Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

Höpötysloota - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 04, 2012 2:09 pm

Tällaista ehkä vähän turhankin masentavaa kuvausta Chaoksen tuntemuksista sen jälkeen kun sen vanhemmat katoaa syksyllä/talvella 1997. Ajattelin, että pakko käsitellä jossain kohtaa sekin aikakausi Chaoksen elämästä, vaikka se ei hirveän paljoa ehdikään vaikuttamaan tämän pelin tapahtumiin. Tai no onhan siinä nyt melkein vuosi, mutta silti olen tähän asti yrittänyt keskittyä enemmän tuohon menneisyyden miettimiseen.

Talviunet kelpais mullekin kyllä!

Takaisin alkuun Siirry alas
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 04, 2012 5:58 pm

Chaoksesta olisi kyllä mukava lukea. Sen niin ihana mies Very Happy. Tuo teema oli kyllä hankala.. mä kirjotan paljon mieluummin kaikkea hyvin synkkää ja en mitään rakkausjuttuja. Päädyinkin sitten kaikkein turvallisempaan vaihtoehtoon vaikka ensin oli mielessä vaikka mitä. Saa nähdä jos tän kuukauden aikana tulis kirjotettua vielä lisääkin kun tuo lopulta tuli noin äkkiä raapustettua.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 04, 2012 7:37 pm

Hei kiva kuulla että joku muukin tykkää Chaoksesta! :) Munkin mielestä se on ihana mies. :D

Multa voisi irrota jotain rakkaushömppää aika helpostikin, jos vaan keksisin jonkun hyvän parin täältä. Tuo naishahmojen puute vähän vaikeuttaa sitä kyllä ainakin omien hahmojeni kohdalla, koska olen aina ajatellut Nevillen ja Chaoksen heteroina.
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 04, 2012 8:02 pm

Kaikki naisethan täällä enemmän tai vähemmän pyörii ministeriössä Chaosta kiusaamassa :,D tai ainakin niiden pitäis! Mikä tän roolipelin naisia vaivaa.. ne on liian keskittyny kaikkeen muuhun, ettei ymmärrä mitä ne menettää.
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

Viestien lukumäärä : 124

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 04, 2012 8:31 pm

Itse en ole pitkiin aikoihin pelannut naispuolisella hahmolla. Olisi kiva kokeilla, miten sellainenkin taas onnistuisi. :P Toisaalta, itselläni on usein ollut se ongelma että luodessani esimerkiksi täysin omaa naishahmoa, tuppaa niistä usein tulemaan kauhean kliseisiä... :/ Mutta sitten taas, olisihan sitä jännää pelata jollain Rowlinginkin luomalla toisella hahmolla... Weasleythan mua on aina kiinostanut enemmän ja vähemmän, vaikka toisaalta en usko että osaisin pelata vaikka nyt Ginnylla kovin luonnekkaasti ja Weasleyden lapsosissa nyt ei muita tyttöjä ole... :)

Minäkin pidän Chaoksesta. Pidin siitä oikeastaan heti, kun luin hahmoesittelyn. Ja tietysti koska Jesse Spencer <3
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 04, 2012 9:59 pm

Jestas, täs paskas kytykyläs joku päätti heittää henkensä ja heittäyty junan alle, just sen tavarajunan alle joka meni sen intercityn eellä josa ite olin kyydis. Ja ny siskon fb:n kautta stalkataa ku kaikki märisee sen kuollee 9. luokkalaisen pojan perään vaikkei kukaa vissii ees kunnolla tuntenu sitä.
Kyll mä myötätunnon, ym. ymmärrän, mut miks pitää märistä sitä facebookissa jos ei ees tuntenu koko tyyppiä. Oulainen on kyll muutenki sellane piän paska ettei ihmekää jos tääl itsemurhii tehää.
Vuonna 2001 tais olla se ku yks hyppäs junan alle ja seuraavina viikkona tapahtu just samas kohas vaik kuin monta itsemurhaa ja nyt näemmä pari viikkoo sitte joku oli hypänny junan alle vähä eri kohas ja tää heebo seuras perässä -.-

Ja heh, jatkakaa vain edellisestä aiheesta jos haluatte, en osaa itse kommentoida asiaan juurikaan, itse viimeksi 11- vuotiaana naishahmolla _kerran_ pelattuani x')
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 04, 2012 10:05 pm

Haha, mä luulen ett Jesse Spencer on se syy miksi te (ja minäkin...) tykkäätte Chaoksesta! Ei siitä voi ketään syyttää... :D Haluaisin kyllä joskus jotain rakkausdraamaa Chaokselle, eli jos joku haluaa jonkun naishahmon tehdä niin... :D
Mulla on kyllä ollut naishahmojakin, en nyt osaa sanoa että onkohan ollut enemmän naisia vai miehiä. Nyt jostain syystä on vain nämä kaksi miekkosta. Olen kyllä miettinyt naishahmon tekemistä mutta en ole vielä saanut oikein mitään kunnollista ideaa. Ehkä joskus iskee idea.

Pakko ilmoittaa, että päätin juuri Chaoksen sisarusten ulkonäöt, pitkän pohdinnan jälkeen! :D

(Ps. älkää saako hymiöyliannostusta tästä mun viestistä. Niitä taas tupsahteli sinne...)
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 04, 2012 10:09 pm

MV, Tuo on niin tuttua - ja ärsyttävää...! Minun pikkusiskoni oli tässä vähän yli vuosi sitten vakavassa liikenneonnettomuudessa, ja kyllä facebook jaksoi laulaa... Toki, itsekin ymmärrän osanotot ja myötätunnon, mutta siskonikin tapauksessa se sai aivan käsittämättömät mittasuhteet! Siis aivan tuntemattomat itkivät ja valittivat vaikka eivät edes siskoani tunteneet ja jotkut jopa esittivät olleensa siskoni "hyviä ystäviä", jotta saisivat myötätuntoa surun hetkellä, vaikka oikeasti eivät siskoani edes tunteneet... Tuollainen oli pirun rasittavaa varsinkin meidän omaisten ja lähisuvun mielestä. Toisten onnettomuuksilla ei minun mielestäni säälipisteitä kerätä, vaan pitäisi antaa omaisten surra rauhassa ja tukea onnettomuuden uhria! (joo... pieni avautuminen, mutta asia oli lähellä sydäntäni ja tuo facebook-vinkuminen niin pirun tuttua...)
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyTi Helmi 07, 2012 3:41 pm

Mun poikaystävä oli eilen nähnyt Michael Monroen lottoomassa meidän lähikaupassa! :D

En osaa tähän facebook-juttuun oikein sanoa mitään, kun ei ole mitään vastaavia kokemuksia...
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyTi Helmi 14, 2012 2:32 pm

Happyy Valentine's daaay! Very Happy Sori kamala antiaktiivisuuspuuskani etenkin täällä keskustelupuolella! Kuvaukset lähestyy ja stressitaso nousee. Tosin ei liikaa.. Tänään käytiin tutustumassa meidän lapsinäyttelijään ja oltiin sen kanssa pulkkamäessä. xD Eli tosi jees!

Mutta hei! Nyt kun tuo uusi hahmo-osioäänestys on mennyt umpeen niin ajattelin tässä aikani kuluksi vääntää sellaisen kokeilujutun! Pidetään kokeilussa tuota uutta systeemiä pari viikkoa ja sitten uusi äänestys. Lähden saman tien vääntämään sitä.. Very Happy

EDIT: Jeps, sain tuon uuden hahmolista-systeemin väännettyä! Eli menkäähän tutustumaan ja sanokaa mielipidettä tai/ja ehdotuksia jos tulee mielee jotain. Vähän on vaiheessa vielä, kuten huomaatte mutta nyt varmaan selkiytyi että mitä meinasin tuolla äänestyksessä! Moderaattorin oikeudet saatte omaan hahmoonne sitten jos tämä juttu tulee lopullisesti käyttöön. Noita lyhyitä parin lauseen hahmotiivistelyitä voitte laittaa mulle yksityisellä heti kun siltä tuntuu! (:
Hope you like!
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyTi Helmi 14, 2012 8:15 pm

Hahmot-osion testimuutoksesta...Vaikka tuo parin lauseen kuvaus -yksityiskohta onkin nasta idea, joudun pysymään aiemmin äänestyksen yhteydessä esittämässäni kannassa. En suuresti kärsi jos tuo osio tuollaiseksi jätetään, koska kaikkeen tottuu. Mutta ääntäni se tuskin saa jatkossakaan koska koen tuon ihan tosissaan merkittävästi epäkäytännöllisemmäksi ja ahtaammaksi kuin se aiempi toteutustyyli (+ edelleen ajattelen myös vierailijoiden selausmukavuutta.) Smile

Jeje, mä olen heräilemässä taas eloon. Sain vastattua täälläkin peleihin. O//
Ja on ollut kiva päivä. Tiistait on tällä hetkellä viikon kivoin arkipäivä (siis perjantaita lukuunottamatta. se kun aloittaa viikonlopun.)

Mua on alkanut viime aikoina taas himottaa piirtäminen. Mietin pitäiskö käyttää enemmänkin aikaa piirtääkseen realistisempia tai aidomman näköisiä hahmoja vai piirtää niitä sellaisina kuin piirsin niitä nuorempana, ja katsoa mitä ihmiset sanoo niistä? Very Happy Siis kun teininä piirsin aika paljon esim. Aku Ankkaa ja muita ankkauniversumin tyyppejä, mutten mä niistä erityisen "realistisia" edes yrittänyt saada, siis en sellaisia hienoja huoliteltuja kuin virallisesti julkaistuissa tarinoissa. Very Happy Lapset ainakin pitivät mun Ankoista kovasti. Very Happy Ja aikuisetkin kehaisivat usein koiria joita piirtelin... Just nyt eniten inspaisi piirtää synttärikuva mun kaikkien aikojen suosikeimmalle Disney-lapselle, tai siis kolmikolle. Tupu, Hupu ja Lupu täyttävät tänä vuonna 75 vuotta. <3 Vois yrittää vähän jäljitellä jotakin suosikkipiirtäjääni ja kumminki pitää mukana persoonallista kosketusta...Tai sitten vaan piirtää niinku piirsin joskus.
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyTi Helmi 14, 2012 9:49 pm

Hyvää ystävänpäivää ny munki puolesta, eihä tota periaattees oo jälel ku kymmene minsaa, mut tääl o ainaki nii et ystävänpäiväbileet, ym. on vasta huomenna ku o pikkulauantai joten kai sitä voi vähä huomennaki juhlistaa x)

Ja jooh, koulu on vienyt ihan liian paljo mun aikaa viime aikoina, hädin tuskin oon ehtiny koneella käymään, joten sori kun pelivastaukset on -taas kerran - viivästyneet. Toivottavasti ois viikonloppuna aikaa ellei porukat kehittele mulle taas jtn 'fiksua' tekemistä x')

Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 11:32 am

Mulla on nyt hirveän ristiriitaiset ajatukset tuosta hahmolistasysteemistä! En oikein tiedä mitä mieltä olen. :D Siinä on paljon hyviä puolia näin pelaajan kannalta, mutta jäin kyllä myös miettimään tuota Nibsin esille ottamaa vierailijoiden puolta... Itselle tämä uusi systeemi toimisi monella tapaa hyvin, koska jos tekee muutoksia hahmoesittelyyn tai aikajanaan, niiden välillä kulkeminen olisi helpompaa. Ja samalla hahmosta saisi selvemmän kokonaiskuvan, kun voi kerralla katsoa sekä esittelyn ja aikajanan. Lisäksi tykkään siitä, että hahmot on aakkosjärjestyksessä, koska sieltä on helpompi löytää tietty hahmo. Toisaalta järkevämpää voisi olla ehkä listata hahmot joko etunimen mukaan aakkosjärjestykseen tai muuttaa nimet muotoon "Longbottom, Neville" tai vastaava, koska nyt vaikka nimet on aakkosjärjestyksessä, se on silti vähän sekava.

En tiedä saiko tästä sepustuksesta nyt mitään irti, katsotaan josko munkin mielipiteet selkiytyisi tässä ajanmittaan. :D
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 12:53 pm

Ymmärsin täysin Pinch pointtisi! Very Happy Mä laitoin ne ensin etunimen perusteella aakkosjärjestykseen, kattelin vähän aikaa ja muutin sitten sukunimen mukaan koska sitä yleensä käytetään. Mutta en tosiaan ajatellut että se sukunimi kantsis laittaa ekaks! Täytyy katsella tuota.

Mä taas en ihan täysin ymmärrä miten tuo on vierailijoille vaikeampi kuin aikaisempi? En vaan ymmärrä. Selvittäiskö viel joku niin että tyhmäkin ymmärtää? Very Happy
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 2:58 pm

En pidä aakkosjärjestystä mitenkään tarpeellisena mahdollisuutena koska hahmoesittelyihin pääsee allekirjoitusten kautta, ja osiostakin tietyn esittelyn löysi helposti katsomalla tarpeeksi alas riippuen siitä kuinka kauan hahmo on ollut pelissä. Kun hahmoja ei edes ole lukuisia sivuja. Ja kun niitä kuitenkin on sen verran monta että tuollaisina hahmoalueiden listana ne tosiaan tekee osiosta mielestäni ahtaamman ja hieman sekavamman oloisen kuin se alkuperäinen parin alueen järjestelmä oli (joka ei siis ollut mielestäni lainkaan ahdas tai sekava), mutta sekin nyt on toki edelleen kunkin henkilökohtainen kokemus.

Ja minäpä yritän vielä kerran selittää tuon vierailijaoiden näkökulman:

Ennen aikajanoja selailla haluavat vierailijat näkivät kaikki aikajanat yhdellä kertaa ja saattoivat seilata niiden välillä aikajana -> edellinen -> aikajana -> edellinen -> aikajana...jne. Nyt he joutuvat hyppimään jokaisen kiinnostavan hahmon aikajanan vuoksi eri alueiden välillä. Hahmon alue -> aikajana -> Hahmot-osio -> Hahmon alue -> aikajana -> Hahmot-osio...jne. Tai huonolla säkällä vielä hankalammin jos ei älyä mennä linkkipolun kautta. Lisäksi he joutuvat rullaamaan pitkää hahmoalue-listaa sen sijaan että näkisivät kaikki yhdellä silmäyksellä.

Samat hankaluudet on hahmoesittelyjä selaavalle, tietenkin, koska sijaitsevat aikajanojen kanssa samassa paikassa samalla tyylillä.

Ja mielestäni vierailijoiden käyttömukavuuden ajattelu on olennaisempaa kuin pelaajien sillä pelaajat eivät taatusti halua muokkailla esittelyjä ja aikajanoja läheskään yhtä ahkerasti kuin vierailijat haluavat niitä lukea.

Ei haittaa vaikkette vieläkään ymmärtäisi, koska minulla on...

EHDOSTUS:

Seuranhaku-alueelle ei välttämättä tarvitsisi järjestellä mode-oikeuksia, jos ne jotka haluavat pitää seuranhaku-topiccinsa siistinä, laittaisivat ilmoitukseensa selkeästi että haluavat seuratarjoukset yksityisviestillä. Kun seuranhaussakin jos jokaiselle hahmolle laitettaisiin oma alue, ei enää näkisi yhdellä silmäyksellä kuka kaipaa seuraa. Mutta ihan sama se mulle mitä tuon alueen kanssa tehdään.

Ehdotukseni koskee siis ensisijaisesti esittelyjä ja aikajanoja...

Siirretään kaikki hahmoesittelyt takaisin yhteiselle alueelle, MUTTA Aikajanat-alue jätettäisiin pois ja hahmon aikajana liitettäsiiin hahmon esittelytopicciin tokaksi viestiksi. Näin pelaaja saisi molemmat kirjaimellisesti yhteen paikkaan, muokattua kumpaaki peräkkäin vieläkin helpommin kuin nyt JA vierailijatkaan eivät joutuisi selaamaan turhan monimutkaisesti vaan selviäisivät sillä alkuperäisellä topic-edellinen-topic-edellinen -tyylillä ja näkisivät kaiken yhdellä silmäyksellä, halusivat sitten selailla kumpia tahansa.

EDIT// Niin ja siis sen alueen voisi sitten tietysti nimetä "Hahmoesittelyt ja aikajanat".

Mitäs sanotte?
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 4:00 pm

Minun mielestäni tuo uusi systeemi on hyvä, varsinkin nyt kun lista on aakkosjärjestyksessä etunimen perusteella. Itse en näkisi vierailijoiden kannalta ongelmaa, mikäli esimerkiksi roolipelin sivuille laitettaisiin maininta tai jokin "ohje" uudesta hahmoesittelytosion muodosta. Minusta tuo uusi hahmoesittely on piristävä tapa, sillä en ole muualla tuollaista nähnyt ja kansio omalla tavallaan "yksilöistää" hahmon mukavasti, sillä näin pelaaja saa itse fiksattua oman hahmonsa kansiota ilman että joutuisi jatkuvasti ylläpitäjän puolelta sitä asiaa erikseen pyytämään.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 4:11 pm

En tiedä miten muilla on tapana, mutta itse ainakin avaan aina kaiken uuteen välilehteen, niin että kun selaan jotain, esim. juuri hahmoesittelyjä tai aikajanoja, niin tässä voi olla auki yhtäaikaa kymmeniä välilehtiä. Eli itselleni tämä uusi systeemi ei tuottaisi mitään tuollaisia ongelmia mitä Nibs tuossa selvitti, mutta en tosiaankaan voi puhua muiden kuin itseni puolesta.

Muuten, onko täällä vaihdettu jotain asetuksia niin, että tuossa alhaalla on automaattisesti ruksi tuossa "ilmoita vastauksesta"-kohdassa? Vai olenko itse jotenkin onnistunut vaihtamaan jotain asetuksia huomaamattani? :D

//
Hei, onnittelut DrRockter! :D
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 4:19 pm

Eikö se erillisen ohjeiden tarve ole merkki siitä että homma on turhan monimutkainen?
No mutta oli miten oli, edelleen kiinnostaisi ihmisten mielipide tuosta äsken heittämästäni vaihtoehtoisesta ehdotuksesta joaas hahmon hahmoesittely ja aikajana kirjaimellisesti yhdistettäsiiin yhteeen topiciiin ja laitettaisiin sitten kaikkien yhteiselle alueelle. Siinä näkisin kaikkein vähiten vaivaa ja hankaluutta ihan jokaisen osapuolen kannalta eikä erillisiä ohjeitakaan tarvitsisi.
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 4:26 pm

^ Ei, vaan se on merkki siitä, että homma on erilaisempi kuin muualla totuttu käytäntö. Jokaisen, joka mielii liittyä roolipeliin, on kuitenkin luettava säännöt, sillä jokainen roolipeli on erilainen.

Minä itse asiassa teen juuri samoin kuin Pinch, enkä siksi itsekään ole kokenut sitä ongelmaksi. Toisaalta, komppaan Pinchia siinä, että tämäkin on ainoastaan oma näkökantani.

EDIT: Hahaa, pitkän pohdinnan jälkeen täytyypi paljastaa sen verran, että saatte varautua tässä lähiaikoina uuteen hahmoon, olen nimittäin sellaista tässä hieman kaavailemassa... Sitä, onko se täysin omaluomani vai Rowlingin, en vielä paljasta, kuten en hahmoakaan... :p Saatte sitten yllättyä!
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 4:45 pm

Mun mielestä tämä Nibsin idea on oikeastaan aika hyvä. Ainoana ongelmana näen sen, että sitten siitä yhdestä ketjusta tulee hirveän pitkä, kun ensin on esittely ja sitten perään aikajana. Tässä tulee sitten taas nämä omat mieltymykset vastaan, kumpaa tekee mieluummin, availeeko uusia topiceja vai rullaileeko alaspäin. :D
Siinä olen samaa mieltä, että homman täytyy olla sen verran yksinkertainen, että mitään erillistä ohjeistusta ei tarvita. Tietysti muutama sana siitä, että miten homma toimii täytyy olla oli systeemi sitten ihan millainen vaan, mutta kuitenkin.

Hienoa saada uusia hahmoja, jee! :D
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyKe Helmi 15, 2012 5:14 pm

Harry Potter kirjoitti:
^ Ei, vaan se on merkki siitä, että homma on erilaisempi kuin muualla totuttu käytäntö. Jokaisen, joka mielii liittyä roolipeliin, on kuitenkin luettava säännöt, sillä jokainen roolipeli on erilainen.

Niin mutku näkeehän sen erilaisuuden foorumille tullessa joka tapauksessa, ei siihen tarvita erillistä mainostusta. ;D Jos siitä tarvitsee erikseen mainita, voi tulla kuva että se on turhan monimutkainen erilaisuus jollei jopa oikeasti on turhan monimutkainen erilaisuus.

Pinch,

Niin tosiaan, tulisihan niistä topiceista tavallista pidempiä tuolla ehdotukseni tyylillä ja vain aikajanaa muokata halutessa pitäisi rullata hahmoesittelyviestin ohi. Toisaalta. se kyllä käy sikanopeasti tarttumalla tuohon sivupalkkiin ja kiskaisemalla niin että sitä tuskin huomaisi vaan se kävisi yhtä kätevästi kuin välilehden avaus. Eli kuten sanoit, kyse on henkilökohtaisesta mieltymyksestä.

EHDOTUS 2:

Entäs jos siirrytään takaisin tasan samaan kuin alunperin oli, (eli Hahmoesittelyt ja Aikajanat omilla alueillaan), mutta hahmoesittelyjen alkuun vain lisätään linkki ko. hahmon aikajanaan ja aikajanan alkuun ko. hahmon esittelyyn? (Ei sitä kenenkään tarvitsisi erikseen alkaa tekemään, sen kus lisää sitten kun ensi kerran ko. topiccia muokkaa.) Siitähän sitten halutessaan pääsisi helposti siirtymään yhdellä klikkauksella katsomaan/muokkaamaan toista topiccia, oli sitten pelaaja tai vierailija. Ja kun kaikkien esittelyt ja aikajanat löytyvät yhteiseltä alueelta, ei Hahmot-osioonkaan tuppautuisi kymmeniä alueita periaatteessa ihan turhaan. Sitten ei lienisi niin väliä mieltymyksilläkään kun välilehdet, klikkailu ja palkkirullaus olisi tasa-arvoisesti käytännöllisiä oli sitten siirtymässä mihin tahansa?
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore

Viestien lukumäärä : 135

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 18, 2012 5:27 pm

Hei miksi täällä on näin hiljaista? :)
Sainpa minäkin tosiaan nyt sen hahmokuvauksen tehtyä, kuten täällä jo uudesta hahmosta huutelinkin... Dumbledorella pelaaminen on itse asiassa kiinostanut jo jonkin aikaa, mutta jouduin kyllä melko pitkään miettimään riittävätkö taitoni tosiaan näin vaativaan hahmoon... Toisena vaihtoehtona olisi ollut sitten Molly Weasley (ei saa nauraa... Molly on oikeasti ihana hahmo! :P), mutta tulin siihen tulokseen että Dumbledoresta minulla on selkeämpi visio ja kaikenlisäksi uskon, että inspiraatio riittää hahmoon paremmin. Nyt vain pelejä odotellen :P
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptyLa Helmi 18, 2012 7:18 pm

Kaikilla on varmaan viikonloppukiireitä (paitsi mulla :D). Olin eilen katsomassa pikkusiskon wanhoja, ja voi että haluaisin takaisin lukioon! Kaikki oli niin hauskaa. :D Ja wanhat oli niin ihanat. :D

Ja hei ei Molly Weasleyssä ole mitään huvittavaa, olen itsekin miettinyt joskus, että voisin lähteä kehittämään siitä hahmoa itselleni. Se ei kyllä koskaan lähtenyt ajatusta pidemmälle tasolle, mutta kuitenkin. :)
Tosi hienoa saada Dumbledore peliin myös mukaan! Jos tulee jotain peli-ideaa mun hahmojen kanssa niin voi ehdottaa. :)
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore

Viestien lukumäärä : 135

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptySu Helmi 19, 2012 3:02 pm

Eipä ole minullakaan ja siksi kulutankin aikaani täällä huutelemalla :P

Dumbbiksella pelaamista tosiaan odottelen kovasti. Ainoa vain, että hahmo on ehkä siinä mielessä juuri vähän haastava/rajoittava, että sen kanssa pelien toteutus vaatii enempi suunnittelua toisin kuin esimerkiksi Harryn.
Kolmatta hahmoa tuskin tulen enää ottamaan, joten Molly jäi minullakin ainoastaan ajatustasolle. Kolmas vaihtoehto olisi sitten ollut Dursleyt... :D Tykkään pelailla hahmoilla jossa on jokin selkeä piire, tai muuten vain "hankala" luonne, tai muuten hyvin poikkeava esimerkiksi ulkonäöllisesti (kuten vanha, tai lihava, ilkeä tmv.) En ole koskaan oikein välittänyt "täydellisistä" tai kauniista ja nuorista hahmoista, koska itse en osaa sellaista luoda ilman etteikö siitä tulisi jotenkin klisee... :/
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 EmptySu Helmi 19, 2012 6:04 pm

Aaaahh Dumble! Very Happy Odotan innolla jo Volden/Tomin ja Albuksen välisii pelei! Aivan loistavaa!

Meiksi viettää tän viikon viel hiljaiseloa koska ens viikolla on leffan kuvaukset ja pitkii päivii. Mutta sen jälkeen voisin huolia jotaa hienoo pelii taas! kun on aikaa pelataki!

Ps. Rakkaat kiltalaiset, yritetäänpä saada pikkujoulupeli päätökseen! Eikö? Tuntuu ainakin vähän paikallaan rullaavalta vai mitä sanotte? : D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 16 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: