Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

Höpötysloota - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptySu Maalis 18, 2012 9:29 pm

Ou jeah! Lisää naisii! Very Happy Ihanaa ihanaa ihanaa! En yhtään malttais odottaa! Johan sitä akkalaumaa onkin odoteltu! ;DD

Sitä mä vaa tulin pyörähtää! Et päivittelen seuranhaku-meiningit nyt sitten tuonne jokaisen hahmon omaan osioon koska äänestystulokset oli selkeästi uuden systeemin puolella. Eli toisin sanoen nyt jos/kun ehditte niin voitte alkaa rakentelemaan omia seuranhaku-topicejanne tonne jokaisen hahmon omaan koloon! Mikään kiire ei ole mutta luultavasti viimeistään ensi viikonloppuna tuo seuranhaku-palsta katoaa kokonaan. Very Happy Eli semmosta!

Ainiin! Ja kun ehditte niin laitelkaapa myös noita lyhyitä tekstin pätkiä yksärillä! Aika paljon niitä on jo tullutkin! : D

Nyt on sen verran kiireinen viikonloppu/viikko takana että en oo ehtiny mitää ylläpitojuttui sen suuremmin tekee. Lyhärin ensi-ilta keskiviikkona niin sen jälkeen luulis rauhottuvan tää elämä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyMa Maalis 19, 2012 9:24 am

Seiskaan tulee akka valta ;)

itse tässä joutilaana taidan olla koko päivän, joten voisipa tässä suunnitella hieman hahmoilleni jotain juonentynkää jota voisi tuonne seuranhaku topiciiini huudella :P
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyMa Maalis 19, 2012 3:42 pm

OMG, kyll se Avery tolla naisylivoimalla alistetuks saadaa x'DD Se ei mahda mitään xD

Hmm... mietin että jos koittasin tänään saada vastattuu joihinki peleihin ainaki... Piru ku tuntuu että aika loppuu joka päivä kesken...
Indico Zolnerowitch
Agentti/Kilta
Indico Zolnerowitch

Viestien lukumäärä : 223

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyMa Maalis 19, 2012 5:35 pm

Wuhuu

Oon hengissä Very Happy "voi paska ei me siit päästy -.-"

Voin muuten kertoo, et ei kannata mennä kaatuilemaan. Oon ollu mummin 90-v synttäreillä ja herra jumala kun mä olin kuin house vigodininsa kanssa. (Mulla oli paramaxia). Nappailin sitä varmaan enemmän kuin kakkua. Ei ihan oikeesti tee hyvää ku selkä o tärähtäny ja häntäluu paskana. noh... Mummin vuoksi.

Mä meen nyt vastailemaan ja koetan vastata kaikille. Älkää naulitko mua, mut laatu voi olla ihan kamalaa :'D Nim.merkillä nukuin viime yönä mm.lattialla, keinutuolissa ja pöydällä

PS. AKKA VALTA RULES /,,/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyMa Maalis 19, 2012 6:53 pm

Taitaa olla vielä vähän matkaa akkavaltaan! :D Mutta lähemmäs ollaan menossa... :D Ja hei kaikki peli-ideat saa esittää, haluan päästä kokeilemaan Sydneyllä pelaamista. :)

Paranemisia Cardea! Älä kehitä mitään lääkeriippuvuutta. :D
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 12:46 am

Kirjoitinpa lyhyehkön artikkelin Sirius Mustan yhden filosofisen viisauden pohjalta, osoittaen ettei se ehkä olekaan ihan niin aukoton filosofia kuin miltä äkkiseltään vaikuttaa. Mua alkoi nimittäin ärsyttää miten suosittu se lainaus on, vaikka on niin mustavalkoinen.

Jos kiinostaa, lukaiskaa se täältä. Ai niin, se on englanniksi. Jos siitä syntyy enemmänki keskustelua tuolla, mietin kannattaisiko se kääntää suomeksi ja heittää vaikka Vuotikseen.
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 6:23 am

Kaks päivää enää nälkäpeliin *___*. En oo kyllä Potterin jälkeen innostunu mistään sarjasta näin kovasti ja odottanu leffaa yhtä innoissani. Perjantain jälkeen oon siis todennäköisesti jossain koomassa muutaman päivän mikäli ne on onnistunu tekemään siitä leffasta hyvän.

Heti kun mulla taas on vähemmän pelejä voisin ahdistella jotakuta tuon Remyn kanssa. Se nais parka on varmaan jo homehtunut kun sillä ei oo pelailtu aikoihin. Täytyyhän senkin päästä tutustumaan ihmisiin paremmin.

Ja voi Cardea :< toivottavasti toipuilet siellä pian.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 6:27 am

Hei Ninji, laitoin sulle just päivä pari sitten yksityisviestiä Remyn suhteen! :D Käypä lukemassa jos et ole vielä lukenut. :)

Tosi hyvä artikkeli Nibs! Tähän aikaan aamusta en ole ihan parhaimmillani lukemaan yhtään mitään kovin syvällistä, mutta tuo oli kyllä mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu. :) Ja ihan totta, eihän yhtään mikään ole niin mustavalkoista kuin annetaan ymmärtää. Mun täytyy varmaan lukea koko juttu vielä uudestaan kun vireystila on parempi. Nyt jäin miettimään kaikkia ihme juttuja kesken lukemisen. :D
Remy Gallow
Taikaministeriö
Remy Gallow

Viestien lukumäärä : 109

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 6:32 am

Pari päivä! Tuostahan melkeen viikko :,D En mä kyllä huomaa sitten mitään kun sähköpostista poistan aina vaan kattomatta kaikki seiskasta tulleet viestit ku oletan et " joojoo.. ne on vaa noita et joku on vastannu viestiin". Ehkä mä nyt opin kattomaan niitä hieman tarkemmin.

//edit

Ah. Luimpas minäkin.. tai yritin lukea tuota Nibsin juttua. Selailin samalla noita sun muitakin juttuja mitä olit kirjottanu ja osa vaikutti sen verran mielenkiintosilta, että vois yrittää lukea ne sitten kun tosiaan tästä paremmin heräilee.
Kivaa, että joku viittii pohtia asioita noinkin. Mun pohdintani rajottuu lähinnä siihen, että missä noidat synnyttää ,koska Mungossa ei oo osastoa siihen tarkotukseen.. (ellei lapsen saaminen sitten ole taikavahinko tai omaehtoinen onnettomuus :,,D) ja kaikkea muuta yhtä turhaa.
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

Viestien lukumäärä : 124

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 8:30 am

Itse olen ajatellut aina että noidat kotisynnyttävät. Velhomaailma on muutenkin jäänyt vanhanaikaiseksi, ja jästien kehitykseen jäljessä (Mistä minulla on oma teorianikin :P), ja ennenvanhaan kotisynnytys oli täysin normaalia. Muutenkin velhomaailma on kovin mielenkiintoinen ja siitä jaksaisi kyllä keskustella pidempäänkin. :)

Hmm... Minun mielestäni kukaan ei ole sisältä puhtaasti täysin valkoinen tai musta. Vaan ihmisyyden mitta on että meistä löytyy molempia. Mielestäni Siriuksen sanonta tarkoittaa että valinnoillamme ja teoilla voimme vaikuttaa hallitsevaan väriimme; Mikäli teemme pahaa emmekä kykene empatiaan tai välittämiseen, musta ottaa vallan ja me turmellumme sisältä päin.
Mutta koska ihminen ei koskaan kykene olemaan virheetön, mielestäni värien tasapaino on tärkein. Ja juuri tasapainoinen ihminen on onnellinen.
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

Viestien lukumäärä : 88

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 9:50 am

Hyvä tulkinta, Heta. Musta se, siis Siriuksen filosofia, vaan on muotoiltu aika kyseenalaisen yksinkertaistettuna ja kärjistettynä. Huomatkaa avainsana "really" yhdistettynä hyvin yleistettyyn muotoiluun valinnoista. Eli se tuntuu puhuvan ihmisen todellisesta minästä alusta pitäen valinnoissa, eikä niinkään niiden pitkäaikaisvaikutuksista todelliseen minään. Jos Sirius halusi sanoa kuten tulkitsit, mielestäni parempi muotoilu olisi ollut jotenkin että 'that's what affects who we become', eikä leimata todellista minää alusta loppuun.

Enkä ihmettelisi vaikka Sirius ajattelisikin melko mustavalkoisesti. Kuten artikkelissani viittaan sillä on pohjalla aika vaikuttavaa draamaa Kelmien ja etenkin Piskuilanin kanssa. Ja nyt tuli mieleen että varmaan sen perhe-elämä VS. hänen Rohkelikon tittelinsä saattavat myös vaikuttaa.

Joo, mäkin olin tulossa kommentoimaan, että mäkin uskon että noidat kotisynnyttävät, koska velhomaailma tosdiaan on aika monessa suhteessa. Lapsenhan saa jästien rekisteriin niin halutessaan joka tapauksessa, synnytti missä tahansa.

Tosin, nyt kun mietin, en usko että Mungo on velhomaailman ainoa sairaala. Se on vain yhdenlainen sairaala omistettu taikataudeille- ja vammoille. Sattuuhan velhoille ja noidillekin ihan tavallisia onnettomuuksia ja sairastuu nekin tavallisiin tauteihin + tosiaan tuo synnytys. Vaikka monet tavallisen vammat saa parannettua loisuilla melkein kuka tahansa aikuinen, tavalliset sairaudet ja synnytys on tosiaan sitten eri asia ja mahdollisesti sairaalahoitoa vaativia. On kuitenkin aika epätodennäköistä, että joka paikassa olisi tarpeeksi homman osaavia velholääkäreitä juoksemaan kotikäynneillä. Eli tarvitsevat kai nekin omia yleissairaaloita, jotta pysyisivät jästeiltä salassa sairauksien tai synnytyksen aiheuttamien tunnekuohujen keskellä. Ehkä Rowling vaan ei maininnut velhojen yleissairaaloita, kun tavallisia tauteja, synnytyksiä ja onnettomuuksia ei kirjaimellisesti tapahtunut kirjojen tarinoissa?

Mä en oo koskaan ennen aattelultkaan tätä asiaa. Siksi aikoinani ängin Juniorin äidinkin Mungoon, kehitettyäni sinne ylimääräisen vuodeosaston. xD Vois ehkä hieman muuttaa visiota ja siirtää rouva johonki velhojen yleissairaalaan niin pysyisi paremmin canonissa.

EDIT:

Niin, ja kiitos, pinch ja Ninji! Very Happy Ja kivaa että muutkin juttuni jaksavat kiinnostaa ihmisiä. ^^
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 11:44 am

^No saman kaltasiin ajatuksiin minäkin sitten päädyin sen kaiken pohtimisen jälkeen. Että ne ketkä on valmiita jästien sairaaloihin menemään niin menee ja loput sitten synnyttää kotona ja paikalle ilmestyy joku parantaja tai vastaava auttelemaan. Mutta en kyllä ollu edes tullu ajatelleeks tota, että velhoilla vois olla toisiakin sairaaloita vaikka nyt se tuntuu ihan järkevältä
: DD
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

Viestien lukumäärä : 124

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 12:30 pm

Varmaankin aika pitkälle myös velhosuvun suvaitsevaisuudesta kiinni; ne ketkä suvaitsevat jästejä, käyvät varmasti yleissairaalassa synnyttämässä, kuten puoliveriset ja jästisyntyiset. Kun taas voisin kuvitella, että ne harvat velhosuvut mitkä ovat ehdottomasti jästejä vastaan ja haluavat vaalia omaa velhosukuaan, synnyttävät sitten perinteisesti kotona...
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 12:32 pm

Enpä ole kyllä tullut ajatelleeksi synnyttämistä velhoyhteisössä, hyvä että joku pohtii sellaistakin. :D Kyllähän synnyttäminen periaatteessa voisi mennä omaehtoisiin onnettomuuksiinkin... :D

Ai niin, en muistanut tulla iloitsemaan tänne! Sain eilen kesätöitä! Jee! :)
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyKe Maalis 21, 2012 8:22 pm

Onnittelut kesätöistä, pinch! Very Happy Mitä sä aiot raataa kesän? Mä en oo vaivautunu kesätöihin sitten yläastevuosien jälkeen jolloin raadoin kaverini porukoilla mansikkamaalla. On sekin kyllä pirun paskaa hommaa, mutta jostain syystä silti jaksoin monta kesää. o.O

Asiasta toiseen...
Mä oon joskus miettinyt, mutten oo vielä jaksanu päättää näkemystäni kun ei oo vielä tarpeeks vahva inspis iskenyt kyseisestä illasta kirjoittamiseen (yksin)...
...niin että olikos olemassa mitään virallista tietoa siitä missä Lestranget ja Juniori kiduttivat Longbottomeita? Elokuvassa Irkoroff puhuu kaappauksesta ja kiduttamisesta, mutten muista mainitsiko kirja mitään kaappauksesta. Jos mainitsi niin voidaan kai olettaa ettei Longbottomit olleet kotona kuolonsyöjät tavatessaan? Tai no, mun ensimmäinen mielikuva sanasta "kaappaus" on että joku viedään väkisin paikasta a paikkaan b.

Mutta oli miten oli, missä se kidutussessio tapahtui? Olen tullut tulokseen, että ei ehkä ois kovin viisasta kuolonsyöjiltä tehdä se Longbottomien kotona. Koska kukaan ei tiennyt kumman perheen perään Voldemort lähtisi joten eikö Longbottomit yhtä lailla kuin Potteritkin olleet suojelun alaisena? Joten jos Longbottomeilla tapahtuisi jotain pimeää taikuutta tai muuta niin Taikaministeriö varmaan saisi hälytyksen. Ja niin, osashan ne aurorit jotenkin paikan päälle, mutta käsittääkseni vasta tuntikausien kuluttua. Että varmaan se oli joku suht sattumanvarainen kiinnijääminen.

Mitä muut ootte aatelleet?

Musta ois kivasti dramaattisempaa, jos ne ois raahannu Longbottomit johonki syrjäisempään paskaloukkoon. =P Ai miten niin mä oon katsonut liikaa kauhuleffoja joissa kaikki kidutus tapahtuu jossain saastaisessa paikassa Jumalan selän takana...x)
(Ensimmäisenä tulee mieleen Hostel-leffat ja I Know Who Killed Me. Ja SAW-leffat.)

En mä niitä kyllä oikeesti katsomalla katso, mutta jos nyt joku muu elementti sattuu kiinnostamaan niin kyllä sen kidutuselementin jotenkin sietää, jos käy jääkapilla sopivissa kohdissa tai kelaa ohi...Tosin joskus käy niin että vaikka yrittää sulkea silmänsä niin huomaa lopulta että katsoi kuitenkin. Joskus kauhukuvilla on paha tapa olla niin kamalia että sitä ei voi olla katsomatta. Minäkin toivon melko hartaasti etten olisi nähnyt sitä yhtä kohtausta Hostel 2:sta. xP

PS.
Tästä tulee mieleen miten hullua on että jästit pelkää taikuutta samalla kun itse kykenevät mm. sairaampaan kidutukseen kuin yksikään kirous on kehitetty toimimaan. Minusta ainakin vaatii paljon enemmän kyetä hitaaseen ja erittäin fyysiseen kidutukseen lähikontaktissa, kuin vain lausua yksi sana ja osoitella sauvalla...Tosin uskon että myös kuolonsyöjät ja muut velhot käyttivät kidutuksessa muitakin keinoja kuin taikuutta.

Juu juu, tiedän että taikuutta pelätään, koska sen lähde on tuntematon. Mutta silti.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyTo Maalis 22, 2012 8:21 am

Olen matkailuneuvojana Rauman kaupungilla. Eli jos sattuu matkailemaan siellä päin niin tervetuloa moikkaamaan! :D Mitään hirveää raatamista se nyt tuskin tulee olemaan. Viime kesänä sain hyvän rusketuksen töissä, nyt vähän harmittaa että täytyy vaan yrittää maata auringossa kaikki vapaa-aika, kun töissä ei ole sitä mahdollisuutta.

Luin nyt tuon ajatuseulapätkän Liekehtivästä pikarista, ja siellä Crouch Sr. puhuu kaappaamisesta: "Teitä syytetään aurorin -- Frank Longbottomin -- kaappaamisesta ja kidutuskirouksen langettamisesta häneen siinä uskossa, että hän tietää maanpakoon lähteneen isäntänne [...] nykyisen olinpaikan. [...] Lisäksi teitä syytetään kidutuskirouksen langettamisesta Frank Longbottomin vaimoon, kun mieheltä ei herunut tietoja."
Eli kyllä mullekin tulee samanlainen mielikuva kuin sullekin, Nibs, että ne on viety jonnekin. Lisäksi siellä mainitaan, että tämä tapahtui juuri kun kaikki alkoi taas tuntea olonsa turvalliseksi, eli periaatteessahan on hyvin mahdollista että Longbottomit on ihan varomattomasti vaan lähteneet jonnekin ja kuolonsyöjät on esimerkiksi seuranneet niiden liikkeitä tai muuta.
Vähän harmi että tuo peli tähän liittyen taisi vähän lässähtää nyt kun kukaan ei enää pelaa Bellatrixilla... :/
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyTo Maalis 22, 2012 12:26 pm

Joo...Toivottavasti joku innostuu pian Bellatrixista ni päästäis jatkamaan.

Tosin...Saisinko ehdottaa, että visioisimme tuon aloitustilanteen sitten uusiksi?
Meinaan musta toi tuntuu loppujenlopuksi vähän väkisinväännetlyltä kohtaamiselta, koska:
1. Miksi Lestranget eivät vain ilmiintyisi Longbottomien talolle, miksi ne kävelisi pitkän matkan, varsinkin sateessa?
2. Miksi Juniori ei kaikkoontuisi pois kun kuulee epätoivottuja liikkeitä samalla kujalla, (siis kun haluaa päästä määränpäähänsä mahdollisimman huomaamatta)? Mulla oli ongelmia viimeisimmän vastaukseni kanssa kun en voinut laittaa sitä kaikkoonumaan. Enkä siis ole tyytyväinen viimeisimpään vastaukseeni ko. pelissä.
3. Jos Longbottomien talolta ei kannata niitä kaapata niin ensimmäistä määränpäätä kannattaisi ehkä muuttaa. Tosin se onnistuisi tuollakin toteutuksella, Juniorilla saman osaston työntekijänä voiden olla tietoa ettei pariskunta ole kotona ja jotain suuntaa-antavaa ideaa missä sitten. Eri asia kuinka helposti se rykäisee tiedon ulos, ainakaan jos tietää etukäteen miksi niitä etsitään.

Mutta tosiaan, kaikkein mieluiten ehdottaisin että mutetaan koko alkutilannetta joksikin vähän...no, luontevammaksi/mahdollisemmaksi. Sen voisi hyvin tehdä muokkaamalla noita tuon nykyisen ketjun peliviestejä kukin vuorollaan.

Siis kyllähän ne voisi hyvin matkalla olla kukin sinne mihin nytkin, mutta että kohtaaminen tapahtuisi jotenkin muulla tavalla kuin vain kujalla vastaan kävelemällä...
Nyt mieleen tulee, että voisi vähän soveltaa Juniorin puheita puolitotuudeksi. Se väitti äidilleen ettei se ollut hän, ettei hän edes tiennyt. Entä jos Lestranget olisi jo Longbottomien talolla kohtaamisen aikaan, Juniori päättänyt oikaista omaan määränpäähänsä sitä kautta, tietenkään tietämättä että Lestranget ovat siellä saatika mistä syystä, ja Lestranget kuvittelee tämän tulleen sinne jostain heille harmillisista syistä - varsinkin jos Longbottomit eivät olisikaan kotona.

Vai?

PS.
Pitäiskin lukea Liekehtivä pikari pitkästä aikaa. <3
...Maanpakoon lähtenyt Voldemort...HahhaHHAHhaa! Jo oli herra Crouchilla suuret luulot sodanjohtamisestaan. xD
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyTo Maalis 22, 2012 12:48 pm

Mulla ei tuohon alkutilanteeseen nyt ole mitään sanottavaa varsinaisesti, mutta tajusin kyllä yhden jutun mikä ei aiemmin ole tullut mieleen tämän suhteen. Neville asuu ainakin mumminsa kanssa Leedsissä, ja jotenkin uskoisin ennemmin että Longbottomitkin ovat asuneet niillä seuduilla, eikä Lontoossa. Siitä ei kyllä mun tietääkseni ole mitään virallista tietoa, mutta näin olen itse ajatellut.
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyTo Maalis 22, 2012 12:56 pm

Eikös Neville ollut sinun naruissasi ja eikös sun pitänyt myös pelata sen vanhempia tuon pelin aikana? Eli niiden asuinpaikka lienee sinun päätettävissä.

Jos se ei ole Lontoo, niin voisi ehkä ajatella että Longbottomit olisi käymässä Lontoossa kun kaikki kuulema alkoivat tuntea olonsa jo turvalliseksi. Ja silloin tuo kaappaus-kuviokin toimisi. Tuolla ajatuksella Lestranget voisi olla stalkkaamassa Lontoossa vierailevia Longbottomeita ja Juniori edelleenkin sattumalta oikaisemassa omaan määränpäähänsä väärästä paikasta väärään aikaan ja joutua osallistumaan.

Minusta on mielenkiintoista nähdä miten nelikon kidutuskarkelo kulkee, koska Juniori ei ollut tuohon aikaan sadistinen persoona - minkä mielestäni se oikeudenkäynti ja reaktio yhteen vuoteen Azkabanissa paljasti. Eli siis sillä voi olla haaste pitää Lestranget uskossa että hän on tosissaan Voldemortin puolella, koska äsken mainitusta syystä Juniorin kidutuskirous ei mitenkään voi olla lähellekään yhtä tehokas kuin muiden. Juniori kun siis ei tuolloin nauttinut kivun tuottamisesta, vaikka halusikin sitä tuottaa ja vihasi syvästi. Sitä paitsi kun Juniorin viha ei kohdistunut henkilökohtaisesti Longbottomeihin niin sekin luultavasti vähensi hänen suorituksensa vaikutustasoa.
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

Viestien lukumäärä : 505

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyTo Maalis 22, 2012 2:42 pm

Lainaus :
Kaks päivää enää nälkäpeliin *___*. En oo kyllä Potterin jälkeen innostunu mistään sarjasta näin kovasti ja odottanu leffaa yhtä innoissani. Perjantain jälkeen oon siis todennäköisesti jossain koomassa muutaman päivän mikäli ne on onnistunu tekemään siitä leffasta hyvän.

Pakko ite kommentoida tähän myöskin että jeejee Nälkäpeli huomenna! Voipi olla että istun silmät turvoksissa pari päivää kaikesta siitä itkemisestä, koska toi leffa saa varmasti mut vollottaa ku pikkuvauvan.. Hyvässä tai pahassa. Jos onnistuvat niin vollotan kaikessa komeudessaan ja jos ne epäonnistuu niin itken muuten vaan. xD En suinkaan ota leffoi vakavasti tai mitään.....

Mitähän mun piti sanoa.. Liian syvällisii keskusteltu enkä oo saanu sanaa suustani :'D Tohon Siriukseen ja sen filosofioihin en osaa sanoa mitään koska en tiedä mitä nyt siitä ajatella ja oma vinksahtanut mieleni tarvii aikaa muodostaakseen mielipiteitä. Varsinkin silloin kun puhutaan mustasta ja valkosesta vähänkin syvällisemmin..

Ja tosta Mungosta ja siitä mis noidat synnyttää niin oon itekkin tota mietiskellyt mieleni syövereissä. Ja tuo mitä joku sanoi että velhoilla ois useampiakin sairaaloita kuin vain Mungo, on varmaan ihan totta.. Mutta veikkaan että nekin liittyy taikavahinkoihin tavalla tai toisella. Tai siis miksi velhoilla olisi normaaleihin ruhjeisiin (joita jästitki saa) joitain erityissairaaloit koska ne vois käydä jästisairaalas ihan hyvin? Ja sit, koska jästimaailmassakin, on varmaan jotain yksityislääkäreit joita ne kaikist rikkaimmat ja todennäkösest puhdasveriset vois suosii. Näin mä sen ajattelisin nyt kun asiaa aloin ajattelee. Tuskin niil normysairaaloit on eriksee.. Tuntus hassult.
Ja ne varmaa sit.. synnyttää kotona tai jästisairaalas tai ehkä Mungossakin on joku osasto. Varmaa osa synnyttää kotona, osa painelee jästisairaalaan ja Mungossa saattaa olla joku osasto taas niille puhdasverisille jotka ei suostu menee jästisairaalaa saatika synnyttää kotona. En tiedä. Very Happy

Lainaus :
Ai niin, en muistanut tulla iloitsemaan tänne! Sain eilen kesätöitä! Jee! Smile

Onnee Pinch! Very Happy

Ja Nibsille; Toi Longbottomien kidutuspeli niin musta me ei nyt voida sitä suunnitella, koska meillä ei ole Bellaa. Ei mitään visiota tai mitään tätä peliä koskien, koska se ois musta äärimmäisen epäreilua Bellan pelaajaa kohtaan. En mä ainakaan jaksais pelaa mitää pelii, jonka kolme muuta on suunnitellu etukätee ja sit mun vaa oletettais elävän sen vision mukaa. Oli se kuinka canonin mukanen tahansa, koska tää on roolipeli ja pitää saada kaikkien visioist hyvä yhteenveto ni homma toimii. Very Happy Joten en sano tuohonkaan nyt sitten juuta enkä jaata.

Paitsi et jotain mul oli Longbottomeist.. Ainii! Eiks jossain kirjassa ollu jotain et Nevillen vanhemmat löydettii kotoontaan kidutettuina sekoboltseiks?O.o Vai muistanko nyt ihan väärin. Koska jos näin on niin se leikkaa ton kidnappaus-jutskan ihan kokonaa veke.

Näin. Sainpas kurottua tän keskustelun kiinni ees jotenki. xD
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyTo Maalis 22, 2012 3:19 pm

Shawn Gabriel Scott kirjoitti:
Ja Nibsille; Toi Longbottomien kidutuspeli niin musta me ei nyt voida sitä suunnitella, koska meillä ei ole Bellaa. Ei mitään visiota tai mitään tätä peliä koskien, koska se ois musta äärimmäisen epäreilua Bellan pelaajaa kohtaan. En mä ainakaan jaksais pelaa mitää pelii, jonka kolme muuta on suunnitellu etukätee ja sit mun vaa oletettais elävän sen vision mukaa. Oli se kuinka canonin mukanen tahansa, koska tää on roolipeli ja pitää saada kaikkien visioist hyvä yhteenveto ni homma toimii. Very Happy Joten en sano tuohonkaan nyt sitten juuta enkä jaata.

Höpsistä! Eihän nyt suunnitteluvaihe ole mitään keneltäkään pois. Siis ei silkka suunnittelu ole sama kuin oletus että kaikki myöhemmin mukaan tulevat mukautuu juuri siihen. Niin olisi vain jos aloittaisimme sen pelin uudestaan ennen Bellan uutta pelaajaa. Mutta sitähän minä en ehdottanut.

Voihan sitä alustavasti suunnitella eli jakaa ideoita ja keskustella, ja sitten Bellan saadessa pelaajan, tiivistämme hänelle suunnitelmamme sen hetkisen tilan, ja kysymme hänen mielipidettään ja mahdollisia omia ideoita ja ehdotuksia - ja sitten kun päästään kaikkia miellyttävään visioon, voimme aloittaa pelin. Eli Bellan pelaajalla on täysin samat mahdollisuudet vaikuttaa kaikkeen kuin meilläkin, oli meillä esittää hänelle alustavaa suunnitelmaa tai ei.

Muttah, ei sitten.

Enpä muista yhtään oliko koti-mainitaa missään kirjassa. Täytyypä tutkia. ^^
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyPe Maalis 23, 2012 12:37 pm

EI HERRANJESTAS! XDD Ette arvaakaa kuin hauska oli rustata noita Leonin laulunsanoja tuota Killan pikkujoulupeliä varten! x')
Ei enempää sovitustehtäviä mulle koska siitähän ei seuraa mitään hyvää. Pitäisköhän mun alkaa tehä biisejä Elastiselle tai jtn? x)
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyPe Maalis 23, 2012 2:08 pm

Voi ei, mä nauroin ja hihitin ihan ääneen täällä kun luin tota Leonin laulua! XD Ihan loistava! :D Toivottavasti Chaokselle ei kehitetä mitään vastaavaa tehtävää, multa ei varmaan riittäisi mielikuvitus.

On muuten hauska tunne kirjoittaa koneella sen jälkeen kun on tiskannut yli tunnin. Kädet on ihan ryppyiset eikä oikein tunnekaan mitään. Tän viestin kirjoittaminen kesti noin 2 kertaa kauemmin mitä normaalisti kun painan jatkuvasti ihan vääriä kirjaimia. :D
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyPe Maalis 23, 2012 4:48 pm

Jooh, no en ny tiiä oliko mitenkää fiksu mut... Ainaki siin oli riimei...Joissain kohissa...Aina sillon tällön x'DD

Äh... palauttivat koneen ku se 'oli korjattu' eli ne ei kuulemma tehny tälle mitään, koska ne ei löytäny mitään vikaa tästä. Pitivät päällä 2vrk eikä sammunu vaa jestas ku sitä pitäis kuormittaa ees vähä nii tajuisivat et se sammuu paris tunnis!
Noh, nyt taas testaan tätä pari pävää ja jos samat ongelmat ilmenee nii eiku takasi... -.-

Tuttu tunne x'D
Tosin tiskatessa harvemmin mulla menee nuin kauan aikaa eli joko sulla oli paljo tiskiä tai sä lauloit ja tanssahtelit samalla ku tiskasit ja otit siitä kaiken ilon irti? :'D
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 EmptyPe Maalis 23, 2012 6:17 pm

No meillä oli melkein kaikki astiat likaisina kun en jaksanut pariin päivään tiskata. Ja lauloin kyllä samalla, kun katsoin Gleetä... :D

Yritän tänään jaksaa vastailla peleihin. Menee aina vaan täällä kotikulmilla aika telkkarin edessä (nytkin mulla on kone sylissä kun makaan sohvalla ja katson telkkaria :D). Ehkä vielä myöhemmin jaksan ajatella jotain ja kirjoittaa. :D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 22 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 22 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: