Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Höpötysloota - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Huhti 25, 2011 11:40 am

^ Toivottavasti kuvittelet, koska Hermione on kyllä vähän hukassa jos ei Harry-herraa tänne pölöhä mistään. Kuuluuhan tääkin tosin pääkolmikkoon, mutta kun se Harry on kirjoissa kuiteskin aika tavalla keskiössä - niin yllättävää kuin se onkin :D
Mutta ajauduin kyllä ihan hoppuilemaan tämän hakemukseni kanssa, kun tuntui niin kovasti siltä, että joku oikeasti vie tämän mun nenäni edestä kun pyydetään näin selkeesti! :<

Kun muuten tulin tänne ensi kertaa, tuli hiukan naurahdettua sille, että Wealeyn herroilla tosiaan on yhteinen esittelykin. Olenhan nähnyt kyllä ennenkin identtiset kaksoset saman pelaajan hoivissa ja havainnut, että näiden (erilliset) hakemukset postattiin ihan peräjälkeen... nämä olivat tosin ihan originaalihahmoja.
Ja mikäs siinä sitten oli hauskaa? Tiedän kyllä, että ainakin Fred ja George vaikuttavat olevan aika samanlaisia luonteiltaan jne., joten pelatessa olisi varmasti vielä erikoisempaa, jos kaksi ihan eri pelaajaa omine, eriävine mielikuvineen pelaisivat näitä ja syntyisi tiettyjä ristiriitatilanteita, mutta koska olen itse identtinen kaksonen, en voisi kuvitellakaan, että jos olisin ropehahmo ( :"D ), niin mua ja siskoa ei kyllä tasan laitettaisi samaan topsuun. Tietty tämä on järkevä ja ihan hyvä ratkaisu, mutta em. olikin vain ensimmäinen mielikuva. Niih. Kunhan minusta ei tule kenenkään hahmoa, niin kaikki on hvyin.
Höpöttelen itsekseni.

Muttaah toivottavasti tänne joukkoon tosiaan mahtuu tämmöisiä opastettavia melkein-untuvikkkojakin :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Huhti 25, 2011 2:18 pm

Mäkin haluun tänne Remukselle pelaajan. Ei tänne kuitenkaan koskaan muitakaan ihmissusihahmoja saada (*pessimismipeikko iski*) ja mä tosiaankin kaipaisin ihmissusien välistä peliä: susimuodossa ja ihmismuodossa. Vaikka Remus onkin aikuinen ja vieläpä opettaja ja Hunter vasta 13v sen saapuessa, uskoisin, että niiden välille voisi hyvinkin saada pari mukavaa peliä. Koska Remus on niin sympaattinen persoona, Hunterilla ja sillä huomattavasti eri suhde suteen sisällään ja osittain Hunterin persoona varmana muistuttaisi sitä lapsuudenystävistään. Lisäksi voi olla, että Remuksen susimuoto on erilainen, kuin Hunterin - ja toisin kuin Remus, Hunter ei sairastu täydenkuun aikaan eikä ole edes sudenmyrkyn alaisena kovin rauhallinen susimuodossaan, eli heidän suteutensakin ilmenee huomattavasti eri tavoin. ^^ Äh, onneksi Remus ei ole ihan mahdottoman epäsuosittu hahmo joten on ehkä toivoa saasa se tänne joskus.

Mä muistan joskus harkinneeni Harryn visiointia siihen 12 vuotta Deathly Hallowsin jälkeen sijoittuneessen roolipeliini, mutta en muistaakseni sitten jaksanut. Harry ei niin paljon ole koskaan inspiroinut, edes sen jälkeen, kun lakkasin vihaamasta sitä. (Tai no, viha on ehkä turhan vahva sana, mutta kyllä se Ihmepoika vuosikausia ärsytti niin maan perusteellisesti, että aijai. Se loppui vasta DH-kirjan myötä ja aloin pitämään Harryn hahmosta jonkin verran.)

DrRockter, jos luot Klausin peliin, mä pyrin oleen aina ensimmäisenä potkimassa sua päähän, jos keittelet senkin jälkeen lisää hahmoja. ;D Tahtoo Hunterille tupatoverin josta voisi jopa muodostua jonkinlainen tuttavuus/kaveruus. <3

Adelaide, heh, hoppuilu ei kyllä yhtään näkynyt hakemuksestasi. Senkaltaisia saisi tulla useammin HP-roolipeleihin. Very Happy Ja jos saa kysyä, oletteko kaksossiskosi kanssa luonteiltanne kuinka erilaisia ja oletteko ihan oikeasti täysin identtisiä vai löytyykö teistä jokin/joitakin minimaalisia eroja jotka vanhempanne ovat vuosien mittaan oppineet huomaamaan? Mä en kyllä menis vannomaan, että on edes mahdollista olla kaksi täysin samannäköistä ihmistä ilman, että toinen on toisen klooni. Itseasiassa klooneissakin pitäisi olla jokin pikkiriikkinen ero, jotta kloonin tunnistaa aidosta edes mikroskoopilla tiiraillen. Very Happy Mutta en ole näihin asioihin perehtynyt joten voin olla väärässäkin. Very Happy

Lämpimästi tervetuloa Seiskaan! sunny afro Höpötysloota - Sivu 4 Happy0169
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Huhti 25, 2011 3:36 pm

Tervetuloa minunkin puolestani Adelaide! :) Kivaa saada Hermione mukaan peliin.

Yritän aktivoitua täälläkin tässä parin viikon sisällä. Tenttejä on vielä ainakin neljä plus sitten on työhaastattelu, autokoulun kakkosvaihe ja tuutorikoulutusta siinä lisäksi. 9.5 jälkeen ei sitten pitäisi enää olla mitään koulujuttuja tai muita joten voin keskittyä taas pelaamiseenkin. Tälläkin hetkellä pitäisi lukea, mutta laiskottaa hirveästi eikä oikein millään kiinnostaisi tuo "contextual variability of word meaning"...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Huhti 25, 2011 4:03 pm

Muistan, kun ollessani kuuden ja kuunnellessani ensimmäisiä kirjoja, kiinnyin jotenkin kumman voimakkaasti Harryyn. Se tosin oli vielä aikaa, jolloin mulla meni peräti *köh* Neville Longmottom ja Draco Malfoy sekaisin. Ja nehän on niiin samanlaisia että.
Mutta sen jälkeen tosiaan seurasi se voimakas ärtymys, koska aina vain se Harry selvisi kaikesta ja oli niin ihailtava ja sisukas, ettei siinä auttanut edes tieto siitä, miten tyhmästi se käyttäytys :D Ja no niin sitten sekin laantui. Pääkolmikosta myös Ron on kyllä hupaisa, mutta ilmeisesti liian raivostuttava sekin...
Mutta Remusremusremus olisi jännittävä lisä.

DrRpckter, ehkä en ihan heti ala mukiloimaan ketään, mutta muistuttaminen luultavasti luonnistuu keneltä vain.

Nibs, ilahduttavaa kuulla, ettei kiire paistanut siitä kovin selkeästi läpi :D Luultavasti vielä laajenee tuo esittely tässä pelien aikana, kunhan niitä on, ja mielikuviin saattaa myös tulla lisäsävyjä, josko taas saisin kirjat loppuun asti luettua.

Niin noh, onhan meissä kai jokunen sama piirre siskon kanssa, kyllä, mutta kumpikaan ei allekirjoita väittämää, jonka mukaan oltaisiin ihan saman näköisiä x) Vaikka onhan se myönnettävä, että jostain vanhoista valokuvista ei kyllä kukaan muu kuin vanhemmat tiedä, kumpi on kyseessä... Ja onpa sitäkin nähty, että joku uppo-outo tyyppi tulee moikaamaan, että muistatko minut.
En muista, kumma kyllä, kun se on siskon tuttu kyseessä :D "Kuis sää olet Bertta tuoliin joutunut?" "Adele, herran pieksut koska sää olet kävelemään alkanut! :ooo" (niin siis käytän pyörätuolia jos joku ei vielä hoksannut :))

Höpäjän taas. Mutsiis kiitos vielä DrRocterille, Nibsille ja pinchille tervetulotoivotuksista <3
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Huhti 25, 2011 5:53 pm

Lainaus :
^ Toivottavasti kuvittelet, koska Hermione on kyllä vähän hukassa jos ei Harry-herraa tänne pölöhä mistään.

No todella siis toivon minäkin vain kuvittelevani ja todella toivon olevani väärässä! Koska mielelläni näkisin vielä Harryn ja Roninkin täällä etkä Ade voi uskoa kuinka onnessani olin kun löysin Hermionen hahmopyynnön täältä! Ja vielä noin ihanteellisen panostetun! Jo se todisti nuo ajatukseni vääräksi.. Ja ehkä nyt tosiaan tämän viimeisen elokuvan myötä viimeistään voisin kuvitella että Ron ja Harrykin pelaajia saa. (:
Näin tosin unta että pelasin Ronilla, mutta ei. En suostu! Mielenkiintoistahan se varmasti olisi, mutta kun ei. Sitäpaitsi olisi outoa pelata sekä Weasleyn kaksosilla että Ronilla.. Ketä kaksoset sitten kiusaisivat.. :<
Ja tuosta kaksosten esittelystä niin sitä pitäisi kyllä parannella enemmän kuin paljon! Tässä olen jo raapustellut joitakin juttuja ylös.. Kun on kaksoset kehittyneet nyt jo muutaman pelin aikana sen verran erilaisiksi kuitenkin. George tuntuu olevan enemmän se 'fiksumpi' tyyppi näistä jos niin voi sanoa.. ja Fred tavallaan se vähän sähläävämpi.. Ja muutenkin peleissä on ilmentynyt erilaisia asioita kaksosista..

Lainaus :
DrRockter, jos luot Klausin peliin, mä pyrin oleen aina ensimmäisenä potkimassa sua päähän, jos keittelet senkin jälkeen lisää hahmoja. ;D Tahtoo Hunterille tupatoverin josta voisi jopa muodostua jonkinlainen tuttavuus/kaveruus. <3

.. Kiitti Nibs. x__x Voi elämä, mun on kai kohta yksinkertaisesti pakko ottaa tuo Klausini hahmoksi. Kun näyttää nyt jo siltä että Klausilla on jotain yhteyksiä myös Holly Maryyn.. Ainakin se selvisi tuossa yhdessä pelissä kun Leticia ja Mary puhuivat vähän Tylypahkasta. Niin.. Olisi herralla jo muutama mahdollinen tuttukin Tylypahkassa joten ää.. No mietin vielä! Jos nyt odottelen ainakin sen verran että saisin ne uudet kotisivut väännettyä niin katselen sitten josko löytyisi Klausille jostain jokin kolo..
Mutta jos otan Klausin niin muistan, Nibs, että sinä lupauduit potkimaan minua vastedes! Vaikka saisin minkä.. ihmissusi-ideankin niin sinä sitten pidät minut poissa uusien hahmojen luomisesta! ;D Muista se!

Nyt kun saimme päiväkirja-osion tänne niin käykääpäs ihmiset, kun ehditte, niin ideoimassa myös kotisivuja! Löytyy tuolta adminin päivityksistä asiaan kuuluva topic. (: Uskon että kaikilla on jonkinlaisia toiveita ja näkemyksiä siitä, mitä haluaisi kotisivuilta löytyvän.
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Huhti 25, 2011 6:57 pm

Leticia Mayer kirjoitti:
...niin muistan, Nibs, että sinä lupauduit potkimaan minua vastedes! Vaikka saisin minkä.. ihmissusi-ideankin niin sinä sitten pidät minut poissa uusien hahmojen luomisesta! ;D Muista se!

Very Happy Muistan, mutta en voi vannoa, että pitäisin siitä kiinni - riippuen miten kutkuttava ihmissusi-ideasi olisi. ;D Mutta niin pitkälle, kuin voin, teen parhaani, ettet ylikuormita itseäsi. x)

Uuuu, päiväkirja-osio on siis tullut kehiin! Ja menenpä työntämään kuononi sinne kotisivu-topsuunkin, kyl. Razz
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Huhti 25, 2011 8:19 pm

Telkkarista tulee Liekehtiva pikari ja katsoin sitä johonkin puoleen väliin (kunnes kyllästyin kun jouduin katsomaan yksin kun koko muu perhe meni jo nukkumaan). Olin jo ehtinyt unohtaa että Rupert Grint on niin hot. :D Ja nyt tuli sellainen olo että haluaisin pelata Ronilla täällä, mutta en ehkä viitsi kuitenkaan. Neville ja Ron on kuitenkin niin läheisiä että haluaisin joskus pelata niidenkin välillä jotain.

Into kirjoittaa Nevillen päiväkirjaa on vähän liian suuri verrattuna siihen että pitäisi lukea tentteihin. Saa nähdä miten käy. :D
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Huhti 25, 2011 8:34 pm

Mä alotan Hunterin päiväkirjan heti kun saadaan toi sen ja Weasleyn kaksosten pilailupeli päätökseen. xD Tai viimeistään sitten, kun on saatu se mahdollinen kuvienmetsästyspelikin virallisesti valmiiksi... Heh heh... Dracon suhteen monikin asia saa odottaa, koska näkemykseni siitä pojasta on vasta puolivalmis... Junior-mussukkani voisi periaatteessa aloittaa päiväkirjansa milloin vain, koska sitä herraa olen pohtinut sellaiset kuusi vuotta. Razz
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyTi Huhti 26, 2011 2:53 pm

Voi hyvä elämä tuota Liekehtivä Pikari-elokuvaa. :/ Olin täysin unohtanut kuinka.. totaalisen kämmäyksen elokuvantekijät olivat sen kohdalla tehneet. Luen tässä tosiaan nyt uudestaan noita kirjoja ja olen juuri saamassa tätä kyseistä kirjaa päätökseensä ja ää.. Itkin äidilleni koko elokuvan ajan kuinka mikään ei mennyt niinkuin kirjoissa. Very Happy Se kyllästy jo yhes vaihees ja käski mun olla hiljaa. xD Se on siis itsekin lukenut kirjat useampaan otteeseen ja ollaan aina kumpikin fanitettu Pottereita, mutta.. Nääh. Onneks kirjat on niin loistavii ni voin hyvillä mielin nyt unohtaa taas tän elokuvakokemuksen. Very Happy

Minä voisin Leticialla alkaa ehkä pitämään jonkinlaista päiväkirjaa. Sinänsä olisi mielenkiintoista Voldemortillakin vääntää päiväkirjaa, mutta jotenkin.. En usko että ainakaan vielä ihan pystyn moiseen suoritukseen. Liian vähän pelejä vielä toistaiseksi. Will taas ei muuta tekisi kuin angstaisi ja kiroaisi jästejä, joten se voisi olla turhan ykstoikkosta.. Ja no kaksoset ei jaksais kuitenkaa pitää päiväkirjaa ni Leticia ois melkeinpä ainoa millä voisin.. Ja se ajatus kyllä kiehtoisikin..
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyTi Huhti 26, 2011 4:25 pm

Yritän aina pitää kirjat ja elokuvat ihan erillään, koska ne on niin erilaiset. Tulee vaan paha mieli jos yrittää vertailla, kun kirja on joka tapauksessa aina parempi. :D Tajusin eilen sitä leffaa katsoessani että en ole koskaan edes nähnyt Liekehtivää pikaria kokonaan...
Pakko muuten sanoa, että mun äiti ei ole uskaltanut edes lukea Pottereista kuin ensimmäisen kirjan kun sitä kuulemma pelotti. :D

Miten muuten täällä ihmisillä on kesätöitä? Omalla kohdalla näyttää vähän huonolta, olen laittanut varmaan 25-30 hakemusta ja soitellut n. 10 paikkaan ja mistään ei oikein tunnu tulevan töitä. Olen ensi viikolla menossa yhteen haastatteluun mutta en ole ihan varma olisiko se kovin kivaa työtä. Voin kertoa joskus lisää jos ehdin (ja jos jotain kiinnostaa) mutta nyt kutsuu taas tenttikirjat. Se on vielä pakko sanoa, että sain yhdestä tentistä, jonka luulin menneen tosi huonosti, nelosen! Arvosteluasteikko siis 1-5, ei 4-10. :D
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyTi Huhti 26, 2011 5:35 pm

Minäkin tulin toivottamaan sitten uuden pelaajan tervetulleeksi! Kivaa saada Koukkujalka mukaan niin ei ole Siriuksella niin tylsää ja yksinäistä.., mutta eiköhän Sirius ihan hyvin Hermionenkin kanssa toimeen tule : D

Mä en ole koskaan pitäny tuosta pikarista leffana. Ne hyppii siinä niin nopeasti kohdsta toiseen että niiltä jotka ei ole kirjaa lukenu jää ihan hirveästi kaikkea pois :/ Tuntu jotenkin oudolta katsella sitä elokuvaa ja miettiä samalla, että eikö tässä olisi pitäny välissä tapahtua paljon muutakin? Mitä ihmettä sekin oli kun näytettiin vaan Igor joka sulkee suuren salin ovet ja jää keskenään pikarin kanssa. Oliko tän kenties tarkotus johdatella katsoja uskomaan, että se on laittanu Potterin nimen siihen pikariin..
Mulla ei taida olla mitään hyvää sanomista tästä elokuvasta. Very Happy

Taisin laittaa ekan kesätyöhakemuksen joskus helmikuussa ja kun sieltä vastattiin ettei mua niideen 700 muun joukosta valitettavasti valittu niin päätin sitten pelata varman päälle ja laittaa hakemusta samaan paikkaan missä viime kesäni vietin eikä sieltää kauaa kestänyt vastata, että ottavat toki uudestaankin.
Rämmin siis tämänkin kesän ruusupuskissa, kitken kunnes polvet vuotaa verta ja pelkään punkkeja sitten sen lopun ajan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyTo Huhti 28, 2011 5:05 pm

Ninji, heh, ehdinkin jo melkein unohtaa Siriuksen ja Koukkujalan ystävyyden... Toivotaan kuitenkin, ettei Musta ihan kalpene kohdatessaan Hermyn itsensäkin. :D Mutta jälikäteen kiitokseni tervetulotoivotuksesta!

Potter-elokuvista ei kyllä minullakaan ole kovinkaan positiivista sanottavaa sen lisäksi, että niiden jälkeen saa aina uutta puhia kirjojen lukemiseen. Voidakseen jälkikäteen valittaa muille eroavaisuuksista tottakai ihan suu vaahdossa - tai sinne päin.

Aloittanen Hermionen päiväkirjan saatuani hiukan tuntumaa häneen. Ja luonnollisesti tarkkailen sitä ennen muita, mahdollisesti alkavia päiväkirjoja pelottavan ahkerasti.
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin

Viestien lukumäärä : 163

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyPe Toukokuu 13, 2011 10:50 am

Huhhui. Ehkä sitä iteki onnistui rhtyyn aktiivisemmaks taas vaihteen vuoks x')
Työssäoppimine ottaa ny päähän, mutta ehkäpä seki hellittää sillä; ENÄÄ KAKS VIIKKOA! <3 Ah. Sitte loma ( jota ehkä viikko ennen kesätöitä, mut neki kestää vaan kaksi viikkoa, joten...kiitos nam >3 ) 8DD

Ja sain Remuksen<3
Nyt en vois olla onnellisempi xD

// EDIT2:

Ny meni kyll Suomi-Venäjä- peli sen verta jännäks et oli pakko karata omaan huoneeseen. Eihän tota uskalla ees kattoa - ja alkaa lähinnä vaan vituttaan toi venäläisten käyttäytymine. Mutta toisaalta Mertarannan huutoa ja outoja vertauksia on aina kiva kuunnella x'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyLa Toukokuu 14, 2011 7:11 pm

Hei vaan kaikki taas :>

Mie palasin kuolleiden kirjoista ja aloitin kesälomani eilen, joten aktiivisuuteni on taas huomattavasti paremmalla mallilla kuin aikaisemmin. Näköjään Floran pelaaja on lopettanut täällä (sinne meni Hestian sisko) :/ Mutta nytpähän on sitten aikaa pelata monipuolisemmin eri ihmisten kanssa.

Mertarannan selostus oli kyllä eilen taas jotain > nauroin vedet silmissä, kun se Granlund teki sen maalinsa.
Remus J. Lupin
Remus J. Lupin

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyLa Toukokuu 14, 2011 7:49 pm

Hestia Carrow kirjoitti:
Hei vaan kaikki taas :>

Mie palasin kuolleiden kirjoista ja aloitin kesälomani eilen, joten aktiivisuuteni on taas huomattavasti paremmalla mallilla kuin aikaisemmin. Näköjään Floran pelaaja on lopettanut täällä (sinne meni Hestian sisko) :/ Mutta nytpähän on sitten aikaa pelata monipuolisemmin eri ihmisten kanssa.

Mertarannan selostus oli kyllä eilen taas jotain > nauroin vedet silmissä, kun se Granlund teki sen maalinsa.

Höh. Mäki haluan kesälomani, nyt! Enkä kahen viikon päästä D:

Tai Mertarannan PUNAHILKKA -satu oli kans hyvä x'DD

Ja porukat kyylää olkkarissa Euroviisuja, joihin omaa mielipidettäni kuvaa hyvin tämä *klik*
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 15, 2011 3:08 pm

Oi ihanaa että ihmisillä alkaa kesälomia! Very Happy Itse en tosin lomaa sinänsä näe mailla enkä halmeilla mutta toisaalta.. eipä mun elämä kovin rankkaa ole muutenkaan xD Tai siis tällä hetkellä on kaksi työpaikkaa.. Opetan sen leffateatterihomman lisäksi maskeerausta siinä samaisessa koulussa, josta valmistuin viime jouluna xD Tämmönen kuukauden kestävä kurssi.

Mä en noita linkkejä kykene nyt katsomaan kun istun tälläkin hetkellä töissä mutta katsastan ne sitten kun kotiudun jossain välissä. Very Happy Mutta sattumalta näin tuon maalin ja jopa minä, jota ei jääkiekko sinänsä kiinnosta yhtään, olin sitä mieltä että nyt oli kyllä hieno maali! Ja onhan se Mertaranta ja sen jutut ihan loistavia. Niiden takia voisi melkein katsoa jääkiekkoa.. Tosin tänään jopa minä saatan eksyä telkan ääreen sitten kun Suomi-Ruotsi alkaa.. Jos ei muuten ni Mertarannan takia. xD

Nyt täytyy kyllä munkin avautua koska mua väsyttää enemmän kuin laki sallii! Ja tähän yksinkertainen syy on siinä että.. No, nukuin kyllä melkein 10 tuntia viime yönä.. Mutta valvoin 39 tuntia sitä aikasemmin täysin putkeen. Osallistuttiin siis kavereiden kanssa Uneton48 kilpailuun, jossa on tarkoitus tehdä lyhytelokuva (3-7 minuuttia) 48 tunnissa. Toimin kuvaajana, maskeeraajana ja puvustajana tässä.. Ja onneksi pääsin sitten livistämään jo tuossa jossain.. about 30 tunnin kohdalla. xD Ohjaajaparkamme on valvonut nyt tasan 48 tuntia.. nukkuen 1,5 tuntia siinä jossain välissä. Itse koin saman viime vuonna ja tuli nukkumatta se yli 60 tuntia täyteen. Voisinpa melkein sanoa että tämä ammatti/toiminta jos mikä on sairasta.. mutta ah niin ihanaa<3 xD

Eli tosiaan nyt oon niin unessa että saatte vielä muutaman päivän odotella vastauksia peleihin. Very Happy

Hei muuten puhuttiin tuossa viime viikolla työkaverin kanssa Potterin ensi-illasta. Me kun saadaan järjestää tänne kaikenlaista ohjelmaa ensi-ilta päivälle ja sanoin sitten puoliksi vitsillä että "haluun mainostaa Seiska-ropea silloin!" ja no sitten me alettiin siitä turinoimaan.. ja työkaverini kysyi olisiko meidän, siis tämän ropen pelaajien, mahdollista saapua silloin ensi-illaksi tänne Kuusankoskelle pukeutuneina roolipelihahmoiksemme ja sitten tavallaan ns. "vetää sitä roolia" ja näin tuoda jonkinlaista ohjelmaa ensi-illalle. Mun piti jo viime viikolla tämä idea nostaa esiin, mutta sitten kun se Uneton48 puski päälle niin en ehtinyt. Nyt kuitenkin tää kysymys ilmoille.. Eli miltä kuulostaisi? Very Happy Sanoin suoraan jo työkaverilleni että porukka asuu ympäri Suomea enkä tiedä onko mitään halua alkaa maksamaan matkoista ja näin mutta päätin kuitenkin kysyä. Asun siis Kouvolassa. Ensi-iltana tiedossa on ainakin toivon mukaan yönäytös.. ja sitä edeltää Part 1:n näyttäminen. Työkaveri sanoi että päästään/pääsisitte sitten katsomaan nämä näytökset. En tosin tullut kysyneeksi maksaako tämä mitään meille/teille jotka ehkä tulette mutta jos kiinnostusta ilmenee niin lupaan selvitellä enemmän asioita. (:
Kuitenkin; alustavasti miltä kuulostaisi? Very Happy
Remus J. Lupin
Remus J. Lupin

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 15, 2011 9:12 pm

Voi tsiis, SUOMI VOITTI MAAILMANMESTARUUDEN! Nyt on ihana fiilis <3 8DD

DrRockter kirjoitti:
Hei muuten puhuttiin tuossa viime viikolla työkaverin kanssa Potterin ensi-illasta. Me kun saadaan järjestää tänne kaikenlaista ohjelmaa ensi-ilta päivälle ja sanoin sitten puoliksi vitsillä että "haluun mainostaa Seiska-ropea silloin!" ja no sitten me alettiin siitä turinoimaan.. ja työkaverini kysyi olisiko meidän, siis tämän ropen pelaajien, mahdollista saapua silloin ensi-illaksi tänne Kuusankoskelle pukeutuneina roolipelihahmoiksemme ja sitten tavallaan ns. "vetää sitä roolia" ja näin tuoda jonkinlaista ohjelmaa ensi-illalle. Mun piti jo viime viikolla tämä idea nostaa esiin, mutta sitten kun se Uneton48 puski päälle niin en ehtinyt. Nyt kuitenkin tää kysymys ilmoille.. Eli miltä kuulostaisi? Sanoin suoraan jo työkaverilleni että porukka asuu ympäri Suomea enkä tiedä onko mitään halua alkaa maksamaan matkoista ja näin mutta päätin kuitenkin kysyä. Asun siis Kouvolassa. Ensi-iltana tiedossa on ainakin toivon mukaan yönäytös.. ja sitä edeltää Part 1:n näyttäminen. Työkaveri sanoi että päästään/pääsisitte sitten katsomaan nämä näytökset. En tosin tullut kysyneeksi maksaako tämä mitään meille/teille jotka ehkä tulette mutta jos kiinnostusta ilmenee niin lupaan selvitellä enemmän asioita. (:
Kuitenkin; alustavasti miltä kuulostaisi?

Hmm...Sinänsä kuulostaisi ihan mukavalta ja lähtisin mieluusti mukaan, mutta ongelma yksi; täältä on matkaa yli 400 kilometriä ( ainakin Google Mapsin mukaan ) ja ongelma kaksi; ropehahmoksi pukeutumista varten pitäis kehitellä sopivat kamppeet ja koska ite en oo ikinä mitään larppauksen sorttistakaan harrastanu niin eihän mulla sellasia - vielä ainakaan - ole.
Toisaalta taasen...AAAARRGGGHHHH! Toi kuulostais niin mahtavalta ajanviettotavalta ja mukavalta kokemukselta.
Tää on vaikeeta x'D
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16, 2011 1:37 pm

Tuo ensi-iltaohjelma mitä olet suunnitellut kuulostaa tosi hauskalta! Samat ongelmat tosin minullakin kuin mitä MV:llä. Eli matka ja pukeutuminen. Siihen vielä päälle se, että en yhtään tiedä miten olen töissä.

Ai niin, en ole edes tainnut kertoa että sain vihdoinkin kesätöitä. :D Olen saaristo-oppaana yhdellä saarella, vietän siellä osan viikosta ja sitten tulen takaisin mantereelle. Saa nähdä miten käy, kun en ole oikein tottunut olemaan yksin. Eli voi olla, että en nuku siellä lainkaan. :D Odotan kyllä innolla nyt jo, siitä tulee varmaan hauskaa. Aloittelin kesälomani jo viikko sitten maanantaina, kun oli viimeinen tentti. Nyt olen vaan katsonut Housea ja yrittänyt estää poikaystävää hyppäämästä ikkunasta pääsykoeahdistuksen takia (lukee hammaslääkikseen). :D
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16, 2011 10:54 pm

Ihana ja hauskan kuuloinen idea tuo ensi-ilta -ehdotus. <3 Niin ihana, että voisin jopa halutakin matkoista matkaa (ainakin, jos leffalipun saisi ilmaiseksi.) Taitaa ikävä kyllä joka tapauksessa vain jäädä haaveeksi.

Itselläni ei olisi pukeutumisessa ongelmia, koska minulta löytyy velhokaapu, taiksauva ja kaikkien hahmojeni tupahuivit, (vaikkei Juniori sitä enää käyttäisikään.)

Mutta matkanteko ja koko homman peruspointti tuottaisi ongelmia, ikävä kyllä, niin hauskaa kuin se olisikin.

Junioria en valitsisi, koska en halua leikkiä psykopaattista kuolonsyöjää. Se olisi aivan liian haastavaa. Ja Dracoa en siksi, etten pidä ko. hahmosta tarpeeksi jotta viitsisin näytellä & en muutenkaa ole sisäistänyt sitä tarpeeksi hyvin vielä tässä vaiheessa, eikä kukaan kumminkaa tunnistaisi mun versiotani, enkä ole edes vaaleaverikkö saati alkaisi värjäämään hyväkuntoisia, monien kadehtiman värisiä hiuksiani. xD

Jollei sitten olisi nimenomaan tarkoitus olla joku canon-hahmo, jäljelle jäisi Hunter, joka sopisi myös ulkonäkööni parhaiten. (Siis ei muuten, mutta hiusteni väri on hyvin tumma joskaan ei musta, silmienväri käänteeisesti vihreänruskea ja pituus sopisi n. 16-17v Hunteriin.) Hunter sopisi hahmoksi hyyyvin monessa suhteessa, eikä vähiten juuri sillä, että se on täysin omani joten ei olisi pelkoa, etteikö menisi oikein. Ja olisi ihanaa päästä "larppaamaan" ihmissutta täydenkuun viikolla. xD (Kyllä, täysikuu on 15. heinäkuuta.)

Mutta se mikä tekee minkä tahansa mussukkani esittämisestä lähes mahdotonta, on se, että olen puolisokea jopa silmälaseja pitäessäni, toisin kuin yksikään heistä. Eikä kellään heistä edes ole silmälaseja. En toki apuvälineitä tarvitse enkä käytä ja liikun itsenäisesti, mutta silti, se on liian huomattava normaalinäköisen esittämiseksi. Ja yksin markustamiseksi varsinkin kun välissä on junanvaihto. (Se on siis vain se, että uusiin paikkoihin mennessä en löydä etsimääni kovin nopeasti, ja eksyn helposti. Ikinä en ole Kouvolassa käynyt.)

Mutta niin.. Vaikka olisi lähempänäkin niin että pärjäisin yksin ja ilman yösijaa, taitaisi jäädä haaveeksi. :/

PAH. Niin "pienestä" kiinni! Jos näkökykyni olisi edes lähes normaali, olisin siellä ensimmäisten joukossa leikkimässä ihmissusipoikaani! Eri asia sitten mistä repisin yösijan, eli ei tästä ilman ongelmia ikinä selviäisi. ;D

Viimeinen muokkaaja, Stephen Hunter King pvm Ti Toukokuu 17, 2011 9:49 am, muokattu 2 kertaa
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptyTi Toukokuu 17, 2011 6:10 am

Nyt en ehdi sen kummemmin vastaamaan kun pitää taas töihin rientää ihan tässä parin minuutin päästä (haha kiirettä pitää ja mä istun koneella *__*)

Mutta siis unohtui mainita tuolla viestissäni että ainakin majoitus olisi ihan täysin ilmaista, koska minä asun maalla. Meillä on ensinäkin 3 makuuhuonetta tässä talossa.. plus aitta, jossa voi nukkua (kaksi 'huonetta' sielläkin) ja sitten vielä tuossa kivenheiton päässä on meidän kesämökkimme minne mahtuu ainakin 5 henkeä ja enemmänkin jos sinne roudaa lisää patjoja. Joten tällä saralla on turha pelätä ettäkö joutuisitte johonkin Kouvolan ojaan nukkumaan :'D Ei, ei!

Mutta ilmaisia lippuja en pysty lupaamaan.. mutta lupaan udella tästä enemmän Eliseltä, joka siis käsittääkseni on vastuussa nyt koko potter-iltamista. Very Happy

Mutta hienoa kuitenkin että edes jonkinasteista kiinnostusta löytyy!

Nyt juoksen töihin-->
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 22, 2011 8:11 pm

Jaahas, tajusin vast anyt, että meillä on täällä yksi Lestrange ja kohta varmaan kaksikin.

Olettehan, Ninji ja Ade, mulkaiseet Barty Juniorin hahmoesittelystä, että miten ja millä innolla Juniori päätyi Longbottmien kaappaukseen & kidutukseen osalliseksi? Että meillä olisi edes suunnilleen sama linja menneiden tapahtumien suhteen... ;D

Näkemykseni asiasta nimittäin eroaa radikaalisti siitä yleisestä, epäloogisesta näkemyksestä joka riehuu ympäri online-fandomia.
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 22, 2011 8:19 pm

Mä ainakin olen ja olen tainnu ehkä kerran viitatakkin siihen iltaan pelissäni, mutta sillon taisin hyvin ovelasti jättää muiden kuin Rabastnin osuuden tapahtumista mainitsematta ( juurikin etten mene muiden puolesta puhumaan..) kun Rabastan tapahtumia selosti : D niin ja Bellan osuudesta tapahtumiin mainitsin kyllä myös koska se niin liitty siihen miksi Rabastan mukana oli eikä Bellalla silloin ollut pelaajaa joten.., mutta mitä nyt Aden mahtavaa esittelyä luin niin ei Rabastan ihan omiaan tainnut puhua.

Hienoa kuitenkin saada Bella mukaan! Edellisen Bellan kanssa kun ei ehtinyt yhtäkään peliä oikein aikaseksi ennen kuin se katosi : D
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 22, 2011 8:28 pm

Joskus, jos saattais Rodolphuskin tänne innokkaan pelaajan kera, voitais ehkä jopa pelata se Longbottom-ilta? (Jos armas adminimme siis antaisi luvan aikajanan ulkopuolelle harhailuun. Very Happy) Sillä ainaki saatais varmasti yksityiskohtaisesti yhtenäinen visio. :'D Mutta tosiaan, ilman Rodoa on mahdotonta joka tapauksessa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 22, 2011 8:48 pm

Haah "Aden mahtava esittely" :''''D <3
Pitkä se on, mutta enempää en uskalla siitä sanoa.

Nibs, kyll minä sitä herrasi esittelyä olen tuijannut kerran jos toisenkin, mutta koska olen tunnetusti hyvä lukemaan sisäistämättä sanaakaan, lienee parasta että toistan pahan tekoni ja viluilen sen läpi ja sitten tarkennan ko. tapahtumien kulusta lisää Bellan esittelyyn - jos tämä pääsee läpi.

Ja jep, minäkin haluan Rodon mukaan ihan muidenkin, kuin sen yhden pelin takia :< Harmi vain, että pariskunnasta Bella on se suositumpi, ja tuntuisi lievästi sanoakseni omituiselta pelata kumpaakin heistä --> 'kärsin'. Lievästi.

// Mistä näitä Belloja oikein tulee? Nimimerkillä olen jo kirjoittamassa seuraavaa esittelyä, joka käsittelee rouvaa ennen Azkabania...
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 22, 2011 9:11 pm

Voi minä tykkäsin tuosta esittelystä kovasti. Kivaa kun joku jaksaa paneutua hakemiinsa hahmoihin niin huolella- eikä kirjoita niin kuin minä ja sitten vielä pelatessa hahmo lopulta on ihan jotain muuta mitä aluksi kirjotin ja taas ollaan muokkaamassa vanhoja esittelyjä :,D

Kyllä se Rodolphus tosiaan kelpaisi ihan muutenkin vain seuraan, kun sen kanssa varmasti täällä saisi pelejä aikaseksi. Bella tosiaan taitaa olla noista kahdesta se suositumpi ja Raban ja Rodonkin kohdalla taitaa Rabastan mennä suosiollaan veljensä edelle? Niinhän minäkin noista veljeksistä Rabastanin mieluummin nappasin kun olin listani sopivasti kuolonsyöjä hahmoista rajannut noihin veljeksiin.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 4 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: