2011 6:51 am | |
| Palkintogaala on minun mielestä hauska idea! Ainakin niin kauan kun kukaan ei ala liian kilpailuhenkiseksi, mutta en usko että niin käy. Ja nyt on vähän kannustetta pelata aktiivisemmin. ;)
Mun kesä on alkanut työntäyteisesti. Tai no oikeastaan töissä sitä työtä on aika vähän, kun on ollut niin vähän opastettavia ihmisiä. Mutta on silti ollut ihan kivaa. Vähäiset vapaapäivät menee nukkuessa, kun jotenkin siellä saaressa vaan ei saa nukuttua yhtä hyvin kuin omassa sängyssä. | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 21, 2011 9:56 pm | |
| No se on hyvä että idea on hauska ja kannustaa aktiivisuuteen! Sehän se tarkoitus olikin! Minäkin toivon ettei porukka ota tätä turhan vakavasti.. Vaikka nyt sanonkin näin; äsken tossa juuri katselin mitä kivaa voisin alkaa hankkia palkinnoiksi ja erilaisia Potter-maailmaan sijoittuvia kirjoja osui silmiini niin niin.. veikkaan että käyttäjä-kategorioiden voittajat nappaavat itselleen hienot opukset sitten joulukuussa! ;D Meinasin jo ostella noita, mutta totesin että heinäkuu tarvitsee kaiken liikenevän rahani joten odottelen nyt sitten syksympään. Varmaan sitten elokuun palkasta ostelen palkintoja. Laitan sitten kuvia tänne kun saan ne kätösiini! Me tässä nyt paneudutaan täysillä tuohon Potter-ensi-iltaan töissä Torstaina olisi tarkoitus maalata pimeä piirto-kangas (n. 5x4,5 metrinen) roikkumaan ulkoseinään. Siitä tulee ihan pirun hieno! Me tehtiin jo hahmotelma maanantaina, mutta koska satoi niin ei sitten päästy maalaamaan.. Nyt torstaina toivottavasti maalaillaan. Ja lisäksi meillä toimii poimittaislinja ja tupapalkinnot jaetaan ja pelataan huispausta! Ah että! Pelkään elokuvaa, mutten millään malttaisi odottaa ensi-iltaa<3 | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Heinä 08, 2011 11:35 am | |
| Ostin juuri liput Deathly Hallowsin näytökseen. Ensi-iltaan en pääse kun olen saaressa töissä silloin. :( Mutta nyt on liput sitten 16. päivälle, pystyn varmaan odottamaan sinne asti. Vaikka tiedän että itken sen loppuillan ja seuraavan päivän ihan varmasti. | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Heinä 08, 2011 11:39 am | |
| Mä en tiedä koska ite pääsen hallowsit katsastamaan Saattaa olla et karkaan töistä jo ensi-illas mikäli siel on paikkoi viel vapaana mutta epäilen. Ja sit ku töis on periaattees sellanen sääntö ettei me työntekijät saada ekalla viikolla käydä leffoi kattoos.. Muttaah ehkä.. voin luistaa. xD Katsotaan. Mutta! Nyt pakko linkittää tähän väliin facebookiin se meidän lakanamme, josta puhuin tuossa edellisessä viestissä. Eka käärme oli vaa suora pötkö.. Sit se teki mutkan.. ja sit sille tuli kaksi päätä. Jee! Studio123:n pimeä piirto-lakanaEiks oo makee! | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Heinä 08, 2011 2:52 pm | |
| Aika hieno lakana! Ja olen muuten hirveän kateellinen siitä että olet leffateatterissa töissä. Leffateatteri on toinen "unelma"työpaikoistani, toinen on lentokenttä. :D Tykkään molempien tunnelmasta niin paljon. Aloin jännittämään nyt tuota elokuvaa ihan hirveästi. Pian alan varmaan jo keräilemään nenäliinoja varastoon ettei lopu kesken. Toivottavasti mun seuralaiset, eli poikaystävä ja sisko, kestää sen että vollotan koko automatkan kotiin. :D
Sain vihdoin aikaiseksi alkaa kirjoittamaan puhtaaksi kaikkia merkintöjä mitä olen tehnyt uutta hahmoa varten. Joskus tässä lähiaikoina tulen varmaan esittelemään hänet tänne. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Heinä 10, 2011 11:20 pm | |
| En ole pitkään aikaan tuntenut tällaista huvittuneisuutta. Tiedättehän, se kun nauru kutittelee mahanpohjassa silleen kivasti ja sitten hihityttää? Tilanne: YouTuben tekijänoikeusjuttujen takia, mulla on YouTubessa päätililläni ladattuna screenshot-kuvia joiden kuvauksessa linkitän mm. omalle videosivustolleni ko. videoon. Jos olen ladannut videon myös suoraan YouTubeen toiselle tililleni, läppäsen linkin myös sille. Kuvan päälle läppäsen annotation-ilmoituksen asiasta, jotta nekin jotka ei automaattisesti jaksa/tajua katsoa kuvauslootaan, tietäisivät mistä on kyse. Mutta syntinihän ilmeisesti on, että käytän Jamie Belliä Barty Crouch Juniorina fanivideoissani. Kommentteja: "Dude...Jamie Bell doesn't play barty crouch jr. and these my dear are pics of Jamie Bell."rascalflattsawesome 23 hours ago @rascalflattsawesome Well, my dear - if you read and clicked the annotation on the picture you'd see it takes you to the actual video. And if you gave it a second of thought to it, you'd realize an actor doesn't have to have played the character, to be him in a fan vision which fan videos happen to come from.VampireOutlaw 13 hours ago "@VampireOutlaw i commented on the other video. and im sorry, but my fan videos have the actual person in it. so if i loved jamie bell, i'd make a jamie bell video with pics of him and him playing the characters he's played in movies. and if i loved, oh, barty crouch jr, i'd put the actor that plays him. me and my friend did giv a 'second of thought to it' and we realize it doesn't make any sense. and is an insult to jamie bell. because he is an amazing actor, while this one is... ehh...."rascalflattsawesome 2 hours ago @rascalflattsawesome Great comment! Thank you! :DD And I'm being only half sarcastic now! xDVampireOutlaw 1 second ago ^En sitten jaksanut vastata tuon asiallisemmin saati rakentavammin. Saa nähä teinkö pahanki virheen siinä. Jaaha, joku toinen (ilmeisesti yllämainittu ystävä) on aiemmin käynyt ilmaisemassa itseään itse BCJ-tililläni: ".....you do realize this is Jamie Bell from Jumper... not Harry Potter? ...I'm confused."doberman41473 1 week ago @doberman41473 Yes, but Jamie Bell's what BCJ looks like in _my_ mind, in _my_ vision. And there'd be no way to use David Tennant from the GoF movie anyway seeing to how he looks like 30+ years old while I make videos of a teenage BCJ - and more importantrly b/c the movie fucked up the character. So, I might remind you that these videos are of the BOOK character. Tennant played a distorted movie version of him. I know the looks don't match the books description but neither does Tennant's.BCJFanVids 1 sec ago Hämmästyttävän kapeamielisiä persoonia. ...Tästä tulikin mieleen, muistelenkohan harhaisesti, vai oliko joskus jossain uutista, että Jamie Bell saattaisi olla jossain pienessä sivuroolissa jossakin (silloin) tuloillaan olleessa Potter-leffassa? Olisko ollu Puoliverisessä Prinssissä tai jotain? | |
| | | Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Heinä 21, 2011 8:17 pm | |
| Aika huvittava tilanne tuo, Nibs. Miten vaikee ihmisten on käsittää, ettei jokaisen näkemys esim. Harry Potter- hahmoista vastaa J.K. Rowlingin näkemystä? Harva leffojen hahmoista näyttää siltä miltä kirjoja lukiessa ite kuvittelin niiden näyttävän. Noh, kaikki ei tajua. Ja, btw, hieman aiheesta poiketen; Musta toi sun panostautuminen ( onko toi ees oikee sana? ) Barty Crouch Junioriin on suorastaan ihailtavaa! Kumpa itelläki riittäis aikaa ja puhtia keskittyy johonki hahmoon noin! Ei tosta voi olla ku kateellinen Asiasta appelsiiniin, itehän kävin Tampereella maailmanensi-illassa, 3D:nä. Mä oon yhä pettyny tuohon lopetukseen, minkä tietysti tajusin jo seiskan luettuani, mutta silti! Ja Dracon parta tuntu järkyttävän muitaki ku mua! XD + nautin täysin siemauksin jokasesta Severuksen sisältävästä kohtauksesta ( paitsi sen kuolemakohtaus oli vähemmän nautinnollinen, mutta silti! Miten kukaan 65v. voi näyttää nuin HYVÄLTÄ! O_O | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Heinä 21, 2011 8:57 pm | |
| - Lainaus :
- Ja Dracon parta tuntu järkyttävän muitaki ku mua! XD
Se parta!!! Siis koko sali repes. Oikeesti. Itse en ois halunnu kattoo koko epilogia kun vihasin sitä jo kirjassa, mutta noh.. ainaki se oli hauska jos ei muuta. Mutta elokuva oli noin muuten ihan loistava! Itse pääsin katsomaan sen vasta viime tiistaina ja noh.. Paruin koko elokuvan ajan aina Seven kuolemasta loppumetreille saakka. Siis ah<3 Mikä onkaan parempaa kuin elokuvissa parkuminen. En siis ole mikään ylin Seve-fani, mutta aina kun elokuvis joku oleellinen hahmo kuolee jotenki vähänkään koskettavasti ni parun silmät päästäni. Viimeksi kun paruin näin valtavavasti elokuvissa niin olin kattomassa Avataria. Mutta sitten joku Bellatrixin kuoleminen oli melkein.. KOOMINEN. Molly veti kyl kunnial sinänsä ja ah sitä naista.. Mutta mitä?! Bella ois saanu lähtä coolimmin eikä noin naurettavalla tavalla! Oikeesti.. Järkytyin. Ja! Ja! Se ku se diadeemi tuhottiin ja Nagini kiertyi sillee puolustusasemiin niin voi luoja että oli upee! Ja se ku Volde tuns kaiken ni aaahhh<3 Voi Volde, mikset voinut voittaa. Volde on rakkaus<3 Tyhmä Potter meni ja nirhi mun Volden. :< Ihan tiedoks kaikille, mun Volde lähtee sit täs pelis pahemmal rytinäl veke ku elokuvas/kirjas xD Eikä vaa.. Kuole. Tollee.. Typerästi. Joo oon ihmefriikki ja yritän paraikaa tavata noit kirjoi taas. Tänään tossa kohta aloitan Feeniksin Kiltaa.. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Heinä 22, 2011 12:23 am | |
| Severuksen näyttelijä on 65-vuotias? Ei ikinä uskoisi. - Remus J. Lupin kirjoitti:
- Ja, btw, hieman aiheesta poiketen; Musta toi sun panostautuminen ( onko toi ees oikee sana? ) Barty Crouch Junioriin on suorastaan ihailtavaa! Kumpa itelläki riittäis aikaa ja puhtia keskittyy johonki hahmoon noin!
Ei tosta voi olla ku kateellinen Kiitos, kiitos. Kokemukseni mukaan aika ja puhti löytyy kyllä helposti, jos löytyy tarpeeksi intohimoa ja kiinnostusta ko. asiaan/hahmoon. Koska silloin sitä haluaa käyttää vapaa-aikaansa siihen ja oikein ajatuksella, huolella ja yksityiskohtaisesti keskittyä. Ja sitten viimesestä HP-leffasta. Olihan se viihdyttävä, mutta hieman jäi latteaksi. En tiedä oliko liika action-painotteisuus vai mikä, mutta se tuntui kiirehtivän eteenpäin ja kunnolla tunneladatut kohtaukset oli harvassa. Tuntui myös, että se keskittyi enemmän visuaalisuuteen kuin mihinkään oikeasti olennaiseen. Jossain vaiheessa leffaa tajusin, ettei ne tosiaankaan aio näyttää vauva-Harryn kohtalokasta iltaa kokonaisuudessaan kuten kirjassa, mutta onneksi ne heitti sentään vähän lisää siitä illasta. Lily lepertelemässä vauva-Harrylle oli söpöä. ^^ Harry katselemassa Kalkaroksen muistoja oli yleisestikin ottaen ehkä paras kohta koko elokuvassa. Yllämainitun lisäksi rakastan sitä, kun Harry marssii joukkoineen Suureen Saliin Kalkarosta vastustamaan, Harryn keskustelu Helena Korpinkynnen kanssa, Neville tappamassa Naginin, ja Molly tappamassa Bellatrixin. Pitivät jopa sen repliikin, heh. Mutta se, ettei se tappanut sitä kedavralla, oli yhtä mahtavaa. Ai niin ja trio & co. Tarvehuoneessa ja pelastamassa Dracon oli myös hieno kohtaus. Ja kaikki ne joissa Voldemort puhui Tylypahkan sisälle. Mä en vieläkään tajua mikä idea siinä Voldemortin ja Harryn ilmalennossa oli, mutta muulta osin Voldemortin kuolema oli aika siisti. Parempi joka tapauksessa kuin se hölmö toistensa ympärillä susien lailla kiertely. Olis kyllä ollut ihan kiva, jos siinä olisi ollut edes osa sitä keskustelua niiden välillä. Minä en itkenyt missään kohtaa, silmät kyllä vettyivät muutamassa kohtaa, mutta missään vaiheessa ei edes kyyneltä vierähtänyt. Ja se on jo aika paha, sillä olen oikeen malliesimerkki Ravun tähtimerkistä ja herkistyn turhauttavankin helposti kyyneliin tunteikkaissa kohtauksissa elokuvissa ja tv-sarjoissa. Poyyer-leffat kai vaan on liian keskiverto tai sen alapuolella tasoista viihdettä ja liian pintaraapaisu kirjoihinnähden, ettei ne vaan jaksa liikuttaa. Toisin kuin Taru Sormusten Herrasta: Kuninkaan paluu-leffa jonka lopussa muutun vesiputoukseksi vieläki pahemmin kuin kirjan lopussa, melkein joka kerta. Frodo & Sam on vaan liian syvällä sydämessäni ja Elijah & Sean liian täydellisiä rooleissaan... o.O No anyway... Viimeinen Potter-leffa oli hieman petymys, mutta silti ehdottomasti koko leffasarjan parhaimmistoa. Ehdoton susoikkini on kuitenkin DH Os 1. | |
| | | Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Heinä 22, 2011 1:20 pm | |
| Ihanaa, että jotakuta muutakin ärsyttää se lällylopetus mahtavalle kirja- ja leffasarjalle. Ehdin jo toivoo, että olisivat jättäneet sen "19 vuotta myöhemmin"- jaarittelun pois leffasta. Ois loppunu paremmin.
Noh, ite oon ikuinen Severus-fani, mutta tossa leffassa eniten jäi harmittamaan Remuksen kohtalo! D: Ja - kiitos valitsemani alan, jonka myötä oon alkanu kiinnittää huomiota ihan naurettaviin juttuihin leffassa - suuresti haittas se, että ku Remus ja Tonks siinä yhessä kohtauksessa tavoitteli toistensa käsiä, niin sitten kun Harry näki ne Suuressa Salissa, pariskunnan kädet olivat yhä erillään! Ois ollu sinänsä hienoa, jos ne ois ehtiny ottaa toisiaan kädestä ennen kuolemaansa ja ikään kuin 'pitäneet toisiaan kädestä kiinni loppuun saakka'. Mutta kuten sanottua, en tiedä miksi nykyään kiinnitän huomiotani tuollasiin seikkoihin, se on lähinnä ärsyttävää :'DD
Dracon parta aiheutti aikamoisen repeämisen kyllä leffasalissa sillonki ku ite olin leffaa kattomassa. Samoin kuin Harryn polvistuminen ja sanat; "Albus Severus..." Itse Radcliffekin näytti kärsivän sen nimen ääneen lausuessaan. Ei sillä, mukava kunnianosoitus, mutta se, että jokaisella kakaralla oli jonkun edesmenneen nimi, se meni jo vähän yli...
Ja toinen mikä aiheutti - näin slash-ficcejäkin lukeneelle aikamoisen repeämisen ( siinä missä salissa aika monille muillekin ) - oli tuo Harryn ja Voldemortin taistelukohtauksen; "Aloitimme sen yhdessä - lopetetaan se myös yhdessä." ( ei nyt ihan noilla sanoilla, mutta kuitenkin, pointti tuli varmaan selväksi? XD )
--------------
AAA! Musta tuntuu nyt muutenki että kaikenlainen kiinnostus on ihan hukassa. Toisaalta mulla on jo pidemmän aikaa ollut mielessäni yks heppu, johon vois riittää mielenkiintokin, se vaan, että pelkään pilaavani tyypin mikäli teen siitä hahmon itelleni, mutta pitää kattoo jos sais rohkeutta ja aikaa siihen. Pitäisi kaiketi kans lopetella muutamissa ropeissa, oon mukana aivan liian monissa...Mutta täältä en raski lähteä! Pitää vain saada inspis takas ja tässä sitä parhaillani koitan keräilläki...
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Heinä 29, 2011 11:11 pm | |
| Nykyään satelee sitten jänniä kommentteja mun fanivideoihini! "i can only conclude this person was high while making this music vid wtf"89andyman Interesting. What makes you think that? "uhhh because its random as fuck lol"89andyman Ko. video: The Lion King - Undone(Jos tuo linkki lakkaa toimimasta, toinen lataus löytyy täältä Disney-fanivideoilleni omistamaltani tililtä: The Lion King - Undone) Itse en näe tuossa mitään erityisen randomia, suurimmaksi osaksi en lainkaan. Tämä heppu taitaa vaan olla yksi niistä jotka tarvii äärikirjaimellisen lyriikka/videokuva-yhdistelmän ymmärtääkseen videon, ja kaikenlaiset vähänkin vertauskuvalliset jutut menee täysin ohi. Vois olla muuten mielenkiintoista millainen video tulisi jos tosiaan tekisin sellaisen jossain huumausainepöllyissä. Mutta kun en harrasta edes tupakointia, alkoholista ja pahemmista aineista puhumattakaan, sellaista ei tulla koskaan näkemään. ;P | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Heinä 30, 2011 11:22 am | |
| Ei tuossa mun mielestä mitään randomia ollut. Nuo sinun videot on kyllä muutenkin hienoja Nibs ( varsinkin se juniori video missä on se skilletin biisi :p ) . Aina kun eksyn niitä katsomaan niin tulee itselle kova hinku alkaa tekemään myös, mutta ei mulla riitä kärsivällisyys. Alotan ihan innoissani, turhaudun kun mikään ei toimi niin kuin haluan ja jätän kesken. Nytkin taitaa tuolla roikkua muutama alku mitkä vois väsätä loppuun, mutta ei vaan saa aikaseksi. Joskus nuorempana noita tuli tehtyä enempi, mutta kiitos Youtube joka poisti tilini niin niitä ei enää ole Mistä tulikin mieleeni, että tuo etusivullakin roikkunut traileri ei siis enää toimi ja eipä mulla tietenkään ole sitä alkuperästä enää koneella. Hyvällä tuurilla Rockterilla saattaa se olla jossakin tallella, mutta muuten voi sanoa että heiheitrailerinpätkä. |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Heinä 30, 2011 11:19 pm | |
| Kiitos. Mäkin pidän kovasti siitä Skilletin biisiin tekemästäni Juniori-videosta, itseasiassa se on suosikkini niistä tähän mennessä tekemistäni. ^^ Mullakin meni hermot, kun vuonna kuokka ja miekka tein ekaa musiikkivideotani, mutta sitkeästi väänsin sen loppuun. Mulla ei edes ollut silloin ko. leffaa kokonaisena vaan käytin muilta faneilta saamiani clippejä. (Tiesin niiden olevan suoraan leffasta eikä jonkun toisen fanin työtä, koska olin nähnyt ko. leffan tuhat kertaa.) Mutta toisin kuin sä, mä rakastuin videoiden editointiin. Oli yksi kesä jolloin heitin kasaan 30 videota kahdessa kuukaudessa. (Asiaan vaikutti toki myös silloinen inspiraationi Peter Panin tarinaan. Ne kaikki 30 olivat siis Peter Pan-videoita.) Sen jälkeen en ole koskaan käynyt läpi moista kautta. Se oli loppupeleissä aika uuvuttavaa. Nyt en oo tehny uutta videoo kuukausiin. Siis lukuunottamatta tuota Hunter-ficcini traileria (Hunterin esittelystä lötyy se) ja muita mainostavia/opetusluontoisia videopätkiä mitkä eivät ole yhtä aikaa vieviä kuin varsinaiset fanimusiikkivideot. Mulla on kyllä kolme biisiä kukin eri fandomeihin, odottamassa inspiraatiota. Toivon vaan, ettei joku keksi käyttää niitä ko. fandomeihin ennen ku saan ne aikaseks. x) Pyrin nimittäin aina ensisijaisesti käyttämään biisejä joita kukaan muu ei ole ko. fandomissa käyttänyt tai ainakaan julkaissut videotaan. Pitäiskö yrittää nyt aloittaa jotakin niistä...Kello on kyl puol kolme aamulla ja pitäis yrittää pakottaa ittensä nukkumaan, mutku menin nukahtamaan illalla ja silleen...Saakelin unirytmi ku ei millään korjaannu! >___< | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Elo 15, 2011 7:12 am | |
| Nyt loppui työt, tulin eilen illalla viimeisen kerran pois sieltä saaresta. Vähän on haikea olo, mutta on se toisaalta helpotuskin. Viikon päästä pitäisi aloittaa kaikki tuutorointisähellykset jo. Mutta nyt ehdin aktivoitua täälläkin, harmittaa kun olen joutunut olemaan niin epäaktiivinen. Töissä ei ole ollut aikaa vastailla ja kun olen ollut kotona niin olen ollut niin väsynyt ettei pää ole toiminut yhtään. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Elo 19, 2011 12:54 pm | |
| Alennusmyynnti on kyllä pahempia rahareikiä kuin yksikiään tavallinen kausi. Onneks mä en sentään ole niitä jotka ostaa kaikkea turhaa vain siksi, että se on halpaa. 99% ostoksista oli pelkkää hyödyllistä ja tarpeellista. Turhin oli tuo Scream 4 DVD, mutku olihan se pakko ostaa ku sai 13 eurolla kaksi päivää ilmestymisen jälkeen ja kuuluu suosikkisarjaani. ;D Sitä paitsi siinä sai kivan SCRE4M-lippiksen kaupan päälle. ^^ Ois saanu se Leijonakuninkaan Diamond Edition DVD ilmestyä kans tähän alekauteen. Tosin ei se välttämättä ois silti tullu aletuotteisiin...Disneyn klassikoista revitään aina kauheet hinnat, varsinki uusista. Yritän pitäytyä ryntäämästä kauppaan heti ilmestymispäivänä...ku toiveissa on, että suomeenki ilmestyis se upea DVD/Blue-Ray/mikä-se-nyt-oli -yhdistelmäboksi. Haluun kaiken mahdollisen lisämateriaalin mukana! ;p Ja toivottavasti se palaa edes yhdeksi päiväksi leffateatteriin myös 2D:nä. Mä en pysty katsomaan 3D-leffoja kun on vaan yks silmä. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 4:40 pm | |
| Täälläpä on hiljaista! Onko koulujen alku vienyt kaiken energian? Mulla alkaa kurssit vasta ensi maanantaina, nyt olen viime keskiviikosta asti hoitanut tuutorin vastuullisia töitä ja viipottanut pitkin kaupunkia sen takia. :D Mutta pian rauhoittuu ainakin vähän... Ja haluaisin päästä pelaamaan taas! Kaikki voisi käydä kurkkimassa tuota Chaoksen hahmoesittelyä ja keksiä jotain peliä mihin voisin sen tunkea. Haluaisin päästä kokeilemaan sen kanssa pelaamista. | |
| | | Rodolphus Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 95 Join date : 26.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 5:55 pm | |
| Täällä tosiaan ON hiljaista! Missä lie kaikki hiippailevat.. Itelläni tosiaan alkoi ihan uuden uutukainen koulu tuossa kaksi viikkoa sitten ja nyt olen pihalla kuin lumiukko! Pikkuhiljaa alkaa jutut hahmottua mutta kun pitäisi n. 80 ihmisen nimet muistaa niin voi elämä. xD Täs menee hetki! Mutta, mutta.. Joo! Chaoksella ja Lettyllä voisi vääntää jonkinlaisen pelintynkää, kummatkin kun kuuluvat sekä kiltaan että ministeriöön. Itseasiassa nyt kun täällä on kiltalaisia useampiakin niin voitaisiin joku kiva kiltalaisten peli pistää pystyyn! Joku megapeli missä ois vaikka neljäkin hahmoa. Tuol ois ainaki.. No Chaos ja Letty mut sit kans esim. Leon ja Sirius ja vaikka Remuskin Ois hauskaa! Tosin kaikki muut on äijii ni Letty sais pitää naisten puolia yksinään. Mut ois musta ainaki tosi hauskaa! | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |